تام هالند در رابطه با ساخت مرد عنکبوتی ۴ می‌گوید

[ad_1] هالند در پاسخ به سوالی که در رابطه با‌ آینده نسحه پیتر پارک وی در MCU از او پرسیده شد پاسخ داد که او ایده‌های جالبی برای آینده پیتر پارکر خود دارد اما متاسفانه هنوز نمی‌تواند آن‌ها را با مردم به اشتراک بگذارد زیرا ممکن است که با این کار فیلم راهی به خانه

کد خبر : 141490
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
تام هالند در رابطه با ساخت مرد عنکبوتی ۴ می‌گوید

[ad_1]

هالند در پاسخ به سوالی که در رابطه با‌ آینده نسحه پیتر پارک وی در MCU از او پرسیده شد پاسخ داد که او ایده‌های جالبی برای آینده پیتر پارکر خود دارد اما متاسفانه هنوز نمی‌تواند آن‌ها را با مردم به اشتراک بگذارد زیرا ممکن است که با این کار فیلم راهی به خانه نیست را اسپویل کند. او در ادامه در رابطه با ابرشرورهای احتمالی سه‌گانه بعدی مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول از  کینگ‌پین (the Kingpin) دشمن مشترک مرد عنکبوتی و دردویل نام برد و عنوان کرد که بسیار علاقه دارد تا با  وینسنت دن آفریو 
 (Wilson Fisk) مبارزه کند. 

هالند عنوان کرد که حضور او در فیلم مرد عنکبوتی ۴ رسمی نشده و مشخص نیست که آیا او در این دنباله حضور خواهد داشت یا خیر زیرا به نظر می‌رسد مانند آنچه که سال‌ها پیش نیز تجربه کردیم روابط استودیو مارول و شرکت دیزنی با کمپانی سونی همواره دچار مشکل بوده و این کمپانی‌ها برای تصمیم‌گیری در این رابطه به مذاکرات بیشتری نیاز دارند. 

تام هالند عنوان کرد که تصمیم‌گیری بر سر این موضوع به مدیرعامل شرکت دیزنی باب ایگر که به زودی از این مجموعه خارج می‌شود و رئیس فعلی گروه فیلمبرداری سونی پیکچرز (تام راثمن) بستگی دارد. زیرا در حقیقت این دو فرد برای فعالیت‌های کوین فایگی و ایمی پاسکال که رئیس هالند به حساب می‌آیند، تصمیم می‌گیرند. هنگامی که پس از موفقیت میلیارد دلاری فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه کمپانی‌های مذکور باری دیگر به مشکل برخوردند این باب ایگر بود که به حل مشکل و به تفاهم رسیدن مدیران این دو شرکت کمک کرد و اکنون با خروج او از کمپانی دیزنی اوضاع برای اسپایدرمن کمی عجیب به نظر می‌رسد و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. 

فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست در تاریخ ۱۷ ماه دسامبر و ۲۶ آذرماه در سینماهای سراسر کشور منتشر شده و با توجه به برخی شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد که نسخه Blu-ray فیلم در اواخر ماه آپریل (اواسط اردیبهشت) منتشر شده و همچنین گفته می‌شود پخش نسخه WEB-DL این فیلم برای اواخر ماه فوریه (اواسط اسفند) برنامه ریزی شده است. 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.