تاریخ انتشار سریال هاکای رسما اعلام شده است

[ad_1] استودیو مارول ساعاتی قبل تاریخ انتشار سریال هاکای را اعلام کرد. اثر اختصاصی کلینت بارتون اواخر سال جاری میلادی از راه می‌رسد. با وجود همه‌گیری ویروس کرونا، مارول موفق شد فاز چهارم فرنچایز Marvel Cinematic Universe را در ابتدای سال جاری میلادی با سریال‌های WandaVision و The Falcon and the Winter Soldier آغاز کند.

کد خبر : 83634
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
تاریخ انتشار سریال هاکای رسما اعلام شده است

[ad_1]

استودیو مارول ساعاتی قبل تاریخ انتشار سریال هاکای را اعلام کرد. اثر اختصاصی کلینت بارتون اواخر سال جاری میلادی از راه می‌رسد.

با وجود همه‌گیری ویروس کرونا، مارول موفق شد فاز چهارم فرنچایز Marvel Cinematic Universe را در ابتدای سال جاری میلادی با سریال‌های WandaVision و The Falcon and the Winter Soldier آغاز کند. در ادامه نوبت به فیلم سینمایی Black Widow و سریال Loki رسید و حالا تمرکز تعداد قابل‌توجهی از طرفداران روی سریال Hawkeye قرار دارد. اگرچه What If فاصله چندانی با انتشار ندارد، از اهمیت زیادی برخوردار نیست؛ زیرا تنها سعی دارد داستان‌های قدیمی را با پیچش‌های داستانی تازه روایت کرده و خبری از گسترش جهان MCU نخواهد بود. این در حالی است که اولین اثر اختصاصی کلینت بارتون شخصیت‌های جدید مهمی را در خود جای داده است.

کلینت بارتون با نقش‌آفرینی جرمی رنر (Jeremy Renner) نخستین بار در فیلم سینمایی Thor حضور یافت و سپس به صورت کامل در Avengers معرفی شد. شخصیت مزبور از آن زمان تاکنون در فیلم‌های متعددی حضور داشته که برای مثال می‌توان به Captain America: Civil War و Avengers: End Game اشاره کرد. او مانند تعداد قابل‌توجهی از اعضای انتقامجویان هرگز نتوانست در اثر اختصاصی خود حاضر شود اما به لطف راه‌اندازی سرویس استریم دیزنی پلاس، چنین اتفاقی رخ داده است.

جرمی رنر اخیرا با وب سایت Entertainment Weekly یک مصاحبه انجام داد. او درباره موضوعات مختلفی گفتگو کرد که یکی از آن‌ها رابطه میان کلینت بارتون و کیت بیشاپ در سریال Hawkeye بوده است. در صورتی که اخبار را دنبال نکرده‌اید، باید بگوییم کیت یک دختر جوان است که طی اتفاقاتی با کلینت ملاقات کرده و تصمیم می‌گیرد مانند او به مبارزه با تبهکاران و نیروهای شر بپردازد. نقش کیت را هیلی استاینفیلد (Hailee Steinfeld) ایفا می‌کند. در ادامه می‌توانید صحبت‌های رنر و همچنین نخستین تصویر رسمی را مشاهده کنید:

کیت، یک دختر ۲۲ بوده و یکی از طرفداران پروپاقرص هاکای به شمار می‌رود. او به همان اندازه‌ای که دوست‌داشتنی است، روی اعصاب می‌رود. البته رابطه میان هاکای و کیت به مرور زمان رشد و نمو پیدا می‌کند اما مشکل اصلی، چالش‌هایی است که کیت به همراه خود داخل زندگی کلینت می‌آورد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.