تاجر لبدف می گوید توصیه های امنیتی بریتانیا در مورد او باید عمومی باشد

[ad_1] لندن (رویترز) – اوگنی لبدف، رئیس رسانه‌های بریتانیایی-روسی و پسر جاسوس سابق KGB، روز سه‌شنبه گفت توصیه‌های امنیتی مربوط به تصمیم نخست‌وزیر بوریس جانسون برای انتصاب او به مجلس عالی باید علناً منتشر شود. جانسون به دلیل دوستی خود با لبدف تحت فشار سیاسی قرار گرفته است و حزب مخالف کارگر روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی

کد خبر : 185121
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۲۱
تاجر لبدف می گوید توصیه های امنیتی بریتانیا در مورد او باید عمومی باشد

[ad_1]

لندن (رویترز) – اوگنی لبدف، رئیس رسانه‌های بریتانیایی-روسی و پسر جاسوس سابق KGB، روز سه‌شنبه گفت توصیه‌های امنیتی مربوط به تصمیم نخست‌وزیر بوریس جانسون برای انتصاب او به مجلس عالی باید علناً منتشر شود.

جانسون به دلیل دوستی خود با لبدف تحت فشار سیاسی قرار گرفته است و حزب مخالف کارگر روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی کرد تا در مورد انتشار اطلاعات مربوط به انتصاب این تاجر به مجلس اعیان رأی‌گیری الزام‌آور بدهد.

لبدف که صاحب روزنامه های لندن ایونینگ استاندارد و ایندیپندنت است، در جولای 2020 با عنوان بارون لبدف از همپتون در منطقه لندن ریچموند آپون تیمز و سیبری در فدراسیون روسیه به عضویت مادام العمر لردها درآمد.

به گزارش ساندی تایمز، در مارس 2020، کمیسیون انتصابات مجلس اعیان (HOLAC)، که نامزدها را بررسی می‌کند، پس از شنیدن شواهدی از سرویس‌های امنیتی بریتانیا مبنی بر اینکه لبدف به عنوان یک خطر امنیتی بالقوه در نظر گرفته می‌شود، از دفتر جانسون خواست تا در انتصاب وی تجدید نظر کند.

این روزنامه گزارش داد که جانسون متعاقباً با لبدف ملاقات کرد و از آژانس‌های امنیتی که زمینه کافی برای جلب رضایت او فراهم کردند، خواستار تضمین‌های بیشتر شد.

لبدف گفت که ادعاها در مورد پیشینه او “کنایه محض” است.

او در توییتر نوشت: «باز بودن و شفافیت ستون‌های سیستم دموکراتیک ما هستند، بنابراین من از درخواست توصیه‌های امنیتی درباره من که به HOLAC ارائه شده است، استقبال می‌کنم.» “من چیزی برای پنهان کردن ندارم.”

جانسون در اوایل ماه جاری مداخله او برای تضمین این انتصاب را تکذیب کرد و لبدف گفت که او “یک عامل روسیه” نیست.

حزب کارگر به دنبال وادار کردن دولت به انتشار هرگونه اسنادی است که در اختیار دفتر کابینه یا دفتر نخست وزیری در رابطه با مشاوره در مورد این انتصاب است.

آنجلا راینر، معاون رهبر حزب کارگر، به پارلمان گفت که عدم شفافیت در مورد انتصاب لبدف وجود دارد، در حالی که وزیر مایکل الیس پیشنهاد کرد که حزب مخالف مخالف روسیه است.

در ابتدای مناظره، لبدف پیامکی از کیر استارمر، رهبر حزب کارگر در توییتر منتشر کرد که در آن انتصاب او به سمت لردها را تبریک گفت و گفت که این کار را “با روحیه شفافیت” انجام داده است.

(گزارش توسط اندرو مک اسکیل؛ ویرایش توسط مایکل هولدن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.