بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب سریال از سرنوشت + عکس

کیسان از کودکی به هنر علاقه‌مند بود و همواره آرزو داشت که خواننده و بازیگر شود. به همین دلیل، تصمیم گرفت وارد رشته نمایش در دانشگاه شود و به تحصیل خود در این زمینه ادامه داد. همچنین به دلیل علاقه‌اش به موسیقی، همزمان با تحصیل در رشته نمایش، به یادگیری موسیقی نیز پرداخت. شروع فعالیت

کد خبر : 489573
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۴۲
بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب سریال از سرنوشت + عکس


کیسان از کودکی به هنر علاقه‌مند بود و همواره آرزو داشت که خواننده و بازیگر شود. به همین دلیل، تصمیم گرفت وارد رشته نمایش در دانشگاه شود و به تحصیل خود در این زمینه ادامه داد. همچنین به دلیل علاقه‌اش به موسیقی، همزمان با تحصیل در رشته نمایش، به یادگیری موسیقی نیز پرداخت.

شروع فعالیت بازیگری

کیسان دیباج به‌طور جدی از سال 95 فعالیت خود در بازیگری را با پیوستن به گروه تئاتر صحنه آغاز کرد. نخستین تجربه‌ او در عرصه تئاتر در زمستان 1395 رقم خورد، زمانی که در نمایشی به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی روی صحنه رفت. این تئاتر با عنوان “تنها راه ممکن” در تالار سایه، یکی از سالن‌های مجموعه تئاتر شهر، به اجرا درآمد.

فعالیت کیسان دیباج در زمینه خوانندگی و نوازندگی

کیسان از دوران کودکی و نوجوانی به دلیل علاقه‌اش به موسیقی، نوازندگی پیانو را آغاز کرد و از همان زمان به ساختن ملودی‌های شخصی خود پرداخت.

او علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری تئاتر، به خوانندگی نیز روی آورد. پس از ورود به دنیای بازیگری، به دلیل صدای دلنشینی که داشت، تصمیم گرفت شانس خود را در خوانندگی نیز امتحان کند و در نهایت، اولین آهنگ خود با عنوان “یعنی میشه” را در فروردین 1398 منتشر کرد. کیسان دیباج در نوازندگی پیانو مهارت بالایی دارد و سبک موسیقی او در خوانندگی پاپ است، با مضامینی عاشقانه در آهنگ‌هایش.

کیسان دیباج در سریال از سرنوشت

سریال “از سرنوشت” داستان زندگی دو کودک به نام‌های هاشم و سهراب را روایت می‌کند. این سریال با به تصویر کشیدن زندگی این دو شخصیت از دوران کودکی تا جوانی، ماجراهایی که در دوران اقامتشان در پرورشگاه برایشان رخ می‌دهد را به نمایش می‌گذارد. محور اصلی داستان، امید و تلاش برای دستیابی به آرزوها و اهداف است.

در این سریال هنرمندانی همچون مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی، و علیرضا آرا نقش‌آفرینی می‌کنند.

علایق شخصی

یکی از مهم‌ترین علایق کیسان دیباج تئاتر است. او مدت‌هاست که در این عرصه فعالیت می‌کند و تاکنون در چندین نمایش حضور داشته است. کیسان عضو گروه تئاتر “لحظه” است.

علاوه بر موسیقی و بازیگری، کیسان به ورزش نیز علاقه زیادی دارد. او در فعالیت‌های ورزشی بسیار فعال است و یکی از رشته‌های ورزشی مورد علاقه‌اش دوچرخه‌سواری کوهستان است، که سال‌ها به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت کرده است. با این حال، به دلیل مشغله‌های کاری اخیر، نمی‌تواند مانند گذشته به دوچرخه‌سواری بپردازد.

کیسان همچنین به فوتبال علاقه‌مند است و خود نیز فوتبال بازی می‌کند. تیم مورد علاقه او رئال مادرید است.

از دیگر تفریحات مورد علاقه این بازیگر جوان می‌توان به گذراندن اوقات فراغت در خانه، تماشای فیلم و نواختن پیانو اشاره کرد. او می‌گوید که حتی پیش از دوران کرونا نیز، به این شکل اوقات فراغتش را سپری می‌کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.