بیوگرافی کیسان دیباج: بازیگری که خواننده است!‌ ‌+ دانلود آهنگ‌ها و معرفی سریال‌ها

کیسان دیباج از بازیگران جوان و بااستعدادی به شمار می‌رود که علاقه‌اش به بازیگری باعث پیشرفت خوب او در بدو شروع به کارش شده ‌است. او که در کنار بازیگری، علاقه‌های دیگرش همچون ورزش، خوانندگی و موسیقی را نیز دنبال کرده، در این عرصه‌ها هم برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کند. بیوگرافی کیسان دیباج تصویری

کد خبر : 509978
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
بیوگرافی کیسان دیباج: بازیگری که خواننده است!‌ ‌+ دانلود آهنگ‌ها و معرفی سریال‌ها


کیسان دیباج از بازیگران جوان و بااستعدادی به شمار می‌رود که علاقه‌اش به بازیگری باعث پیشرفت خوب او در بدو شروع به کارش شده ‌است. او که در کنار بازیگری، علاقه‌های دیگرش همچون ورزش، خوانندگی و موسیقی را نیز دنبال کرده، در این عرصه‌ها هم برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کند.

بیوگرافی کیسان دیباج

تصویری از کیسان دیباج در گردن‌زنی

نام: کیسان
نام خانوادگی: دیباج
تاریخ تولد: ۲۰ آذر ۱۳۷۴
محل تولد: تهران
زمینه فعالیت: بازیگر، نوازنده و خواننده
وضعیت تأهل: مجرد

کیسان دیباج در ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۷۴ در شهر تهران و در خانواده‌ای چهارنفره به دنیا آمده‌ و یک خواهر به نام کیناز دارد. او از همان دوران کودکی علاقه‌ خاصی به دنیای هنر داشت و پس از مدتی نوازندگی توانست با ورود به رشته‌ی تئاتر، وارد دنیای هنر بازیگری شود. تحصیل در این رشته باعث ورود او به دنیای حرفه‌ای بازیگری و نمایش شد.

کلیپ خوانندگی کیسان دیباج و الیکا ناصری در گردن زنی

سریال‌های کیسان دیباج

این بازیگر جوان با بازی در سریال تلویزیونی «از سرنوشت» شروع کرد و در مجموعه‌های نمایش خانگی نیز حضور داشت. همه‌ی سریال‌هایی که کیسان دیباج در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده، عبارت اند از:

۱. از سرنوشت

کیسان دیباج و دارا حیایی
کیسان دیباج و دارا حیایی

ژانر: درام
کارگردان: محمدرضا خردمندان، علیرضا بذرافشان
سال ساخت: ۱۳۹۸
نقش: سهراب
بازیگران: مجید واشقانی، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی، محیا دهقانی، مهدیس توکلی، میترا رفیع، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، حسین پاکدل

این سریال درباره دو پسر به نام‌های هاشم و سهراب است. مادر سهراب بعد از ده سالی که به ناحق در زندان می‌گذارند، از زندان آزاد می‌شود و به‌دنبال فرزندش می‌گردد. هاشم و سهراب که حالا بزرگ شده‌اند و دنبال کار هستند، در جایی مشغول به کار می‌شوند اما بعد از مدتی صاحب کار آن‌ها سرشان را کلاه می‌گذارد. ماجراهای مختلفی برای سهراب و هاشم در طول سریال رخ می‌دهد و سرنوشت آن‌ها دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. کیسان با حضور در این سریال بر سر زبان‌ها افتاد.

۲. گردن‌زنی

کیسان دیباج در کنار الیکا ناصری در گردن زنی
کیسان دیباج در کنار الیکا ناصری در گردن زنی
ژانر: درام، جنایی، رازآلود
کارگردان: سامان سالور
سال ساخت: ۱۴۰۳
نقش: نیما
بازیگران: رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، مهران غفوریان، امین شعرباف، حسن معجونی، مهدی حسینی‌نیا، سمیرا حسن پور، ترلان پروانه، پوریا رحیمی سام، پژمان بازغی، بهنام تشکر، الیکا ناصری، کیسان دیباج، پاشا رستمی، محمد ولی زادگان

سریال گردن‌زنی درباره داستان عروس و دامادی به نام باران و نیما است که در شب عروسی‌شان دچار داستان تلخ و غم‌انگیزی شده و به‌طرز فجیعی کشته می‌شوند. چندی پیش از عروسی و با آزادی خلافکاری به نام شاهرخ، اتفاقات زیادی می‌افتد و نقشه‌ی قتل باران و نیما را به دلیل یک خصومت دیرینه از پیش می‌ریزند. کیسان در این سریال پر طرفدار بازی در نقش نیما را به عهده دارد.

۳. رئالیتی شو پدرخوانده با تم دزدان دریایی کارائیب

ژانر: معما، رئالیتی شو
کارگردان: سعید ابوطالب
سال ساخت: ۱۴۰۲
بازیگران: مریم مؤمن، آشا محرابی، حسین مهری، کوروش سلیمانی، رامین راستاد، علیرضا طلیسچی، کیسان دیباج و دیگران.

پدرخوانده که یک رئالیتی شو با حضور افراد مشهور و سلبریتی‌ها است، روایت دیگری از بازی مافیا به شمار می‌آید. این بازی، یک بازی طولانی و با سناریویی جذاب و غیرقابل‌پیش‌بینی است. کیسان دیباج نیز در فصل دوم این رئالیتی شو حضور داشت.

زندگینامه کامل کیسان دیباج

او که از کودکی همیشه هدف بازیگری را در سر داشت، با حضور در نمایشی به نام «تنها راه ممکن» به‌طور حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شد. این تئاتر به کارگردانی محمد یعقوبی در زمستان سال ۱۳۹۵ روی صحنه رفت. او پس از مدتی فعالیت در تئاتر، برای بازی در سریال «از سرنوشت» تست داد و در این تست نیز انتخاب شد.

علاقه‌ی دیرینه به موسیقی

کیسان از دوران کودکی و نوجوانی، به‌خاطر علاقه‌ زیادی که به موسیقی داشت، نوازندگی پیانو را یاد گرفته بود و ملودی‌هایی هم می‌ساخت. او در صحبت‌های اخیر خود میلاد درخشانی و علیرضا قربانی را خواننده‌‌های محبوبش می‌داند. کیسان که صدای خوبی دارد، به‌دنبال خوانندگی هم رفته و بعد از مدتی به‌خاطر همین صدای خوبش وارد تئاتر هم می‌شود. او تعدادی آهنگ نیز با مضمون عاشقانه منتشر کرده است.

آهنگ‌های کیسان دیباج

 

این هنرمند جوان تا کنون تعدادی آهنگ را به صورت کاور از آهنگ‌های دیگر و یک موزیک را به صورت رسمی منتشر کرده است. تک‌آهنگ‌های او به نام «یعنی می‌شه» و «ساعت دنیام» در سال ۱۴۰۳ منتشر شدند. شعر و ملودی این آهنگ‌ها از خودش بود و تنظیم قطعه و میکس و مسترینگ آن‌ها را هومن آزما انجام داد. طبق گفته‌ خودش، او موزیک‌های دیگری هم ساخته اما به‌خاطر حضور طولانی در فیلمبرداری‌های اخیر، نتوانسته آن‌ها را منتشر کند.

دانلود آهنگ دلبر ناب با اجرای کیسان دیباج و الیکا ناصر در گردن زنی


دانلود آهنگ رفیق من از کیسان دیباج ( با الهام از قطعه مادر من مادر من خسرو شکیبایی)

دانلود آهنگ یعنی می‌شه کیسان دیباج

کیسان دیباج و دارا حیایی: دوستی کیسان با پسر امین حیایی

کیسان دیباج در سریال سرنوشت با دارا حیایی، پسر امین حیایی همبازی بود و عکس‌های زیادی را نیز با یکدیگر منتشر کرده‌اند. با این وجود، دوستی آن‌ها به قبل از هم‌بازی‌شدنشان در سریال برمی‌گردد. آن‌ها دوستان مشترکی داشتند و از قبل یکدیگر را می‌شناختند. با بازی در سریال از سرنوشت، این دو بازیگر، صمیمی‌تر شدند. کیسان در یکی از مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره می‌کند که علاقه‌مند است در کنار بزرگان و کارگردانان بزرگی مانند اصغر فرهادی، سعید روستایی و بهرام توکلی کار کند و در پروژه‌هایی از آنان حضور داشته باشد.

خط قرمزهای اخلاقی کیسان

طبق گفته‌های خود کیسان درباره چارچوب‌های اخلاقی‌اش، او همواره تلاش دارد تا در زندگی آدم درستی باشد و همان چیزی باشد که در ظاهر هم نشان می‌دهد. او برای خودش در دروغ گفتن، غیبت و قضاوت دیگران حد و مرزهای سفت و سختی قائل است. او می‌گوید چون دوست ندارد این موارد برای خودش اتفاق بیفتد، همواره سعی دارد در تعامل با دیگران نیز این موارد را رعایت کند.

با این که پیج شخصی اینستاگرام کیسان بیش از ۲۷۰ هزار فالوور دارد اما او زیاد اهل حاشیه نیست و همواره چه در مصاحبه‌هایش و چه در شبکه‌های اجتماعی، حریم شخصی‌اش را حفظ کرده است. او در این پیج، بیشتر علایق و فعالیت‌های هنری خود را به اشتراک می‌گذارد.

علایق آقای بازیگر

کیسان به فوتبال علاقه زیادی دارد و مثل بیشتر پسر بچه‌ها که آرزوی فوتبالیست شدن را دارند، او هم دوست داشته روزی فوتبالیست شود. او در جایی ادعا کرده که فوتبال را خوب بازی می‌کند و تیم مورد علاقه‌اش هم از بچگی رئال مادرید بوده است. البته که او در صحبت‌هایش عنوان می‌کند به بازی‌ تیم‌های داخلی علاقه زیادی ندارد. از دیگر علایق او می‌توان به فیلم دیدن، خواندن نمایشنامه یا نواختن پیانو و ساخت ملودی اشاره کرد.

کیسان دیباج و همسرش

مانند بسیاری از خبرهای دیگری که در مورد سلبریتی‌ها پخش می‌شود، چندی پیش شایعه‌ی ازدواج کیسان و عکس‌هایی از او پخش شد. اما تمامی خبرهای با این تیتر زرد و نادرست بودند و حقیقت ندارند. این بازیگر جوان مجرد است. تعدادی از عکس‌های پخش شده از او نیز مربوط به بازی‌اش در سریال گردن‌زنی هستند.

انتخاب بین تئاتر و سینما

با این که رشته کیسان در دوران دانشجویی تئاتر بوده، اما انتخاب او از بین تئاتر و سینما، دنیای تصویر و سینما است. او به تماشای فیلم هم علاقه دارد و یکی از سرگرمی‌های او به شمار می‌رود. به‌طوری که در روتین هفتگی‌اش، تماشای سه فیلم سینمایی را گنجانده است. او این علاقه را تا این اندازه دنبال کرد که از تئاتر به بازی در سریال «از سرنوشت» رفت. بازی در سریال سکوی پرتاب او شد. به نظر می‌رسد که این بازیگر، با هوش و پشتکاری که دارد، آینده‌ا‌ی روشن در عرصه سینما و تلویزیون رقم خواهد زد.

شما سریال از سرنوشت را تماشا می‌کردید؟ سریال گردن‌زنی را دنبال می‌کنید؟ کدام‌یک از نقش‌آفرینی‌های کیسان دیباج را بیشتر دوست دارید؟

هشدار! محتوای این صفحه در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نوشته شده ‌است. سپاسگزار خواهیم بود اگر مغایرت احتمالی محتوا با قوانین و یا مشکلات دیگر در صحت و دقت محتوا را به ما گزارش کنید تا فورا اصلاح شود. اطلاعات بیشتر


اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید




لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.