بیوگرافی کامل پدرام شریفی + عکس

پدرام شریفی، بازیگر جوان و توانمند ایرانی، در ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. او از جمله هنرمندان با استعداد سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است که با پشتکار و انتخاب‌های هوشمندانه توانسته جایگاه خود را در عرصه بازیگری تثبیت کند. تحصیلات و شروع فعالیت هنری پدرام شریفی پدرام شریفی در رشته تئاتر

کد خبر : 493789
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۲۶
بیوگرافی کامل پدرام شریفی + عکس


پدرام شریفی، بازیگر جوان و توانمند ایرانی، در ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. او از جمله هنرمندان با استعداد سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است که با پشتکار و انتخاب‌های هوشمندانه توانسته جایگاه خود را در عرصه بازیگری تثبیت کند.

تحصیلات و شروع فعالیت هنری پدرام شریفی

پدرام شریفی در رشته تئاتر تحصیل کرده و فعالیت‌های هنری خود را از تئاتر آغاز کرد. این هنرمند با عشق و علاقه به بازیگری از صحنه‌های کوچک تئاتر به عرصه سینما و تلویزیون وارد شد و به تدریج توانست توجه کارگردان‌ها و منتقدان را جلب کند. شروع او در تئاتر، زمینه‌ای قوی برای پیشرفت‌های آتی‌اش در عرصه‌های سینما و تلویزیون فراهم کرد و تجربه‌های ارزشمندی به او افزود.

ورود به سینما

نخستین تجربه سینمایی پدرام شریفی در سال ۱۳۹۲ با فیلم “ماهی و گربه” به کارگردانی شهرام مکری رقم خورد. این فیلم که ساختاری متفاوت و نوآورانه داشت، توانست توجه بسیاری از منتقدان و مخاطبان سینما را به خود جلب کند. بازی پدرام شریفی در این فیلم او را به عنوان بازیگری جوان و مستعد به سینمای ایران معرفی کرد.

شهرت و موفقیت‌های سینمایی پدرام شریفی

پس از موفقیت در “ماهی و گربه”، پدرام شریفی در چندین پروژه سینمایی برجسته نقش‌آفرینی کرد. فیلم‌هایی مانند “بادیگارد” به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و “متولد ۶۵” به کارگردانی مجید توکلی از جمله آثاری هستند که او در آنها حضوری پررنگ داشته است. در این فیلم‌ها، پدرام شریفی توانست با ارائه بازی‌های درخشان، خود را به عنوان یکی از بازیگران مطرح نسل جدید معرفی کند.

یکی دیگر از فیلم‌های مهم کارنامه پدرام شریفی “سیانور” است. این فیلم در جشنواره فجر ۱۳۹۴ به نمایش درآمد و شریفی با حضور در آن توانست جایگاه خود را در سینمای ایران محکم‌تر کند. تنوع نقش‌هایی که او در این آثار ایفا کرده، نشان از استعداد و توانایی‌های گسترده او در بازیگری دارد.

حضور در تلویزیون

پدرام شریفی علاوه بر سینما، در تلویزیون نیز به ایفای نقش پرداخته است. نخستین سریال تلویزیونی او “گشت ویژه” بود که در آن نقش یک مأمور پلیس را بازی کرد. این سریال با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و حضور پدرام شریفی در کنار بازیگرانی مانند حمید گودرزی و شاهد احمدلو، توانست به موفقیت این مجموعه کمک کند.

سبک بازیگری و نگاه به آینده

پدرام شریفی به نقش‌هایی که انتخاب می‌کند توجه ویژه‌ای دارد. او معتقد است که نقش‌های خوب، حتی اگر مکمل باشند، ارزشمندند و می‌توانند به رشد و یادگیری او به عنوان بازیگر کمک کنند. شریفی علاقه‌مند است در پروژه‌هایی شرکت کند که از نظر هنری و محتوایی ارزشمند باشند و به او فرصتی برای به چالش کشیدن توانایی‌هایش بدهند.

در گفت‌وگوهای مختلف، او بیان کرده است که هدفش این است که همواره در فیلم‌های خوب و ماندگار بازی کند، زیرا معتقد است که از چنین فیلم‌هایی می‌توان درس‌های ارزشمندی آموخت.

زندگی شخصی پدرام شریفی

پدرام شریفی تا کنون مجرد بوده و بیشتر بر حرفه بازیگری تمرکز دارد. او ترجیح می‌دهد به دور از حاشیه‌ها زندگی کند و زندگی خصوصی‌اش را در رسانه‌ها به اشتراک نمی‌گذارد. همچنین او فعالیت‌هایی در فضای مجازی دارد و از این طریق با هوادارانش در ارتباط است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.