بیوگرافی پاشا رستمی و نگاهی به تمام فیلم و سریال‌های او

پاشا رستمی این روزها در نقش مانی دادگر در سریال گردن‌زنی می‌درخشد. او کار خود را با اغما سیروس مقدم شروع کرد و با کارهای مرضیه برومند ادامه داد، اما این لحظه گرگ و میش بود که او را به اوج شهرت رساند. یکی از بازیگران جوان و با استعدادی است که به دلیل زندگی

کد خبر : 506734
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
بیوگرافی پاشا رستمی و نگاهی به تمام فیلم و سریال‌های او


پاشا رستمی این روزها در نقش مانی دادگر در سریال گردن‌زنی می‌درخشد. او کار خود را با اغما سیروس مقدم شروع کرد و با کارهای مرضیه برومند ادامه داد، اما این لحظه گرگ و میش بود که او را به اوج شهرت رساند. یکی از بازیگران جوان و با استعدادی است که به دلیل زندگی در کانادا با وقفه‌ کوتاهی در بازیگری مواجه شد. او یکی از بازیگران جوان و پرطرفدار است. تعداد دنبال کننده‌های صفحه‌ اینستاگرام او به‌خوبی این موضوع را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد او علاوه بر بازیگری، علایق دیگری هم دارد که آن‌ها را دنبال می‌کند. با نگاهی به آثار و فیلم‌های این بازیگر، می‌توان متوجه سبک و نوع بازی او شد.

بیوگرافی کوتاه پاشا رستمی

نام: پاشا
نام خانوادگی: رستمی
تاریخ تولد: ۲۷ تیر ۱۳۶۳
محل تولد: تهران
تحصیلات: مهندسی کشاورزی
زمینه فعالیت: بازیگر و تهیه کننده کارگردان
وضعیت تأهل: مجرد
آموزش هنری: شاگرد کلاس‌های بازیگر امین تارخ

پاشا رستمی با هر چند با سریال سیروس مقدم شروع کرد، اما مثل خیلی از بازیگران سال‌های اخیر سینما و تلویزیون شاگرد امین تارخ بود. تارخ تا روز آخر زندگی خود به تربیت بازیگر مشغول بود و لیست بلند بالایی از بازیگران ایران شاگردان او هستند.

سریال‌های پاشا رستمی

او کار حرفه‌ای خود را در دنیای تصویر، رسماً از سال ۸۶ و با بازی در سریال اغما شروع کرده‌است و پس از آن نیز در سریال‌های دیگری هم نقش‌آفرینی کرده است. در ادامه، بیشتر با تجربه‌های بازیگری پاشا رستمی آشنا می‌شویم:

۱. اغما

ژانر: فانتزی، رازآلود، درام
سال انتشار: ۱۳۸۶
کارگردان: سیروس مقدم
بازیگران: امین تارخ، حامد کمیلی، لعیا زنگنه، ایرج نوذری، نفیسه روشن، ناصر ممدوح، شیرین بینا، جهانگیر الماسی، افشین سنگ‌چاپ، پاشا رستمی.

اغما نام سریالی است که مخصوص پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان در سال ۱۳۸۶ ساخته شده ‌بود. داستان آن در مورد پزشک جراح ماهر و مشهوری است که همسرش دچار یک بیماری حاد می‌شود. او طبق اخلاق حرفه‌ای نباید خودش اقدام به جراحی همسرش کند، اما مولود، همسرش اصرار دارد که همسرش برای انجام این جراحی دست به تیغ ببرد. همه‌ خانواده دارند به‌نحوی با این اتفاق دست‌وپنجه نرم می‌کنند. پاشا رستمی در این سریال، نقش خواستگار دختر جوانی به نام پری را بازی می‌کند که فرزند این زوج است.

۲. همه‌ بچه‌های من

ژانر: خانوادگی
سال انتشار: ۱۳۸۷
کارگردان: مرضیه برومند
بازیگران: گلاره عباسی، سحر جعفری جوزانی، علیرضا خمسه، مهرانه مهین ترابی، ستاره پسیانی، پاشا رستمی.

کارهای مرضیه برومند معمولاً محبوب هستند. سریال همه‌ بچه‌های من یکی از کارهای محبوب او در سال ۸۷ به شمار می‌رود. این سریال خانوادگی، داستان یک استاد دانشگاه خانم و فرهیخته‌ است که زندگی موفقی دارد. او علی‌رغم مجردبودنش برای همه‌ فرزندان اقوام و آشناهایش مثل مادری مهربان رفتار می‌کند. پاشا رستمی در سریال، نقش خواهرزاده‌ این استاد دانشگاه را بازی می‌کند.

۳. خسته‌دلان

ژانر: درام، خانوادگی
سال انتشار: ۱۳۸۸
کارگردان: سیروس الوند
بازیگران: سیامک اطلسی، آتنه فقیه‌نصیری، مونا فرجاد، بهزاد خداویسی، عارف لرستانی، علی نصیریان، آناهیتا نعمتی، پاشا رستمی

مسافرانی که هر کدام داستای دارند، در یک قطار با یکدیگر هم‌سفرند. آن‌ها در این سفر، داستان‌های گذشته و خاطرات زندگی خود را تعریف می‌کنند و از این طریق، به یکدیگر نزدیک می‌شوند. در مسیر این سفر، برای هر کدام از این مسافران سرنوشت متفاوتی رقم می‌خورد.

۴. آب‌پریا

ژانر: فانتزی، کودک، خانوادگی
سال انتشار: ۱۳۹۲
کارگردان: مرضیه برومند
بازیگران: بهناز جعفری، لیلی رشیدی، امیر حسین صدیق، سحر ولدبیگی، پاشا رستمی.

این سریال برای گروه مخاطب کودک و نوجوان و با هدف معرفی اسطوره‌های افسانه‌ای باستانی ایرانی به کودکان در قالب داستانی زیبا و تاثیرگذار ساخته شده است. آب‌پری که در چنگال دیو خشکسالی اسیر شده، نمی‌تواند مانند هر سال در روز ۱۳ به در به خانه‌ برف‌پری، خواهر بزرگش برود. آن‌ها به همراه خواهرانشان، یعنی ابرپری و سبزپری هر سال در خانه‌ برف‌پری جمع می‌شدند و آش پل‌گیاه می‌پختند و با یکدیگر درد دل می‌کردند. این سه خواهر، بعد از غیبت آب‌پری متوجه می‌شوند او به دردسر افتاده است. آن‌ها به زمین می‌آیند تا آب‌پری را نجات بدهند.

۵. گمشدگان

ژانر: درام، خانوادگی
سال انتشار: ۱۳۹۶
کارگردان: رضا کریمی
بازیگران: افسانه بایگان، پژمان بازغی، ستاره اسکندری، شقایق فراهانی، روشنک گرامی، محمود جعفری، بهاران بنی‌احمدی، رضا اخلاقی‌راد، پاشا رستمی

یک دختر جوان به نام ترنج، در رشته‌ عکاسی مشغول به تحصیل است. او با چالش‌هایی در زندگی خود مواجه می‌شود و برای تغییر شرایط تلاش می‌کند. ترنج برای این که بتواند شرایط زندگی خود را تغییر دهد، مسیری را در پیش می‌گیرد که برای او پر از ماجراهای جورواجور است.

۶. لحظه‌ گرگ و میش

ژانر: درام
سال انتشار: ۱۳۹۷
کارگردان: همایون اسعدیان
بازیگران: لیلا بلوکات، فاطمه گودرزی، المیرا دهقانی، پاشا رستمی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، حسام محمودی، سیامک احصایی.

یاسمن، تک‌دختر خانواده‌ای نجیب و اصیل است. او وخانواده‌ا ش از دهه‌ی ۶۰ تا کنون فراز و نشیب‌ها و اتفاقات زیادی را تجربه می‌کنند و این اتفاقات به تصویر کشیده می‌شود. محوریت داستان، رخدادهایی است که روی زندگی یاسمن بیشترین تأثیر را می‌گذارد. پاشا رستمی اینجا حامد در لحظه گرگ و میش بود، پسری که عاشق یاسمن است.

۷. دفتر یادداشت

ژانر: کمدی، جنایی، درام، رازآلود
سال انتشار: ۱۴۰۲
کارگردان: کیارش اسدی‌زاده
بازیگران: رضا عطاران، مینا ساداتی، الهام پاوه‌نژاد، محمدحسن معجونی، سوگل خلیق، پاشا رستمی، مریم سعادت، طوفان مهردادیان، بیژن بنفشه‌خواه، آزیتا حاجیان

ایرج و حمید در این سریال دو دوست قدیمی هستند که به پرونده‌های جنایی علاقه‌ زیادی دارند. آن‌ها نا‌خواسته با ماجرای پرونده قتل خانمی به نام سیمین درگیر می‌شوند. این پرونده‌، شبیه به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای است. با ورود به این پرونده، پای آن‌ها به حوادث خطرناکی باز می‌شود.

۸. گردن‌زنی

ژانر: جنایی، درام، رازآلود
سال انتشار: ۱۴۰۳
کارگردان: سامان سالور
بازیگران: سمیرا حسن‌پور، امین شعرباف، محمدحسن معجونی، مهران غفوریان، رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، ترلان پروانه، پژمان بازغی.

گردن‌زنی روایت ماجرای سرنوشت باران و نیما است. زوج جوانی که در شب عروسی‌شان، جنایتکاری به نام شاهرخ، از زندان آزاد شد. آزادی شاهرخ همان و افشای بسیاری از رازهای خانوادگی‌شان همان! پاشا رستمی این جا نقش مانی دادگر را بازی می‌کند، مردی که درگیر مشکلات شخصی بسیاری است.

فیلم‌های سینمایی پاشا رستمی

در اینجا، به فهرست نقش‌آفرینی‌های پاشا رستمی در فیلم‌های سینمایی اشاره می‌کنیم:

۱. این آخرین سفر

ژانر: درام
سال انتشار: ۱۳۸۷
کارگردان: کامبیز کاشفی
بازیگران: جواد عزتی، فرج‌الله گل‌سفیدی، نیکو خردمند، افسانه ناصری، یوسف تیموری، حشمت آرمیده، پاشا رستمی.

فیلم سینمایی این آخرین سفر، ماجرای جالب مرد جوانی به نام یوسف است که نوبت حج خود را به پیرزن سالخورده‌ای می‌دهد. او بعد از این کار، متوجه می‌شود که بیماری حادی دارد و فرصت او برای زندگی زیاد نیست. یوسف تلاش می‌کند تا نوبت خود را پس بگیرد اما ماجراهای زیادی برایش پیش می‌آید. پاشا رستمی در فیلم، نقش این جوان را بازی می‌کند.

۲. طبقه سوم

ژانر: درام، جنایی
سال انتشار: ۱۳۸۸
کارگردان: بیژن میرباقری
بازیگران: مهناز افشار، پگاه آهنگرانی، سید مهرداد ضیایی، پاشا رستمی، سحر بهرامی

داستان فیلم سینمایی طبقه سوم درباره دختر جوانی است که از یک مهمانی شبانه فرار می‌کند. با گزارش یک غریبه به پلیس، آن‌ها به مهمانی می‌آیند و دختر از ترس دستگیری و زندان، ناچار به فرار می‌شود. او در همین حین، ناخواسته وارد خانه‌ی زنی می‌شود. او در بالکن این خانه گیر می‌افتد و زن به او کمک می‌کند، اما به نظر می‌رسد این آغاز مشکلات اوست.

۳. اشک انار

ژانر: درام
سال انتشار: ۱۳۹۰
کارگردان: فیاض موسوی
بازیگران: کتایون امیرابراهیمی، مه‌لقا باقری، علی دهکردی، پاشا رستمی.

پسر دانشجویی به نام عابد که در رشته‌ هنر تحصیل می‌کند، در کارگاه یک استاد قلم‌زنی مشغول به کار می‌شود. او عاشق دختری شده و بر سر یک دوراهی میان انتخاب عشق زمینی و آسمانی‌اش گیر می‌کند. در همین دوران، اتفاقاتی برای عابد می‌افتد که مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

پاشا رستمی در دنیای فیلم‌های کوتاه از تهیه کنندگی تا بازیگری

به نظر می‌رسد پاشا رستمی علاقه‌ زیادی به فیلم‌های کوتاه دارد. او در کنار این‌همه بازیگری، تاکنون تهیه‌کننده سه فیلم کوتاه نیز بوده است. در ادامه، با فیلم‌های کوتاه پاشا رستمی آشنا می‌شویم:

۱. روز بزرگ

ژانر: درام
سال انتشار: ۱۳۹۰
کارگردان: مایکل ویری
تهیه‌کننده: پاشا رستمی
بازیگران: کریس ویتبی، پاول دولاروسا، شیلاگ دارلینگ

یکی از اوباش که تازگی‌ها به استخدام سازمان اطلاعات اف‌بی‌آی درآمده است، به خانه باز می‌گردد و زندگی و امنیت خود را به خطر می‌اندازد تا دخترش ملیسا را قبل از ازدواج ببیند.

۲. اتر قرمز

ژانر: علمی‌تخیلی
سال انتشار: ۱۳۹۰
کارگردان: متیو شویچت
تهیه‌کننده: پاشا رستمی
بازیگران: کریس ویتبی، ویلیام فیشر، لی دوز

رد اتر یا اتر قرمز فیلم کوتاهی به تهیه‌کنندگی پاشا رستمی است که در کانادا و به‌ویژه انتاریو فیلمبرداری و ساخته شده ‌است.

۳. خانه فلزی

ژانر: درام
سال انتشار: ۱۳۹۰
کارگردان: مایکل ویری
تهیه کننده: پاشا رستمی
بازیگران: شیلا کوردینگ، پاول دولاروزا، کری اواریستو، لوکاس جیمز، ریم جیزر، جرولد کارچ، متیو شویچت، سین واستون

در آینده‌ای نزدیک، هوش مصنوعی برای کمک به نظارت و نگهداری در مکان‌هایی مانند خانه سالمندان استفاده می‌شود. ایزی برادسکی، مهندس برق بازنشسته‌ای است که بیماری قلبی دارد. پسرش، آرون، او را مجبور می‌کند که خانه را ترک کند. آرون، پس از چندین ساعت کار و در حالی که خانه را برای تولد پسرش آماده می‌کند، متوجه می‌شود که در مراقبت از پدرش مشکل دارد.

بازی پاشا رستمی در فیلم‌های کوتاه

فعالیت‌های پاشا رستمی در قالب فیلم کوتاه، به عرصه تهیه‌کنندگی محدود نمی‌شود. او در چند فیلم کوتاه، بازی و نقش‌آفرینی کرده است.

۴. نیم‌فاصله

ژانر: درام
سال انتشار: ۱۴۰۰
کارگردان: الهام راد
بازیگران: گلاره عباسی، ماهور الوند، آیناز آذرهوش، شیدا خلیق، سام نوری، پاشا رستمی.

به دلیل شیوع یک بیماری واگیردار و شکل‌گیری قرنطینه‌ها و رعایت‌ مسائل بهداشتی، تعدادی از مهمانی‌ها به شکل پنهانی برگزار می‌شود. این بیماری روی زندگی همه اثر می‌گذارد و خانواده‌ها و دوستان نزدیک به چالش‌هایی می‌خورند.

۵. هیچ‌جا

ژانر: درام، فانتزی
سال انتشار: ۱۴۰۲
کارگردان: عرفان پارساپور
بازیگران: شبنم قربانی، پاشا رستمی.

زوج جوانی متوجه می‌شوند که با وجود زندگی مشترک در یک آپارتمان کوچک، از نظر عاطفی از هم جدا شده‌ و فاصله گرفته‌اند.

۶. زن

ژانر: درام
سال انتشار: ۱۴۰۲
کارگردان: سحر محمودی
بازیگران: شکوفه عزیزی، ابراهیم ابراهیمی، شیرین اسماعیلی، محمدجواد طاهری، پاشا رستمی.

در این فیلم کوتاه، چالش‌های یک زن و عاشقانه‌ پوسیده‌ای روایت می‌شود.

زندگینامه کامل پاشا رستمی

این بازیگر جوان در تاریخ ۲۷ تیرماه سال ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد شده‌است. شاید جالب باشد بدانید با وجود علاقه‌ فراوان او به هنر سینما، مسیرش در دوران تحصیل در راستای بازیگری و سینما نبوده و او مدرک کارشناسی مهندسی کشاورزی دارد.

زندگی در کانادا

پاشا رستمی در تهران متولد شده است. با این وجود، در دوران جوانی برای ادامه تحصیل، مدتی را در کانادا می‌گذراند. او مدتی را در انتاریو کانادا ساکن شد و در حین تحصیل، به کار در حوزه‌ تبلیغات و ساخت تیزر هم مشغول بود. پاشا بعد از اتمام تحصیلاتش، تصمیم می‌گیرد به ایران برگردد و ادامه فعالیت خود را در داخل کشور از سر بگیرد.

ورود به بازیگری

اولین اقدام پاشا رستمی برای پا گذاشتن به دنیای سینما این بود که در کلاس‌های زنده‌یاد امین تارخ شرکت کرد. او در ۱۸ سالگی در این کلاس‌ها شرکت می‌کرد و پیگیری و علاقه‌اش باعث شد که ۵ سال بعد در سریال اغما نقش‌آفرینی کند.

شایعات در مورد ازدواج پاشا رستمی

پس از بازی در سریال برف بی صدا، محبوبیت پاشا رستمی بیشتر شد. به‌همین خاطر، مردم کنکجکاو شدند که درباره زندگی شخصی او اطلاعات بیشتری کسب کنند. برخی از منابع نیز عکس‌هایی با عنوان پاشا رستمی در کنار همسرش منشر کردند! عکس‌هایی که مثل اکثر موارد دروغ است.

ازدواج پاشا رستمی و ستاره پسیانی؟

برخی رسانه‌ها و طرفداران پاشا رستمی از ازدواج او با ستاره پسیانی حرف زده‌اند، خبری که نمی‌توان تا تایید رسمی هیچ اعتنایی به آن کرد. چنین خبر ازدواجی خورشیدی نیست که به راحتی پشت ابر بماند.

بازیگری که عشق فوتبال و اسکی است

این آقای بازیگر و جوان که در چند فیلم و سریال موفق و تعدادی فیلم کوتاه فعالیت کرده، علاوه بر حوزه فیلم و سینما، علایق دیگری هم دارد. او به ورزش علاقه‌مند است و به‌طور خاصی به فوتبال و اسکی علاقه دارد. او به عکاسی و مطالعه هم علاقه‌ زیادی دارد و به نظر می‌رسد بیشتر اوقات فراغت خود را با دوستانش می‌گذراند.

شما کدام‌یک از فیلم‌ها یا سریال‌هایی را که پاشا رستمی در آن بازی کرده دیده‌اید؟ کدام‌یک از آن‌ها را بیشتر دوست دارید؟ شما هم از طرفداران پر و پا قرص پاشا رستمی هستید و آقای بازیگر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنید؟ با مطالعه سایر مقالات سایت چطور، می‌توانید با بیوگرافی سایر سلبریتی‌ها و بازیگران بیشتر آشنا شوید.

 

 

 

 

هشدار! محتوای این صفحه در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نوشته شده ‌است. سپاسگزار خواهیم بود اگر مغایرت احتمالی محتوا با قوانین و یا مشکلات دیگر در صحت و دقت محتوا را به ما گزارش کنید تا فورا اصلاح شود. اطلاعات بیشتر


اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید







لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.