بیوگرافی و سریال‌های امین شعرباف + عکس و ویدئو امین شعرباف در سریال گردن‌زنی

امین شعرباف یکی از بازیگران جوان ایران است که این روزها با سریال گردن زنی از پلتفرم فیلم‌نت حسابی دیده شده است. امیر سریال گردن زنی یکی از بازیگران موفق در سینمای ایران است و با کارهای اخیر خود در این عرصه درخشیده‌است. این بازیگر با شرکت در کلاس‌های بازیگری، به‌تازگی موفق شده محبوبیت زیادی

کد خبر : 506038
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
بیوگرافی و سریال‌های امین شعرباف + عکس و ویدئو امین شعرباف در سریال گردن‌زنی


امین شعرباف یکی از بازیگران جوان ایران است که این روزها با سریال گردن زنی از پلتفرم فیلم‌نت حسابی دیده شده است. امیر سریال گردن زنی یکی از بازیگران موفق در سینمای ایران است و با کارهای اخیر خود در این عرصه درخشیده‌است. این بازیگر با شرکت در کلاس‌های بازیگری، به‌تازگی موفق شده محبوبیت زیادی پیدا کند و فعالان و منتقدان این حوزه توجه زیادی به بازی او نشان داده‌اند. نگاهی به ورود او در دنیای بازیگری و فیلم و سریال‌هایی که در آن‌ها ایفای نقش کرده، به خوبی گویای سیر رشد و پیشرفت او در این هنر است.

زندگینامه امین شعرباف

نام: محمد امین
نام خانوادگی: شعرباف
تاریخ تولد: ۱۰ خرداد ۱۳۶۹
محل تولد: تهران
تحصیلات:
زمینه فعالیت: بازیگری
وضعیت تأهل: مجرد

امین شعرباف از بازیگران کم حاشیه و بی سر و صدا است. شعرباف مثل بخش مهمی از بازیگران جوان این سال‌های سینما و تلویزیون با هومن سید پا به دنیای بازیگری گذاشت. او با قورباغه هومن سیدی شروع کرد. مرحله بعدی حضور درخشان امین شعرباف شریک جرم بود، حضوری که باعث شد او امروز شعرباف امروز نقش امیر را در سریال گردن‌زنی به دست بیاورد. امین شعرباف با بازی نقش امیر در سریال گردن‌زنی تبدیل به سوژه جذاب این روزها توییتر و اینستاگرام شده است.

در ابتدا با هم نگاهی به سریال‌های محمدامین شعرباف داریم و بعد چند نکته جالب از زندگی او را مرور و به چند سوال مورد علاقه شما جواب جواب می‌دهیم.

سریال‌های امین شعرباف

با توجه به این که شعرباف از بدو ورود به دنیای بازیگری این شانس را داشته که در سریال‌هایی قوی و در کنار بازیگران پرآوازه نقش‌آفرینی کند،‌ هرچند پرسابقه نیست اما کارنامه خوبی دارد. این کارنامه، نشان از توانایی و شانس او برای حضور در کنار افراد مطرح سینما دارد.

سریال‌های محمدامین شعرباف عبارت اند از:

۱. قورباغه

امین شعرباف در سریال قورباغه در کنار فرشته حسینی
امین شعرباف در سریال قورباغه در کنار فرشته حسینی
ژانر: جنایی، درام،رازآلود، معمایی
تاریخ تولید: ۱۳۹۸
کارگردان: هومن سیدی
نقش: سروش
بازیگران اصلی: صابر ابر، نوید محمدزاده، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، هومن سیدی، امین شعرباف

این سریال، با کارگردانی هومن سیدی، یکی از سریال‌های پرمخاطب شبکه نمایش خانگی بود. قورباغه، اولین حضور امین در یک سریال بود که به‌خوبی نیز آن را به انجام رساند. سریال درباره زندگی چند پسر جوان در خانواده‌هایی نیازمند و سطح پایین شهر است. یکی از آن‌ها طی اتفاقی اسلحه‌ یک پلیس زخمی را می‌دزدد و دو نفر دیگر از این سرقت باخبر می‌شوند. آن‌ها، حالا که اسلحه دارند، تصمیم می‌گیرند که از خانه‌ یکی از هم‌کلاسی‌های قدیمی‌شان دزدی کنند. چرا که او به‌طرز مرموزی پولدار شده بود! این دزدی روزنه امید آن‌ها برای یک زندگی راحت‌تر است اما اتفاقات آن طوری که می‌خواهند پیش نمی‌رود.

۲. نوبت لیلی

ژانر: درام، فانتزی
تاریخ تولید: ۱۴۰۰
کارگردان: روح‌الله حجازی
نقش: آرش
بازیگران اصلی: پردیس احمدیه، حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، محمد‌امین شعرباف، لادن مستوفی، مهران غفوریان، گوهر خیراندیش، علیرضا جعفری

لیلی از طریق یک کتاب اسرارآمیز متوجه می شود که او و خانواده اش در زمان‌ها و مکان‌های زیادی زندگی کرده‌اند و اکنون نوبت لیلی است که کتاب را رمزگشایی کند. او باید نقاشی ارزشمندی را که از اجدادش به جا مانده پیدا کند و به زندگی اعضای خانواده‌اش معنا ببخشد. نوبت لیلی از شبکه نمایش خانگی پخش شد و امین شعرباف در آن، نقش پسری به نام آرش را بازی می‌کرد.

۳. شریک جرم

ژانر: درام، جنایی
تاریخ تولید: ۱۴۰۲
کارگردان: مازیار میری
نقش: آرمان
بازیگران اصلی: سارا بهرامی، بهناز جعفری، مهتاب ثروتی، علی مصفا، محمدامین شعرباف

شریک جرم در ژانر درام و جنایی و از پلتفرم نماوا پخش شد. داستان درباره میترا، وکیل خوش‌نامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد. او مجبور می‌شود برای دفاع از خودش، شروع به تحقیقات کند و سر از کار یکی از موکلانش در بیاورد. او در این راه، با دردسرهای مختلفی روبه‌رو می‌شود. امین شعرباف با حضور در شریک جرم به چشم آمد.

۴. گردن‌زنی

ژانر: درام، جنایی، رازآلود
تاریخ تولید: ۱۴۰۳
کارگردان: سامان سالور
نقش: سرگرد امیر شمس، خواستگار سابق باران
بازیگران اصلی: کیسان دیباج، الیکا ناصری، رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، مهران غفوریان، حسن معجونی، امین شعرباف

گردن زنی، نام سریالی درام، جنایی و رازآلود است که بر اساس واقعیتی تلخ ساخته شده‌ و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌است. داستان درباره واقعه‌ تلخ قتل عروس و دامادی در شب عروسی‌شان است. اتفاقاتی که قبل از این مراسم عروسی در جریان بوده، باعث می‌شود که چند نفر از عروس و داماد نفرت داشته باشند. شدت این نفرت، منجر به قتل فجیع عروس و داماد می‌‌شود. امین شعرباف در این سریال، در نقش یک پلیس ظاهر می‌شود که از قضا خواستگار سابق عروس نیز بوده است.

ویدئو بازی امین شعرباف در گردن‌زنی

عکس‌های امین شعرباف در گردنی‌زنی

امین شعرباف در کنار سعید زارعی در نمایی از سریال گردن زنی
امین شعرباف در کنار سعید زارعی در نمایی از سریال گردن زنی
امین شعرباف در نمایی از سریال گردن زنی
امین شعرباف در نمایی از سریال گردن زنی
امین شعرباف در سریال گردن‌زنی نقش پلیسی را بازی می‌کند که نامزد سابق مقتول است
امین شعرباف در سریال گردن‌زنی نقش پلیسی را بازی می‌کند که نامزد سابق مقتول است
نقش شعرباف در گردنی‌زنی را می‌توان مهم‌ترین نقش او تا اینجای کارنامه کاری این بازیگر دانست.
نقش شعرباف در گردنی‌زنی را می‌توان مهم‌ترین نقش او تا اینجای کارنامه کاری این بازیگر دانست.
امین شعرباف در کنار سعید زارعی در نمایی از سریال گردن زنی
امین شعرباف در کنار سعید زارعی در نمایی از سریال گردن زنی

حضور محمدامین شعرباف در زیر سایه بلوط

با توجه به این که مدت زیادی از شروع فعالیت حرفه‌ای این بازیگری جوان نمی‌گذرد، تاکنون تنها در یک فیلم سینمایی بازی کرده است. فیلم سینمایی زیر سایه‌ بلوط، فیلمی تاریخی است که در شرایط سخت کوهستانی فیلم‌برداری شده و کادری حرفه‌ای آن را تهیه کرده‌اند.

فیلم سینمایی زیر سایه بلوط

ژانر: تاریخی
تاریخ تولید: ۱۴۰۳
کارگردان: حسین الهیاری
بازیگران اصلی: امین شعرباف، یوسف سفری بختیاری، پرهام غلاملو، مرتضی علیدادی، سپاس رضایی، سیما صادقی

زیر سایه بلوط، فیلمی سینمایی است که درباره گروهی از افراد با قومیت لر ساخته شده‌است. این فیلم که در ژانری تاریخی و در طبیعت سرد کوهستان ساخته شده، قرار است در تعدادی از جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز شرکت کند. اکران خصوصی این فیلم، در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ انجام شد. کارگردان، پس از این اکران، از عوامل فیلم و شعرباف تشکر کرد. گویا شعرباف در این فیلم، به‌مدت سه‌ دقیقه و نیم، پیرمردی ۸۰ کیلویی را در آب و هوای برفی، بر دوش خود حمل می‌کند!

علاقه به هنر و دنیای سینما

امین یکی از استعدادهایی است که هومن سیدی در کلاس‌های آموزشی‌اش، کشف کرده ‌است. این اتفاق که در سال‌های اخیر افتاد، باعث شد نام شعرباف در فهرست بازیگران سریال قورباغه، به کارگردانی هومن سیدی قرار بگیرد. بعد از این سریال، او در مجموعه دیگری از شبکه نمایش خانگی بازی کرد. شعرباف در مجموعه‌ای با نام نوبت لیلی و در کنار بازیگرانی مثل مریلا زارعی و حمید فرخ نژاد نقش‌آفرینی کرد. پس از آن نیز مسیر بازیگری خود را ادامه داد.

پاسخ به سوال‌های مهم درباره امین شعرباف

امین شعرباف متولد چه سالی است؟

امین شعرباف متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۹ است.

امین شعرباف متولد متاهل است؟

اطلاع دقیقی نداریم اما آنطور که به نظر می‌رسد خیر.

نقش امین شعرباف در سریال گردن‌زنی چیست؟

امین شعرباف نقش سرگرد امیر شمس را در سریال گردن‌زنی بازی می‌کند. امیر شمس نامزد سابق باران و مسئول رسیدگی به پروند قتل او و همسرش است.

امین شعرباف در چه فیلم و سریال هایی بازی کرده است؟

امین شعرباف کار حرفه‌ای را با سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد. در گام بعد در سریال «نوبت لیلی» به کارگردانی روح الله حجازی نقش آفرینی کرد و دست آخر هم در سریال «شریک جرم» به کارگردانی مازیار میری بازی کرد. آخرین نقش امیر شعرباف هم سریال گردن‌زنی به کارگردانی سامان سالور است.

سرعت پیشرفت چشمگیر امین شعرباف

محمدامین شعرباف، یک جوان با استعداد و تازه‌وارد در عرصه بازیگری به شمار می‌آید. او با هنرنمایی فوق‌العاده در کارهای آغازین، توانسته در بدو ورود خود به دنیای بازیگری، جایگاه مناسبی را در این عرصه به دست بیاورد. او نشان داده که توانایی خوبی در اجرای شخصیت‌های پیچیده دارد و با استفاده از فرصت‌ها، تلاش و استعداد ویژه‌اش سیر پیشرفت خوبی دارد. شما کدام یک از نقش‌افرینی‌های محمدامین شعرباف را دیده‌اید؟ بازی او را می‌پسندید؟ در صورتی که مایل به مطالعه بیوگرافی مشهورترین بازیگران و سلبریتی‌ها هستید، می‌توانید به سایر مقالات چطور در این دسته‌بندی سر بزنید و نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

 

 

هشدار! محتوای این صفحه در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نوشته شده ‌است. سپاسگزار خواهیم بود اگر مغایرت احتمالی محتوا با قوانین و یا مشکلات دیگر در صحت و دقت محتوا را به ما گزارش کنید تا فورا اصلاح شود. اطلاعات بیشتر


اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید




لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.