بیوگرافی نفس بازغی دختر پژمان بازغی + عکس

نام و نام خانوادگی: نفس بازغی تولد: ۵ تیر ۱۳۸۷ محل تولد: تهران بیوگرافی نفس بازغی نفس بازغی در ۵ تیر ۱۳۸۷ در تهران متولد شد. او تنها فرزند پژمان بازغی، بازیگر نام‌آشنا، و مستانه مهاجر، تدوینگر، تهیه‌کننده، و کارگردان معروف است. نفس خواهر یا برادری ندارد. پدرش در حوزه بازیگری فعالیت می‌کند و مادرش

کد خبر : 488642
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۳۲
بیوگرافی نفس بازغی دختر پژمان بازغی + عکس


نام و نام خانوادگی: نفس بازغی

تولد: ۵ تیر ۱۳۸۷

محل تولد: تهران

بیوگرافی نفس بازغی

نفس بازغی در ۵ تیر ۱۳۸۷ در تهران متولد شد. او تنها فرزند پژمان بازغی، بازیگر نام‌آشنا، و مستانه مهاجر، تدوینگر، تهیه‌کننده، و کارگردان معروف است. نفس خواهر یا برادری ندارد. پدرش در حوزه بازیگری فعالیت می‌کند و مادرش نیز در زمینه تدوین، تهیه‌کنندگی و کارگردانی شناخته شده است. یکی از نکات جالبی که مورد توجه کاربران قرار گرفته، قد نفس بازغی است که می‌توان گفت در میان بازیگران، قدی متوسط متمایل به کوتاه دارد.

شروع فعالیت بازیگری

بر اساس تصاویری که در اینستاگرام نفس بازغی منتشر شده، به نظر می‌رسد او علاقه‌مند به تئاتر و نمایش است. با این حال، اگر از دنبال‌کنندگان سریال‌های نمایش خانگی باشید، احتمالاً می‌دانید که نفس بازغی اولین تجربه بازیگری حرفه‌ای خود را در سال ۱۴۰۲ با حضور در سریال “گناه فرشته” به کارگردانی حامد عنقا آغاز کرد.

نفس بازغی در برهوت

نفس بازغی و امیر جعفری در فیلم “برهوت” با یکدیگر همبازی هستند. “برهوت” نخستین تجربه سینمایی نفس بازغی است که به کارگردانی منصور وثوقی و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور ساخته شده است. این فیلم با حضور بازیگرانی چون ریما رامین‌فر، نگار عابدی، نیلوفر رجایی‌فر، ستاره پسیانی، علیرضا استادی و امیر جعفری همراه است.

نگاهی به زندگی هنری نفس بازغی

اولین و مهم‌ترین تجربه بازیگری نفس بازغی با حضور در سریال “گناه فرشته” آغاز شد، جایی که او نقش تینا، دختر حامد تهرانی را ایفا می‌کند. نفس علاوه بر بازیگری در نمایش‌های مختلف، تجربه اجرا در برنامه “کودک شو” را نیز در کارنامه خود دارد. او از دوران کودکی در چند فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته و همچنین در صحنه تئاتر حضور داشته است؛ از جمله می‌توان به نمایش “خانم آقای جرج کلونی” اشاره کرد. او همچنین در فیلم سینمایی “جوجه تیغی” به کارگردانی مادرش، نقش کوتاهی را ایفا کرده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.