بیوگرافی نفس بازغی | خبرنامه

پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت بازیگر شدن دخترش نفس در استوری اینستاگرامش نوشته است” خیلی حس عجیبیه وقتی اولین تصویرت رو در مقابل دوربین می بینم،بهت افتخار می کنم و امیدوارم در مسیری که هستی، محکم و موفق باشی دخترم.” نفس بازغی دختر پزمان بازی نیز شغل پدرش را انتخاب

کد خبر : 442429
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۳۴
بیوگرافی نفس بازغی | خبرنامه


پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت بازیگر شدن دخترش نفس در استوری اینستاگرامش نوشته است” خیلی حس عجیبیه وقتی اولین تصویرت رو در مقابل دوربین می بینم،بهت افتخار می کنم و امیدوارم در مسیری که هستی، محکم و موفق باشی دخترم.”

نفس بازغی دختر پزمان بازی نیز شغل پدرش را انتخاب کرد و با بازی در سریال گناه فرشته پا به دنیای فیلم و سینما گذاشت. او دختر پژمان بازغی بازیگر تلویزیون و سینما و مستانه مهاجر، تدوین گر، تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران است که به تازگی وارد دنیای بازیگری شده و اولین تجربه اش را در جمع بازیگران سریال گناه فرشته حضور دارد.

مستانه مهاجر مادر نفس بازغی

بیوگرافی نفس بازغی

بیوگرافی نفس بازغی

نفس بازغی در سال 1387 در تهران به دنیا آمده است و اکنون 15 سال دارد. او در اکران مردمی فیلم پرونده باز آخرین اثر کیومرث پوراحمد با پدرش و در اکران فیلم سینمایی جوجه تیغی با مادرش همراه بود. حالا نیز با حضور در فیلم گناه فرشته همه را شگفت زده کرده است. در واقع او جا پای پدر گذاشته و تصمیم گرفته است بازیگر شود.

گناه فرشته

نفس بازغی بازیگر گناه فرشته در کنار مادرش مستانه مهاجر

سریال نمایش خانگی “گناه فرشته” اولین فیلمی است که نفس بازغی در آن بازی کرده است. این فیلم ساخته حامد عنقا است که تهیه کنندگی و نویسندگی آن را نیز به عهده داشته است. گناه فرشته به طور اختصاصی از فیلیمو نشر می‌شود و اولین قسمت آن هشت صبح اول دی 1402 منتشر خواهد شد.

داستان سریال حول محور یک وکیل به نام حامد تهرانی با بازی شهاب است می‌گردد که درگیر پرونده های قتل مرموز و شبیه به هم است.

نفس بازغی نیز در این سریال کنار هنرمندان معروفی چون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، دیبا زاهدی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، پردیس پورعابدینی و … به نقش آفرینی می‌پردازد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.