بیوگرافی مونا بانکی پور، همسر سابق امین حیایی

بیوگرافی مونا بانکی پور: خانم مونا بانکی پور از چند جهت شهرت دارد: اول اینکه همسر سابق امین حیایی و مادر دارا حیایی است و دوم اینکه مادرش خانم فرزانه داوری از بازیگران موفق قبل انقلاب است. ما در این نوشتار به طور مفصل‌تر به زندگی شخصی و بیوگرافی مونا بانکی پور خواهیم پرداخت. با

کد خبر : 496474
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
بیوگرافی مونا بانکی پور، همسر سابق امین حیایی


بیوگرافی مونا بانکی پور: خانم مونا بانکی پور از چند جهت شهرت دارد: اول اینکه همسر سابق امین حیایی و مادر دارا حیایی است و دوم اینکه مادرش خانم فرزانه داوری از بازیگران موفق قبل انقلاب است. ما در این نوشتار به طور مفصل‌تر به زندگی شخصی و بیوگرافی مونا بانکی پور خواهیم پرداخت. با خبرنامه همراه باشید.

بیوگرافی مونا بانکی پور

خانم مونا بانکی پور متولد ۷ خرداد ۱۳۵۵ و بازیگر سینما و تلویزیون است. البته او خیلی پرکار نبوده و در سال های اخیر هم که در کاری حضور نداشته است. او فرزند خانم فرزانه داوری بازیگر قبل از انقلاب است.  پدر او نیز امیر همایون بانکی پور است که خودش می گوید چهره و چشم های دارا پسرش به او رفته است. مونا بانکی پور مدتی وارد تلویزیون و سینما شد. او در سال ۱۳۹۷ یک فیلم به نام قمر در عقرب را نیز کارگردانی کرده است. با این حال او در حیطه بازیگری و کارگردانی به فعالیت خود ادامه نداد و طی سال های گذشته هیچ فعالیتی نداشته است.

استایل مونا بانکی پور

او به استایل های اسپورت و پسرانه علاقه دارد و در بیشتر تصاویری که از او منتشر می شود، تیپ ساده و اسپورت از او می‌بینیم. اخیرا هم به همین دلیل شایعاتی بعد از تولد دارای حیایی بر سر زبان ها افتاده بود که نهایتا مونا بانکی پور واکنش نشان داد و گفت که این شایعات بی اساس هستند و من ترنس نیستم.

ازدواج و همسر مونا بانکی پور

خانم مونا بانکی پور با امین حیایی در سال ۱۳۷۱ پیوند ازد.احج بست. در آن زمان امین حیایی فقط ۲۲ سال داشت و هنوز شهرت امروز را پیدا نکرده بود. آنها فقط یک سال با هم زندگی کردند و حاصل اردواج شان پسری به نام دارا حیایی بود که با خانواده مادرش در خارج از ایران زندگی کرد و بزرگ شد.

دارا حیایی، پسر مونا بانکی پور

دارا حیایی 11 شهریورماه سال 1375 در تهران از پدر و مادری بازیگر به دنیا آمده است. این بازیگر جوان در رشته طراحی صنعتی تحثیل کرده است. دارا تنها فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است و خواهر و برادر ندارد. مادر بزرگ مادری امین حیایی فرزانه داوری از بازیگران قدیمی سینما و قبل از انقلاب بوده است.

امین حیایی در 22 سالگی با مونا بانکی پور ازدواج کرد اما زندگی آنها خیلی طول نکشید و بعد از به دنیا آمدن فرزند شان به طلاق کشید. پس از طلاق حضانت دارا به مونا بانکی پور سپرده شد و دارا در کنار مادر و مادر بزرگش در خارج از کشور زندگی می کرد.

چنانچه دیده اید دارا حیایی چهره زیبایی دارد و به همین دلیل بعد از بازگشت به ایران وارد حوزه مدلینگ شد و مدتی در بیلبوردهای تبلیغاتی دیده می شد.

فعالیت‌های هنری مونا بانکی پور

بیوگرافی مونا بانکی پور

خانم مونا بانکی پور فعالیت زیادی در سینما و تلویزیون نداشته است و کارهای او بسیار محدود هستند. شاید او را در نقشی که در سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده داشت، به یاد داشته باشید. مونا بانکی پور در این سریال نقش همسر دانیال حکیمی را ایفا کرده است. او همچنین نقشی را در فیلم سینمایی “خانه‌ای در شن” در سال ۱۳۸۲ ایفا کرده است.

فرزانه داوری مادر مونا بانکی پور

بیوگرافی مونا بانکی پوربیوگرافی مونا بانکی پور

خانم فرزانه داوری مادر مونا بانکی پور هم از بازیگران پیش از انقلاب است و در فیلم سینمایی “مو سرخه” که در سال ۱۳۵۳ با کارگردانی عبدالله غیابی تولید شه، به خوبی ایفای نقش کرد. او سپس مدتی را از سینما جدا شد و به تحصیل در رشته هنر در ایالات متحده آمریکا ادامه داد. بعد از اتمام تحصیلات او به ایران برگشت و مجدد در چندین فیلم ایفای نقش کرد. فیلم “پرواز در قفس” ساخته حبیب کاووش در سال ۱۳۵۷ و همینطور فیلم “برادر کشی” ایرج قادری که در همان سال ساخته شد، از دیگر کارهای فرزانه داور به شمار می روند.

بیوگرافی مونا بانکی پور را دیدیم. همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.