بیوگرافی منوچهر هادی + عکس همسر و دخترش| خبرنامه

[ad_1] یکتا ناصر سال 1394 پس از چندین سال همکاری و ارتباط با منوچهر هادی، رسما با این بازیگر به نام ایرانی ازدواج کرد اما ظاهرا مدت‌هاست که آن ها از هم جدا شده اند. با این حال به تازگی فیلم سینمایی حدود هشت صبح با بازی یکتا ناصر و منوچهره هادی اکران شده که

کد خبر : 442042
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۵
بیوگرافی منوچهر هادی + عکس همسر و دخترش| خبرنامه

[ad_1]

بیوگرافی منوچهر هادی

یکتا ناصر سال 1394 پس از چندین سال همکاری و ارتباط با منوچهر هادی، رسما با این بازیگر به نام ایرانی ازدواج کرد اما ظاهرا مدت‌هاست که آن ها از هم جدا شده اند. با این حال به تازگی فیلم سینمایی حدود هشت صبح با بازی یکتا ناصر و منوچهره هادی اکران شده که با توجه به مضمون و موضوع خود فیلم جنجال برانگیز بوده است. اکنون نیز یکتا ناصر در جدیدترین مصاحبه خود از جداییش صحبت کرده است.

یکتا ناصر و منوچهر هادی

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی در 28 مرداد 1351 در تهران به دنیا آمده است. این کارگردان مشهور تنها دیپلم دارد و بیشتر از این درس نخوانده است. با این حال از کار از پشت صحنه فیلم ها به عنوان تدارکاتچی شروع کرد و دست به نوشتن تیتراژ زد که او را به کارگردانی معروف و خوش آوازه تبدیل کرد.

کلاس های خوشنویسی تا فیلنامه نویسی

بیوگرافی منوچهر هادی - کلاس های خوشنویسی تا فیلنامه نویسی

او با کار در عرصه خوشنویسی در تیتراژهای برنامه‌ها کارش را در دنیای سینما و تلویزیون شروع کرد و بعد به عنوان تدارکات چی در پروژه های سینما مشغول شد.

این ورود باعث شد تا او در سال 1372 وقتی تنها 21 سال سن داشت، پای او را به کلاس های فیلمنامه نویسی بهروز افخمی و کارگاه های فریدون جیرانی باز کند و در نهایت منوچهره هادی بشود کسی که امروز هست.

تجربه بازیگری

آقای هادی نه تنها کارگردان حرفه ای است بلکه سابقه بازیگری نیز دارد. او برای اولین بار در سال 1382 در فیلم با طوطی به عنوان بازیگر جلوی دوربین ظاهر شد. سپس در سال 1396 در سریال آرماندو بازی کرد.

دستیاری کارگردان

دستیاری کارگردان

آقای هادی سال ۱۳۸۲ وقتی ۳۱ ساله بود از مدیریت تدارکات به دستیاری کارگردان رسید او در فیلم هزار چشم کیانوش عیاری اولین تجربه دستیاری خود را بدست آورد. سپس در سال ۸۴ نیز دستیار اصغر فرهادی در فیلم چهارشنبه سوری بود

کارگردانی مستقل

ایشان در سال ۱۳۸۵ اولین تله فیلم خود را مستقلا کارگردانی کرد سپس بعد از چند تله فیلم دیگر اولین فیلم بلندش بنام قرنطینه را در سال ۱۳۸۶ ساخت

در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، حمید گودرزی و افسانه بایگان حضور داشتند

سالوادور تا عاشقانه از فیلم های معروف منوچهر هادی

منوچهر هادی با فیلم من سالوادور نیستم در سال 1394 با فروش گیشه بالای 17 میلیاردی، خود را به عنوان یک کارگران حرفه‌ای به مخاطبانش معرفی کرد. همچنین عاشقانه ها مجموع تلویزیونی دیگری بود که از این کارگردان معروف است.

ازدواج و همسر منوچهر هادی

ازدواج و همسر منوچهر هادی - بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی در اسفند 1394 در سن 43 سالگی با یکتا ناصر که آن زمان 37 سال داشت ازدواج کرد. آن در فیلم من سالوادور نیستم با هم آشنا شدند که این آشنایی در نهایت به ازدواج ختم شد. حاصل این ازدواج دختری به اسم سوفیا است. با این حال به تازگی یکتا ناصر اعلام کرد که از منوچهر هادی جدا شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.