بیوگرافی حمید صفت خواننده + عکس های جدید

حمید صفت در 18 مرداد 1372 در تهران به دنیا آمده است. این خواننده و آهنگساز به گفته خودش یک دهه هفتادی یاغی است که با موسیقی زیرزمینی غیرمجاز معروف شد اما دعوای خانوادگی و قتل ناپدریش باعث شد به حاشیه برود. بیوگرافی حمید صفت (خانواده) او در محله ای به اسم شمس آباد تهران

کد خبر : 484567
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۳۸
بیوگرافی حمید صفت خواننده + عکس های جدید


حمید صفت در 18 مرداد 1372 در تهران به دنیا آمده است. این خواننده و آهنگساز به گفته خودش یک دهه هفتادی یاغی است که با موسیقی زیرزمینی غیرمجاز معروف شد اما دعوای خانوادگی و قتل ناپدریش باعث شد به حاشیه برود.

بیوگرافی حمید صفت (خانواده)

او در محله ای به اسم شمس آباد تهران بدنیا آمد. به گفته او مادرش صدای خوبی دارد و خواهرش نیز کارگردان بوده است. او بیشتر کلیپ هایش را به راهنمایی او ساخته است. برادر حمید صفت نیز ساکت آمریکاست.

شروع فعالیت

آقای خواننده فعالیتش را از دوران راهنمایی با الگو از افرادی مانند امینم و فیفتی سنت به همراه پسر دایی اش علی رهرو با ساخت موزیک رپ زیرزمینی شروع کرد. او در مورد انتخاب سبک کاری خود گفته بود: “رپ بیشتر به روحیه زندگی ام میخورد و بهتر میتونستم خودمو تخلیه کنم.”

شهرت

صدای او بیشتر با یک کار دو صدایی با نام بخشش و با همکاری امیرعباس گلاب شنیده شد. اما او با آهنگ چ که کار مستقل اوست، به اوج رسید.

بازیگری و طراحی

آقای صفت به بازیگری و کارگردانی علاقه زیادی دارد و دوست دارد در آینده یک فیلم کوتاه بسازد. او همچنین به حوزه مد و لباس نیز فعالیت دارد.

ازدواج و همسر حمید صفت

او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده اما می خواهد به زودی ازدواج کند و صاحب فرزندی پسر شود.

ورزش

او هر روز ورزش می کند و به بدنسازی و فوتبال علاقه زیادی دارد.

ازدواج دوم مادر

پدر و مادرش در کودکی جدا شدند تا این که مادرش در سال 1384 وقتی او تنها 12 سال داشت برای بار دوم با مردی به نام هوشنگ ازدواج کرد و مدتی نیز به آلمان رفت.

بازیگری در تئاتر

از سال 1396 حمید صفت از جمله بازیگران نمایش لامبورگینی ساخته سیامک صفری بود که در مجموعه شهرزاد تهران روی صحنه رفت. از آنجا که رپرها در ایران مجاز به اجرا نیستند او فقط یک شب روی صحنه رفت و از آن به بعد از همراهی این گروه محروم شد.

ماجرای قتل ناپدری

در 22 مرداد 1396 خبر شوکه کننده قتل ناپدری توسط حمید صفت، همه به خصوص اهالی هنر را متاثر کرد. بعدها مشخص شد او در یک نزاع خانوادگی زمانی که متوجه می شود ناپدری مادرش را کتک می زند، کنترلش را از دست داده و بعد از درگیری باعث مرگ او می شود. او ساعاتی بعد از مرگ ناپدری در بیمارستان، خودش را به کلانتری معرفی کرد و به مدت یکسال در زندان رجایی شهر بازداشت بود.

آزادی موقت

در خرداد سال 1397 اعلام شد یک تیم 7 نفره پزشکی قانونی اعلام کردند 50 درصد علت مرگ مقتول مربوط به بیماری قبلی او بوده است. از این رو حمید صفت با وثیقه 500 میلیون تومانی از زندان آزاد شد که بعد از آزادی ترانه بنام “عجایب شهر” را خواند که آن را در دوران حبس نوشته بود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.