بیوگرافی حسین شریفی ایوان بند

بیوگرافی حسین شریفی ایوان بند: ایوان بند از جمله گروه های موسیقی سال‌های اخیر کشورمان است که موسیقی را در سطح بالایی ارائه می دهد و طرفداران زیادی هم دارد. این گروه از دو عضو به نام های حسین شریفی خواننده گروه و فواد غفاری آهنگساز تشکیل شده است. ما در این نوشتار به بیوگرافی

کد خبر : 494560
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
بیوگرافی حسین شریفی ایوان بند


بیوگرافی حسین شریفی ایوان بند: ایوان بند از جمله گروه های موسیقی سال‌های اخیر کشورمان است که موسیقی را در سطح بالایی ارائه می دهد و طرفداران زیادی هم دارد. این گروه از دو عضو به نام های حسین شریفی خواننده گروه و فواد غفاری آهنگساز تشکیل شده است. ما در این نوشتار به بیوگرافی حسین شریفی پرداخته‌ایم. با خبرنامه همراه باشید!

بیوگرافی حسین شریفی ایوان بند

بیوگرافی حسین شریفی

حسین شریفی خواننده گروه ایوان بند در تاریخ 22 اردیبهشت سال 1366 در رفسنجان استان کرمان به دنیا آمده است. او حرفه خوانندگی را از سن 14 سالگی و زیر نظر استاد مجتبی دلزده شروع کرده است. حسین شریفی سال‌هاست که کار خوانندگی انجام می‌دهد اما به طور جدی و رسمی از سال 1393 بود که با آهنگ شاید الان بودی با آهنگسازی فواد غفاری و ترانه سرایی حدیث دهقان رسما به عنوان یک خواننده شروع به کار کرد و بین مردم شناخته شد. او سال بعد به عنوان بخشی از زندگی حرفه ای خود اجرای تیتراژ ویژه برنامه شب عید سال 1394 را انجام داد.

حسین شریفی پس از آن با فواد گروه ایوان بند را راه اندازی کردند و به عنوان یک گروه فعالیت حرفه‌ای شان را ادامه دادند. ترانه «ای عشق» اولین ترک ایوان بند بود. از کارهای معروف این گروه می توان به آهنگ آهای عالیجناب عشق، شاهکار، ماه منی، عهد کردم و تو که معروفی اشاره کرد.

حسین شریفی در تهران زندگی و همین جا هم فعالیت می کند.

ازدواج و همسر حسین شریفی

حسین شریفی اکنون مجرد است و با مادرش زندگی میکند.

همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.