بیوگرافی حجت اشرف زاده و همسرش + عکس های خانوادگی

نام اصلی: حجت اشرف زاده متولد: 12 آذر 1358 محل تولد: نیشابور زمینه فعالیت: آهنگساز و خواننده مدرک تحصیلی: لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر بیوگرافی حجت اشرف زاده حجت اشرف زاده در 12 آذر 1358 در نیشابور به دنیا آمده است. او مدرک لیسانس از رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر در سال 1384 دارد. او

کد خبر : 480907
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۵۵
بیوگرافی حجت اشرف زاده و همسرش + عکس های خانوادگی


نام اصلی: حجت اشرف زاده

متولد: 12 آذر 1358

محل تولد: نیشابور

زمینه فعالیت: آهنگساز و خواننده

مدرک تحصیلی: لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر

بیوگرافی حجت اشرف زاده

حجت اشرف زاده در 12 آذر 1358 در نیشابور به دنیا آمده است. او مدرک لیسانس از رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر در سال 1384 دارد. او همچنین علاقه عجیبی به ساز های کوبه ای دارد. ناگفته نماند که همسرش نیز نوازنده است.

خانواده

مادر حجت اشرف زاده بیرجندی و خانه دار، پدرش نیز معلم بازنشسته بوده که به شاگردانش درس قرآن می داد و ادبیات فارسی نیز تدریس می کرد. او از همان ابتدای تولدش با لالایی، موسیقی ایرانی شنیده و پدرم نیز چون با لحن موسیقی ایرانی آشنا بود، اولین بار او بود که استعداد آقای اشرف زاده را کشف کرد.

شرکت در کلاس دف تا آواز

به گفته آقای اشرف زاده او علاقه زیادی به سازهای کوبه ای دارد و به همین دلیل ابتدا با آموزش دف تحت نظر استاد شاکردی در نیشابور موسیقی را به صورت حرفه ای شروع کرد. بعد از مدتی برای آموزش دف هر هفته یا دو هفته یکبار به تهران می آمد تا همزمان در کلاس آواز نیز شرکت کند.

دیدار با شجریان ونوربخش

در سال 1381 وقتی 23 سال داشت با یکی از دوستانش نزد استاد شجریان می رفتند تا بتواند در خصوص چند سرفصل مهم از او نیز درس بگیرد. سپس وارد کلاس های آقای نوربخش شد تا به کارش در عرصه هنر موسیقی ادامه دهد.

زندگی در تهران

او در سال 1384 برای همیشه در تهران ماندگار شد تا بتواند تحت نظر استاد مشکاتیان شروع به تحقیق در موسیقی خراسان کند و یک دوره روی ادبیات عرفانی نیز کار کند.

اولین آلبوم “شرح پریشانی”

او سپس بعد از 3 سال در سال 1387 در سن 29 سالگی برای اولین بار آلبومی به نام شرح پریشانی را با استاد مشکاتیان آماده و وارد بازار کرد. فضای این آلبوم کاملا سنتی و ایرانی بود.

ازدواج موزیکال

حجت اشرف زاده سال ۱۳۸۹ در ۳۱ سالگی با پگاه عصار (نوازنده) ازدواج کرد که به گفته خود یک ازدواج منطقی بود و حالا ثمره ای زندگی یک دختر است. او در این مورد گفته بود: “همسرم کنار نوازندگی تحصیلکرده حقوق بوده و اصالتا قزوینی است ، ایشان را در  فستیوال های موسیقی دیده بودم و این رفت و آمد باعث آشنایی و ازدواج شد.”

شناخت در سایه عشق

به عشق در نگاه اول اعتقاد ندارم بهتر است که آدم ها در سایه شناخت به عشق برسند چون وقتی در عشق شناخت حضور نداشته باشد عشق جدی نیست.

اوج شهرت با ماه و ماهی

اشرف زاده در سال ۱۳۹۲ قطعه ماه و ماهی را منتشر داد اما این آهنگ سال ۹۴ بعد از اجرا توسط امیرحسین افتخاری در برنامه استیج من و تو به شهرت رسید. تا مدت ها عده ای فکر می کردند حجت اشرف زاده این اثر را کپی کرده است در حالی که اثر متعلق به اوست.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.