بیوگرافی بنیامین فرجی کسی که نفر اول تنیس روی میز جهان را برد!

بیوگرافی بنیامین فرجی کسی که نفر اول تنیس روی میز جهان را برد را در این مقاله بخوانید. ما به زندگی این قهرمان پینگ‌پنگ 14 ساله پرداخته ایم. او توانست بازیکن مطرح چینی “نفر اول رنکینگ جهان” را شکست داد. در ادامه با ما باشید! نام: بنیامیننام خانوادگی: فرجیتاریخ تولد: 30 آذر 1388محل تولد: تهراناینستاگرام

کد خبر : 506846
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۴:۴۱
بیوگرافی بنیامین فرجی کسی که نفر اول تنیس روی میز جهان را برد!


بیوگرافی بنیامین فرجی کسی که نفر اول تنیس روی میز جهان را برد را در این مقاله بخوانید. ما به زندگی این قهرمان پینگ‌پنگ 14 ساله پرداخته ایم. او توانست بازیکن مطرح چینی “نفر اول رنکینگ جهان” را شکست داد. در ادامه با ما باشید!

نام: بنیامین
نام خانوادگی: فرجی
تاریخ تولد: 30 آذر 1388
محل تولد: تهران
اینستاگرام بنیامین فرجی

بنیامین فرجی نفر اول جهان را شکست داد!

بنیامین فرجی، پینگ‌پنگ باز 14 ساله ایران توانست مقابل وانگ، بازیکن مطرح چینی نفر اول رنکینگ جهان از چین پیروز شود. او در مورد بازیش گفت: “بازی خیلی خوبی بود. من ابتدا فکر می کردم می بازم اما بعد از یک ست که پیروز شدم، احساس کردم می توانم بجنگم.”

فرجی در ست پنجم ابتدا 9 بر 5 به نفع خود بازی را پیش برد، سپس 9 بر 9 مساوی شد. اما در نهایت پیروز این مسابقه او شد.

همچنین شما می توانید بیوگرافی ساره جوانمردی و همسرش را نیز در خبرنامه بخوانید.

بیوگرافی بنیامین فرجی

بنیامین فرجی در 30 آذر 1388 در تهران به دنیا آمده است. این بازیکن ملی پوش تنیس روی میز توانست برابر رقیب چینی‌اش پیروز شود. پدر بنیامن فرجی، بازیکن سابق تنیس روی میز و از مدیران تیم های ملی است. به همین دلیل بنیامین از 5 سالگی ورزش تنیس روی میز را آغاز کرد و هفت ساله بود که به صورت جدی و حرفه ای به تمرین ادامه داد.

قهرمانی در 11 سالگی

این نوجوان 14 ساله و قهرمان ملی پوش ایران، در 11 سالگی به عنوان یک بازیکن نونهال توانسته در 5 دوره رقابت ها قهرمان شود.

لقب جوان ترین ورزشکار تاریخ لیگ برتر

بنیامین فرجی به عنوان جوان ترین ورزشکار تاریخ لیگ برتر لقب گرفته است. مسابقه بنیامین فرجی در لیگ برتر اولین تجربه او در این میدان بود که همه را شگفت زده کرد.

او چهار سال قبل نیز در جریان مرحله برگشت لیگ برتر ایران، وقتی تنها 11 سال داشت و قدش به 110 سانتیمتر می رسید، جلوی میز مسابقه حاضر شد. آن زمان او فقط سر و گردنش از پشت میز از ارتفاع 76 سانتیمتری میز پینگ‌پنگ قابل مشاهده بود.

بیوگرافی کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی‌تبار و نماینده بلغارستان در مسابقات بین‌المللی نیز خواندنی است.

به دست آوردن سهمیه حضور در مسابقات جهانی

در شهریور ماه سال جاری تیم جوانان تنیس روی میز ایران توانستند سهمیه حضور در مسابقات جهانی را به دست بیاورند. تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان ایران که یکی از 12 تیم برتر رنکینگ تیم جهانی هستند با این مجوز برای مسابقات جهانی حاضر شدند. همچنین با تلاش و موفقیت بنیامین فرجی در رنکینگ انفرادی جهان در رده سنی زیر 15 سال، فدراسیون جهانی سهمیه های مسابقات انفرادی جهانی در رده های سنی زیر 15 و 1 سال را نیز به او اختصاص داد و او با این مجوز می توانست در مسابقات یکی از این دو رده سنی حاضر شود.

کسب مدال طلا توسط بنیامین فرجی در آلماتی 2023

بنیامین این بازیکن نوجوان تنیس روی میز، موفق شد تا مدال طلای رقابت های جهانی تنیس روی میز جوانان (WTT) آلماتی 2023 را به دست آورد. او در مسابقه نهایی رده زیر 15 سال پسران، موفق شد تا شی جیا-هونگ از چین تایپه را شکست بدهد. همیچنین قبل از آن توانسته بود یک بازیکن از هند و دو بازیکن از چین تایپه ار شکت بدهد و راهش به سمت مسابقات نهایی را باز کند.

شکست نفر اول رنکینگ بزرگسالان جهان

بیوگرافی بنیامین فرجیبیوگرافی بنیامین فرجی

در نهایت بنیامین فرجی در اولین مسابقه اش با نفر اول رنکینگ بزرگسالان (وانگ چوکین) توانست با نتیجه 3 بر 2 قهرمانی را از آن خود کند. او خود بازیکن نفر اول رنکینگ نوجوانان است که توانست بر رقیب خود در رده سنی بزرگسالان غلبه کند.

وانگ چوکین دارای مدال طلای میکس دوبل و تیمی المپیک 2024 پاریس است که نامش در صدر فهرست جدول رنکینگ جهانی قرار داشت. اما قهرمانی بنیامین فرجی نوجوان 14 ساله ایرانی مقابل وانگ چوکین همه را شگفت زده کرده است.

همانطور که گفتیم بر اساس بیوگرافی بنیامین فرجی او که عضویت تیم ملی ایران را دارد، در تازه ترین مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا 2024 در سن 14 سالگی توانست در رقابت تیمی با تیم ملی چین، وانگ چوکین را شکست بدهد.

در این مسابقات به طور کلی 159 ورزشکار 11 تا 19 ساله از 13 کشور، از جمله آمریکا، امارات متحده عربی، ایتالیا، بلژیک، عمان، ایران، هند، قزاقستان و دیگر کشورها، از 25 تا 27 ژوئیه 2024 در آلماتی، قزاقستان به رقابت پرداخته بودند که بنیامین فرجی در این بین توانسته بود افتخارآفرینی کند.

بنیامین فرجی بیشترین قهرمانی را در رویدادهای سال 2023 به دست آورده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.