بیوگرافی الکسیس گندوز دروازه‌بان جدید پرسپولیس + عکس های جدید

اسم: الکسیس گندوزتولد: ۲۶ ژانویهٔ ۱۹۹۶ ‌(۲۸ سال)محل تولد: زادگاه سن-اتین، فرانسهقد: ۱٫۸۹ متر (۶ فوت ۲ ۱⁄۲ اینچ)پست: دروازه‌بان گندوز، دروازه بان جدید پرسپولیس از هدف این تیم برای قهرمانی مجدد در لیگ برتر در فصل جاری خبر داد. بر اساس گزارش رسانه ها، گندوز، دروازه بان پرسپولیس، با مهار پنالتی ریاض محرز، ستاره

کد خبر : 498409
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۴۶
بیوگرافی الکسیس گندوز دروازه‌بان جدید پرسپولیس + عکس های جدید


اسم: الکسیس گندوز
تولد: ۲۶ ژانویهٔ ۱۹۹۶ ‌(۲۸ سال)
محل تولد: زادگاه سن-اتین، فرانسه
قد: ۱٫۸۹ متر (۶ فوت ۲ ۱⁄۲ اینچ)
پست: دروازه‌بان

گندوز، دروازه بان جدید پرسپولیس از هدف این تیم برای قهرمانی مجدد در لیگ برتر در فصل جاری خبر داد. بر اساس گزارش رسانه ها، گندوز، دروازه بان پرسپولیس، با مهار پنالتی ریاض محرز، ستاره سابق لیگ برتر که اکنون عضو تیم الاهلی است، بین طرفداران پرسپولیس محبوبیت خاصی پیدا کرده است. او در این فصل جانشین علیرضا بیرانوند، بهترین گلر فوتبال ایران است و با تمرکز بالایی مراقب دورازه پرسپولیس است.

او در اولین مصاحبه اش در مورد آینده پرسپولیس گفته است: “پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و آنطور که می‌دانم در سال‌های اخیر جام‌های زیادی را به دست آورده و امسال هم هدف تیم و بازیکنان غیر از این نخواهد بود و فشاری که در تمرینات ما وجود دارد، همین مسئله را نشان می‌دهد. خوشحالم که این فشار باعث شده ما روز به روز بهتر شویم و امیدوارم در لیگ هم نتایج بهتری بگیریم و در آسیا هم تا جایی که می‌توانیم پیش برویم. نمایش ما مقابل الاهلی برای هواداران تیم لذت‌بخش بوده اما به اعتقاد من این تازه قسمتی از پتانسیلی است که پرسپولیس دارد.”

بیوگرافی الکسیس گندوز پرسپولیس

گندوز با نام الکسیس گندوز (اکلسیس قندوز) در 26 ژانویه 1996 برابر با 6 بهمن 1374 در سن-اتین فرانسه به دنیا آمده است. گندوز بازیکن فوتبال فرانسوی-الجزایری است که در حال حاضر در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. او در 5 بازی برای تیم فوتبال الجزایر آ که نقش تیم ذخیره را برای تیم ملی الجزایر دارد وارد میدان شده و بازی کرده است.

توافق پرسپولیس با دروازه بان الجزایری

الکسیس گندوز الجزایری اکنون جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس شده است. باشگاه پرسپولیس با مذاکرات بسیار با الکسیس گندوز دروازه بان الجزایری به توافق رسید تا این بار از دروازه پرسپولیس دفاع کند.

کارنامه حرفه ای گندوز

الکسیس گندوز بازی در میدان فوتبال را ازسن‌اتین شروع کرد و با تلاش و سخت کوشی وارد تیم اصلی این باشگاه فرانسوی شد اما هیچ وقت برای این تیم بازی نکرد. به همین دلیل به تیم اف‌سی‌پو در لیگ 2 فرانسه پیوست. گندوز در سن‌اتین با برایان دابو، ستاره سپاهان هم‌تیمی بود اما هیچ وقت با او یکجا وارد میدان فوتبال نشد. این بازیکن الجزایری ۲ فصل برای اف‌سی پو بازی کرد و در طول 57 بازی، 60 گل خورد و 21 بار هم کلین‌شیت کرد. گندوز دوباره به سن اتین برگشت اما باز هم جایی در این تیم نداشت و دوباره از آن جدا شد.

دروازه‌بان جدید تیم پرپسولیس، در سال 2020 به تیم فوتبال آفریقا پیوست و با بستن قرارداد با
تیم اتحاد الجزایر 2 فصل در 23 بازی حضور داشت. گلندوز در پایان فصل نیز بین سال های 2021 الی 2022 به بلویزداد الجزایر پیوست. او در این تیم بهترین دوران را به عنوان بازیکن فوتبال داشته است.

اطلاعات کامل از کارنامه دروازه بان الجزایری پرسپولیس (گندوز)

باشگاه کنونی پرسپولیس

شمارهٔ پیراهن ۱

باشگاه‌های جوانان

۲۰۱۲–۲۰۱۷ سن-اتین

باشگاه‌های حرفه‌ای

سال‌ها باشگاه‌ها ب
۲۰۱۷–۲۰۱۸ سن-اتین
۲۰۱۸–۲۰۲۰ ← پو (قرضی)
۲۰۲۰–۲۰۲۲ اتحاد الجزایر
۲۰۲۲–۲۰۲۴ شباب بلوزداد

نقطه ضعف گندوز در پرسپولیس

بر اساس گزارش ها، برخی بر این باورند که نقطع ضعف یا نکته منفی در مورد الکسیس گندوز، دروازه بان پرسپولیس این است که او دو ضرب گیر است و حتی توپ های معمولی را نیز دو ضرب می گیرد. با این حال آنطور که از منابع خبری و گزارش ها پیداست او در مهار پنالتی خوب عمل می کند و تعداد کلین شیت های قابل ملاحظه ای دارد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.