بیوگرافی الکساندر نوری، این بازیکن فوتبال آلمانی کیست؟

بیوگرافی الکساندر نوری بازیکن فوتبال آلمانی را در خبرنامه بخوانید. این بازیکن آلمانی – ایرانی از سرمربیان تیم فوتبال است که در آلمان مشغول کار بوده و هدایت چندین تیم را در بوندسلیگا بر عهده داشته است. نام: الکساندرنام خانوادگی: نوریاصالت: آلمانی – ایرانیسال تولد: 29 مرداد 1358 برابر با 20 آگست 1979محل تولد: بوکستهوده

کد خبر : 510069
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۰۳
بیوگرافی الکساندر نوری، این بازیکن فوتبال آلمانی کیست؟


بیوگرافی الکساندر نوری بازیکن فوتبال آلمانی را در خبرنامه بخوانید. این بازیکن آلمانی – ایرانی از سرمربیان تیم فوتبال است که در آلمان مشغول کار بوده و هدایت چندین تیم را در بوندسلیگا بر عهده داشته است.

نام: الکساندر
نام خانوادگی: نوری
اصالت: آلمانی – ایرانی
سال تولد: 29 مرداد 1358 برابر با 20 آگست 1979
محل تولد: بوکستهوده در آلمان
حرفه: بازیکن سابق و مربی فوتبال
تحصیلات: فارغ‌التحصیل رشته مطالعات تئوریک مربیگری فوتبال
وضعیت تاهل: متاهل
نام همسر: اطلاعاتی در دست نیست
فرزندان: یک دختر به مینو 6 ساله و یک پسر 9 ساله به اسم آریان

بیوگرافی الکساندر نوری

بیوگرافی الکساندر نوری

الکساندر نوری در 29 مرداد 1358 برابر با 20 آگست 1979 در بوکستهوده در شمال آلمان به دنیا آمده است. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم او مربی فوتبال و بازیکن سابق آلمانی – ایرانی است که در حال حاضر در آلمان فعالیت می کند.

همچنین شما می توانید بیوگرافی سهراب بختیاری زاده را نیز در خبرنامه بخوانید.

خانواده الکساندر نوری

پدر الکساندر نوری یک ایرانی تبار است که در شهر رشت به دنیا آمده و دانشجوی شیمی در آلمان بوده که با مادر الکساندر که آلمانی است، ازدواج کرد. او یک خواهر نیز دارد که صفحه شخصی الکساندر نوری را 6 – 7 سال قبل ایجاد کرده و در حال حاضر نیز مدیریت آن را بر عهده دارد. او در مورد مدیریت صفحات اجتماعی خود می گوید: “هرچند شبکه های اجتماعی برای من هیجان انگیز هستند اما به روابط دنیای واقعی بیشتر اهمیت می دهد.” اکنون هم صفحه فیسبوک و هم انیستاگرام آقای نوری به دست خواهرش است.”

تحصیلات

الکساندر نوری از رشته مطالعات تئوریک مربیگری فوتبال فارغ شده و در دورانی که بازیکن فوتبال بود به عنوان هافبک در میدان بازی حضور داشت. او در کارنامه حرفه ای خود تجربه مربی‌گری در تیم باشگاه ورزشی برمن در بونسلیگا را دارد و در سال های 1401 تا 1402 سر مربی تیم استقلال تهران نیز بوده است.

ازدواج و همسر الکساندر نوری

هرچند اطلاعاتی از اسم و شغل الکساندر نوری وجود ندارد. اما بر اساس بیوگرافی الکساندر نوری، او با یک خانم آلمانی ازدواج کرده و متاهل است و از زندگی مشترک خود دو فرزند یک دختر 6 ساله به اسم مینو و یک پسر 9 ساله به اسم آریان دارد. او در مصاحبه هایش بارها گفته که بزرگترین حامیانش خانواده و همسرش بوده اند.

آغاز فعالیت الکساندر نوری در فوتبال

آقای نوری در مورد آغاز فعالیت و حضورش در فوتبال گفته که اولین مربیش، پدرش بوده است. او در بوکستهوده به دنیا آمده و دوران نوجوانی و جوانیش را نیز همانجا سپری کرده است. سپس در نوجوانی به تیم برمن پیوسته و در جوانی و موقعی که می خواست عضو تیم A جوانان برمن شود، به مدرسه شبانه‌روزی رفته است. او 7 سال در برمن بوده و با همسرش نیز آنجا آشنا شده است. آنطور که از گفته هایش پیداست آن ها دوست دارند همیشه در برمن زندگی کنند.

الکساندر نوری 14 سال در پست تخصصی هافبک در برمن بازی کرده است. اما دوران حرفه ای او در سال 1998 شروع شده است، زمانی که تیم ملی ایران به جام جهانی فرانسه راه یافت، بازیش را با تیم دوم وردر برمن شروع کرد و در سال 1999 به سیاتل ساندرز آمریکا پیوست.
آقای نوری در سال 2001 دوباره به آلمان برگشت و سابقه بازی در تیم های اوسنابروک، هولشتایل کیل و اولدنبرگ را دارد.

همانطور که قبلا نیز گفتیم، الکساندر نوری فوتبال حرفه ای را در سال 1998 با پیوستن به تیم بزرگسالان وردبرمن آلمان شروع کرد و در این باشگاه هفتاد بازی انجام داد. او در لباس تیم وردربرمن 70 بار در لیگ بوندسلیگا بازی کرد است.

از دیگر فعالیت او در تیم های مهم می توان از هولیشاین کیل نام برد که آقای نوری از سال 2008 تا 2010 در آن بازی می کرد و توانست 45 بار وارد زمین شده و 6 گل به نام خود ثبت کند.

مصدومیت الکساندر نوری و خداحافظی از فوتبال

با این حال او درست در سال 2010 با پیوستن به تیم اولدبورگ دچار مصدومیت ناگهانی شد و بدون بازی در قالب بازیکن تیم ملی با 26 بازی در 2011 و با 31 سال سن از تیم اولدبورگ با فوتبال خداحافظی کرد. در همین زمان بود که به عنوان مربی دوباره به زمین فوتبال برگشت.

او پس از بهبودی به تیم اولدنبورگ برگشت و به عنوان دستیار کنار مربی قرار گرفت. سپس او در سال 2013 سمت سرمربیگری این تیم را به دست آورد. در سال 2014 نیز به کادر فنی وردربرمن پیوست و همچنان به عنوان دستیار سرمربی به کارش ادامه داد.

بعد از آن در بین سال‌های 2014 تا 2016 نیز هدایت تیم بازیکنان زیر 23 سال وردر برمن را بر عهده گرفت تا این که در سال 2016 به طور رسمی سرمربی تیم اصلی وردر برمن شد. آقای نوری تا 2018 همچنان در تیم اصلی وردر برمن سرمربی بود، سپس آقای الکساندر نوری در 2018 وارد تیم اینگولشتات شد و هدایت این تیم را به عنوان سرمربی بر عهده گرفت.

حضور در بوندسلیگا

ناگفته نماند که آقای نوری در کارنامه حرفه ای خود سابقه مربی‌گری در تیم وردربرمن در بوندسلیگا آلمان را نیز دارد. در واقع او اولین سرمربی ایرانی در یکی از پنج لیگ بزرگ جهان یعنی بوندس لیگاست. از طرفی او سابقه 70 بازی با پیراهن وردر برمن را نیز در کارنامه دارد.

گمانه ها در مورد پیوستن نوری به پرسپولیس

در 3 تیر 1398 یک بار خبرهایی مبنی بر احتمال پیوستن الکساندر نوری به پرسپولیس و جانشینی او بعد از جدایی برانکو از پرسپولیس بالا گرفت.

عدم توافق نوری با تراکتور

سپس خبرهایی منتشر شد که ظاهرا قبل از ارسال پیشنهاد پرسپولیس به الکساندر نوری، زنوزی مدیر عامل تراکتور، پیشنهاد سرمربی گری تیم تراکتور را به او داده که به دلیل مبلغ بالای درخواستی آقای نوری که 450 هزار دلار بوده، با مدیر عامل تراکتور به توافق نرسیده بودند.

تلاش استقلال برای جذب نوری

در شهریور 1399 و بعد از این که استقلال در جذب مجدد آندره استراماچونی ناموفق بود، خبرهایی منتشر شد که استقلال در تلاش برای جذب الکساندر نوری است.

علایق شخصی الکساندر نوری

  • الکساندر نوری به تماشای فیلم در خانه علاقه زیادی دارد.
  • او همچنین بیشتر کتاب های غیرداستانی مطالعه می کند.
  • خانواده الکساندر نوری یک سگ دارند.
  • آقای نوری به آهنگ و موسیقی شاد علاقه دارد.
  • همچنین بر اساس گزارش ها او یک اپل کورسای مشکی دارد.

آمار مربیگری در بیوگرافی الکساندر نوری

مربی‌گری در تیم های مختلف با شروع و پایان فعالیت

باشگاه فوتبال اولدنبورگ، 22 آوریل 2013 تا 30 ژوئن 2014
باشگاه ورزشی وردربرمن، 26 اکتبر 2014 تا 18 سپتامبر 2016
باشگاه ورزشی وردر برمن، 19 سپتامبر 2016 تا 30 اکتبر 2017
باشگاه فوتبال اینگولشتات، 24 سپتامبر 2018 تا 26 نوامبر 2018
باشگاه فوتبال هرتابرلین، 11 فوریه 2020 تا 9 آوریل 2020
باشگاه فوتبال کاوالا، 10 سپتامبر 2021 تا 26 مارس 2022



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.