بیوگرافی استری کیدز، گروه پرطرفدار کره ای

بیوگرافی استری کیدز: گروه کره‌ای یک گروه پسرانه کره ای است که توسط جی وای پی انترتینمنت تشکیل شد. در این نوشتار به جزئیات مرتبط با این گروه خواهیم پرداخت. با خبرنامه همراه باشید! بیوگرافی استری کیدز گروه استری کیدز از هشت عضو تشکیل شده است. اسم اعضای استری کیدز به شرح زیر است: بنگ

کد خبر : 492960
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
بیوگرافی استری کیدز، گروه پرطرفدار کره ای


بیوگرافی استری کیدز: گروه کره‌ای یک گروه پسرانه کره ای است که توسط جی وای پی انترتینمنت تشکیل شد. در این نوشتار به جزئیات مرتبط با این گروه خواهیم پرداخت. با خبرنامه همراه باشید!

بیوگرافی استری کیدز

گروه استری کیدز از هشت عضو تشکیل شده است. اسم اعضای استری کیدز به شرح زیر است:

بنگ چان

لی نو

چانگبین

هیونجین

هان

فلیکس

سونگمین

آی. ان.

یکی از اعضای سابق Woojin به دلایل شخصی نامشخص در اکتبر 2019 گروه را ترک کرد. این گروه پیشتر ۹ نفره بود و عمدتاً کارهایش را خودش تولید می‌کند.

استری کیدز قبل از آنکه رسما کارش را آغاز کند یک آلبوم به نام (EP) Mixtape در ژانویه 2018 منتشر کرد و به طور رسمی در 25 مارس با EP I Am Not و پس از آن دو EP دیگر از سری I Am به نام های I Am Who و I Am You مطرح شد.

سابقه فعالیت های استری کیدز

در تاریخ ۵ مارس، JYPE اولین شوکیس گروه را با عنوان (Op. 01: I Am Not) Stray Kids Unveil معرفی کرد، که در ۲۵ مارس در Jangchung Arena برگزار شد. آنها روز بعد با انتشار مینی آلبوم خود تحت عنوان ” I Am Not “، به همراه موزیک ویدیوی آهنگ اصلی آن با عنوان “District 9” رسماً شروع به فعالیت کردند، و پس از آن ویدئو “Grow Up” و ویدئو اجرای “Mirror” در تاریخ ۳۱ مارس و ۲۳ آوریل منتشر شد. ” I Am Not ” در جدول آلبوم گائون در رتبه چهارم حضور یافت و در مارس بیش از ۵۴٬۰۰۰ نسخه فیزیکی از آن فروخته شد.

در ۱۴ آوریل، گروه استری کیدز در KCON Japan 2018، اولین اجرای گروهی خود در خارج از کشور از زمان آغاز به کارشان را، انجام دادند.

در تاریخ ۱۲ ژوئیه، JYPE دومین شوکیس این گروه را با عنوان Stray Kids Unveil (Op. 02: I Am Who) اعلام کرد که در ۵ اوت در کاخ بزرگ صلح دانشگاه کیونگ هی برگزار شد. دومین مینی آلبوم آنها به نام I Am Who همراه با آهنگ اصلی “My Pace”، روز بعد از شوکیس منتشر شد.

در تاریخ ۴ اکتبر، JYPE سومین شوکیس این گروه را با عنوان Stray Kids Unveil (Op. 03: I Am You) اعلام کرد که در ۲۱ اکتبر در سالن المپیک برگزار شد و به دنبال آن مینی آلبوم جدید I Am You روز بعد منتشر شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.