بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید ۱۹ منطقه مدیترانه شرقی شد

[ad_1] رییس بیمارستان مسیح دانشوری از انتخاب این مرکز توسط سازمان جهانی بهداشت به عنوان مرکز ارجاع کووید ۱۹ منطقه مدیترانه شرقی خبر داد. به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در حکمی از سوی مدیر کل همکاریهای مراکز چهارگانه منطقه ای مدیترانه شرقی از طرف سازمان بهداشت جهانی، مرکز سل و

کد خبر : 76091
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید ۱۹ منطقه مدیترانه شرقی شد

[ad_1]

رییس بیمارستان مسیح دانشوری از انتخاب این مرکز توسط سازمان جهانی بهداشت به عنوان مرکز ارجاع کووید ۱۹ منطقه مدیترانه شرقی خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در حکمی از سوی مدیر کل همکاریهای مراکز چهارگانه منطقه ای مدیترانه شرقی از طرف سازمان بهداشت جهانی، مرکز سل و بیماریهای ریوی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برای چهار سال به عنوان مرکز ارجاع کووید ۱۹ منطقه ای انتخاب شد.

دکتر ولایتی – رییس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به این مطلب که  این مرکز به مدت ۲۰ سال به عنوان مرکز همکاریهای سل منطقه ای بوده است، افزود: این مرکز با توجه به تعداد بالای ارجاعات بیماران کرونایی در زمینه درمان و آموزش تا سال ۲۰۲۴، به عنوان مرکز همکاریهای سل و کووید ۱۹ انتخاب  شد.

به گفته وی، ۳۰۸ مقاله در زمینه کووید ۱۹ توسط این مرکز در مجلات معتبر جهانی به چاپ رسیده است و ۲۴۸ طرح  مرتبط با کرونا  و ۶۷ مقاله کارازمایی بالینی نیز در این مرکز انجام شده است.

 رییس بیمارستان مسیح دانشوری همچنین به ۱۸۳  طرح پایان یافته در یک سال و نیم گذشته مرتبط با کرونا در این مرکز اشاره کرد و یادآور شد: در دوران شیوع کرونا یکی از مجلات تخصصی این مرکز آی اس آی دریافت کرد و در  مجله مذکور  یک ویژه نامه با مضمون  کووید چاپ شده که بیش از ۶۸۰۰۰ دانلود داشته است.

ولایتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: آموزش و درمان در بیمارستان مسیح دانشوری به علت کیفیت بالا مورد توجه سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته و به عنوان الگو، مورد تبعیت جهانی است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.