بیل آکمن میلیاردر در مورد مقررات رمزنگاری بحث می کند – می گوید صنعت باید خود پلیس باشد یا خطر تعطیلی را تهدید می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بیل آکمن، میلیاردر، هشدار داده است که صنعت کریپتو نیاز به خود پلیسی دارد وگرنه خطر تعطیلی آن وجود دارد. او اضافه کرد که رگولاتورها به منابع بیشتری برای نظارت بر بازیگران بد در فضای کریپتو نیاز دارند و احتمالاً سال ها طول می کشد تا به آن ها برسند. بیل آکمن در مورد

کد خبر : 286620
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
بیل آکمن میلیاردر در مورد مقررات رمزنگاری بحث می کند – می گوید صنعت باید خود پلیس باشد یا خطر تعطیلی را تهدید می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیل آکمن، میلیاردر، هشدار داده است که صنعت کریپتو نیاز به خود پلیسی دارد وگرنه خطر تعطیلی آن وجود دارد. او اضافه کرد که رگولاتورها به منابع بیشتری برای نظارت بر بازیگران بد در فضای کریپتو نیاز دارند و احتمالاً سال ها طول می کشد تا به آن ها برسند.

بیل آکمن در مورد مقررات رمزنگاری و نیاز صنعت به خود پلیسی

بیل آکمن، میلیاردر، نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف مرتبط با رمزنگاری، از جمله مقررات مربوط به کریپتو، در یک سری توییت در روز شنبه به اشتراک گذاشت.

آکمن مدیر عامل و مدیر پورتفولیوی پرشینگ اسکوئر کپیتال مدیریت، مشاور سرمایه گذاری ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است. دارایی خالص او در حال حاضر حدود 3.5 میلیارد دلار است.

او در مورد مقررات ارزهای دیجیتال گفت: «مطمئن نیستم که به قوانین جدیدی نیاز داشته باشیم. بیشتر تقلب هایی که در حال انجام است، طرح های قدیمی پمپ و تخلیه و شکست متولیان در محافظت از دارایی های مشتری است.

این مجری ادامه داد: من گمان می کنم که قوانین ضد تقلب موجود و سایر قوانین از قبل بر این تخلفات حاکم است. ما فقط به اجرای بیشتر نیاز داریم.» آکمن نظر داد:

رگولاتورها به منابع بیشتری برای کنترل بازیگران بد نیاز دارند. متأسفانه، احتمالاً سالها طول می کشد تا تنظیم کننده ها به عقب برسند، و ممکن است هرگز به آنجا نرسند. بنابراین صنعت کریپتو نیاز به خود پلیسی و حذف بازیگران بد دارد، در غیر این صورت در خطر تعطیلی قرار دارد.

سقوط FTX، یک صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال، در اوایل ماه جاری باعث شد بسیاری از مردم خواستار مقررات سختگیرانه تر ارزهای دیجیتال شوند.

برخی از افراد از جمله مارک کوبان و رابرت کیوساکی تاکید کرده اند که سقوط FTX یک شکست رمزنگاری نیست. تام ایمر، نماینده کنگره آمریکا معتقد است که این شکست SEC، رئیس گری جنسلر، بنیانگذار FTX، سام بنکمن-فرید، و تامین مالی متمرکز است.

آکمن در ادامه توضیح داد: «کریپتو در غرب وحشی باقی می‌ماند، زیرا همان حفاظت‌های پیشنهادات امنیتی ثبت‌شده وجود ندارد» و توضیح داد:

بنابراین، شخصیت، شهرت و سابقه تیم‌های مدیریتی و حامیان مالی کسب‌وکارهای مبتنی بر رمزنگاری در انتخاب پروژه‌هایی که باید پشتیبان شوند، بسیار مهم است.

هفته گذشته، این میلیاردر گفت: “کریپتو اینجاست تا بماند و با نظارت و مقررات مناسب، این پتانسیل را دارد که تا حد زیادی به جامعه و رشد اقتصاد جهانی کمک کند.” وی افزود: «بنابراین همه شرکت‌کنندگان قانونی در اکوسیستم کریپتو باید انگیزه بالایی برای افشای و حذف عوامل کلاهبردار داشته باشند، زیرا آنها خطر مداخله نظارتی را به شدت افزایش می‌دهند که تأثیر بالقوه مثبت کریپتو را برای نسل‌ها به عقب می‌اندازد».

نظر شما در مورد نظرات میلیاردر بیل آکمن چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.