بیش از 30000 نیجریه ای برای یادگیری درباره بلاک چین از آژانس دولتی – بلاک چین بیت کوین نیوز

آژانس ملی توسعه فناوری اطلاعات نیجریه اخیراً اعلام کرد که یک برنامه آموزشی بلاک چین راه اندازی کرده است و بیش از 30000 نفر در آن شرکت خواهند کرد. هدف از این دوره آموزشی این است که شرکت کنندگان را به “ارائه دهندگان راه حل اولیه در انقلاب صنعتی چهارم” تبدیل کند. تسریع در پذیرش

کد خبر : 276633
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
بیش از 30000 نیجریه ای برای یادگیری درباره بلاک چین از آژانس دولتی – بلاک چین بیت کوین نیوز


آژانس ملی توسعه فناوری اطلاعات نیجریه اخیراً اعلام کرد که یک برنامه آموزشی بلاک چین راه اندازی کرده است و بیش از 30000 نفر در آن شرکت خواهند کرد. هدف از این دوره آموزشی این است که شرکت کنندگان را به “ارائه دهندگان راه حل اولیه در انقلاب صنعتی چهارم” تبدیل کند.

تسریع در پذیرش بلاک چین

دولت نیجریه گفته است که قصد دارد به بیش از 30000 نفر در مورد فناوری بلاک چین آموزش دهد. این آموزش که توسط آژانس ملی توسعه فناوری اطلاعات (NITDA) انجام خواهد شد، با هدف تسریع در پذیرش این فناوری و تبدیل نیجریه به یک بازیگر پیشرو در صنعت بلاک چین است.

به گزارش رادیو نیجریه، این اعلامیه توسط مدیر کل NITDA، کاشیفو اینووا، اعلام شد که نیجریه ای ها را تشویق کرد تا از بورسیه هایی که برای این منظور در دسترس قرار گرفته است استفاده کنند. اینووا همچنین پیشنهاد کرد که هدف دولت برای آموزش بسیاری از نیجریه ای ها این است که اطمینان حاصل شود که آنها به “ارائه دهندگان اولیه راه حل در انقلاب صنعتی چهارم” تبدیل می شوند.

همانطور که در این گزارش آمده است، برنامه آموزشی NITDA قرار است برای فراگیران از سراسر 36 ایالت نیجریه ارائه شود. بر اساس این گزارش، فراگیرانی که این دوره آموزشی را تکمیل می کنند، فرصتی برای حضور در برنامه جوجه کشی لندن خواهند داشت. گزارش شده است که دیگران در معرض اکوسیستم بیت کوین ساتوشی ویژن (BSV) قرار خواهند گرفت.

در همین حال، محمد جگا، یکی از بنیانگذاران شریک بلاک چین NITDA برای برنامه آموزشی، بر تعهد نهاد خود به تولید «آموزش با کیفیت و تجهیز شرکت‌کنندگان به مهارت‌های ساخت راه‌حل‌های بلاک چین واقعی» تاکید کرد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.