بیرانوند: دنبال صعود به جام جهانی هستیم نه قهرمانی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از مسابقه با قطر در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: این مسابقه یکی از مهم‌ترین بازی‌های ماست، دو بازی خیلی سنگینی داریم و می‌توانستیم 2 برد داشته باشیم که بازی اول مقابل ازبکستان خوب بازی کردیم. ازبکستان تیم خوبی است؛ اما با وجود بازی خوب یک

کد خبر : 508335
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
بیرانوند: دنبال صعود به جام جهانی هستیم نه قهرمانی!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از مسابقه با قطر در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: این مسابقه یکی از مهم‌ترین بازی‌های ماست، دو بازی خیلی سنگینی داریم و می‌توانستیم 2 برد داشته باشیم که بازی اول مقابل ازبکستان خوب بازی کردیم. ازبکستان تیم خوبی است؛ اما با وجود بازی خوب یک بازیکن ما اخراج شد و بعد از 10 نفره شدن با قلب‌مان بازی کردیم. احساس نکردیم که ما یک بازیکن کمتر هستیم و روند رو به جلو را ادامه دادیم. ازبک تیم خیلی خوبی است. وی ادامه داد: اکنون هم آماده ایم که با یک بازی خوب یک نتیجه خوب بگیریم. در جام ملت‌ها به قطر باختیم و در این بازی‌ها به دنبال قهرمانی نیستیم و ما به دنبال صعود به جام جهانی هستیم. آرزوی سلامتی برای هر 2 تیم می‌کنم و می‌خواهیم روند خوبمان را ادامه بدهیم.بیرانوند در مورد عملکرد خوب دروازه‌بان و مدافعان تیم ملی در این مسابقات و اینکه گلی نخورده و انتظارش از فاز هجومی تیم ملی چیست، گفت: بازی گذشته یک بازیکن کمتر داشتیم. این اتفاق خوبی است که کمتر موقعیت به حریفان داده‌ایم و عادت کردیم به کلین شیت. بازیکنان خیلی خوبی داریم و موقعیت‌های زیادی می‌سازیم ولی توپ هایمان شاید وارد دروازه نمی شود. ولی با بازیکنانی که در تیم‌های بزرگ و در سطح اول اروپا هستند، اگر انتظارات سرمربی را برآورده کنیم و فقط خودمان باشیم می‌توانیم همچنان کم گل بخوریم و بیشتر گل بزنیم.

دروازه بان تیم ملی در خصوص اینکه با 77 بازی ملی و 44 کلین شیت رکورد عابدزاده را شکستید و اگر در 2 بازی دیگر گل نخورید رکورد رحمتی را می‌شکنید، گفت: به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم به این چیزهایی است که سوال می‌کنید. همه دروازه بان‌ها باعث افتخار تیم ملی بودند. در این 10سالی که بودم به این فکر نکردم چه دروازه بانی چقدر بازی کرده و چقدر کلین شیت داشته و تمام تلاشم این بوده که برای تیم ملی مثمر ثمر باشم مردم ایران را خوشحال کنم و به این مسایل فکر نمی کنم.

دیدار دو تیم فردا شب ساعت 19:30 در ورزشگاه شیخ راشد امارات برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.