بیت کوین ماینر Hive برای خرید تراشه های استخراج اینتل، شرکت قرارداد استقرار 100 مگاواتی در تگزاس را فاش کرد – اخبار استخراج بیت کوین

در 7 مارس، شرکت استخراج عمومی Hive Blockchain Technologies اعلام کرد که این شرکت قراردادی را با اینتل برای خرید تراشه‌های استخراج جدید ASIC منعقد کرده است. علاوه بر این، Hive با یک سازنده طراحی اصلی (ODM) و یک تعهد نامه غیر الزام آور با Compute North قراردادی منعقد کرده است. Hive گفت که این

کد خبر : 176325
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
بیت کوین ماینر Hive برای خرید تراشه های استخراج اینتل، شرکت قرارداد استقرار 100 مگاواتی در تگزاس را فاش کرد – اخبار استخراج بیت کوین


در 7 مارس، شرکت استخراج عمومی Hive Blockchain Technologies اعلام کرد که این شرکت قراردادی را با اینتل برای خرید تراشه‌های استخراج جدید ASIC منعقد کرده است. علاوه بر این، Hive با یک سازنده طراحی اصلی (ODM) و یک تعهد نامه غیر الزام آور با Compute North قراردادی منعقد کرده است. Hive گفت که این شرکت قصد دارد 100 مگاوات ظرفیت استخراج را در تاسیسات انرژی تجدیدپذیر Compute North در تگزاس مستقر کند.

Hive برای خرید تراشه های ASIC از اینتل، قصد استقرار 100 مگاوات را در تگزاس دارد

شرکت بلاک چین و عملیات ماینینگ Hive (TSX.V: HIVE) (Nasdaq: HIVE) فاش کرده است که با شرکت اینتل (Nasdaq: INTC) یک قرارداد تامین منعقد کرده است. Hive تراشه‌های استخراج ASIC جدید اینتل را به دست خواهد آورد که در تجهیزات سفارشی ساخته شده برای این شرکت استفاده خواهند شد. این شرکت بلاک چین می‌گوید که با یک ODM که متخصص در «تولید الکترونیک» است، یک قرارداد تولیدی دارد.

در اطلاعیه Hive آمده است: “تیم مهندسی Hive از تخصص خود در پیاده سازی سخت افزار و نرم افزار استفاده خواهد کرد و از نزدیک با اینتل و شریک ODM در یکپارچه سازی سیستم ها همکاری خواهد کرد.” انتظار می‌رود این ماینرها در یک دوره یک ساله از نیمه دوم تقویم 2022 تحویل داده شوند، که اگر همه آنها نصب شوند، تا 95 درصد افزایش هش‌ریت ماینینگ بیت‌کوین ما خواهد بود. از 1.9 اگزهاش در ثانیه.”

علاوه بر قرارداد با اینتل، Hive به تفصیل قرارداد دیگری را با Compute North بسته است تا یک مرکز استخراج 100 مگاواتی در تگزاس مستقر کند. فرانک هولمز، رئیس اجرایی Hive، گفت که تیم Compute North “همان تعهدی را برای استفاده از انرژی های تجدید پذیر دارد که هایو از زمان ثبت نام خود به عنوان اولین استخراج کننده رمزنگاری عمومی در جهان به آن پایبند بوده است.”

شرکت ماینینگ ۲۳۷۴ بیت کوین دارد، Hive به تعداد زیادی از شرکت‌هایی که تراشه‌های اینتل را خریداری می‌کنند، می‌پیوندد.

Hive می گوید که جزئیات بیشتر در مورد تاسیسات 100 مگاواتی در آینده اعلام خواهد شد. سال گذشته، Hive تعداد زیادی سکوی استخراج از کنعان خریداری کرد و در اواسط اکتبر، پردیس مرکز داده خود را در نیوبرانزویک، کانادا با ظرفیت 40 مگاوات گسترش داد. در همان ماه، Hive 6500 دکل معدنی دیگر را از کنعان خریداری کرد. Hive تا 28 فوریه 2022 دارایی 2374 بیت کوین (BTC) است و این شرکت در ماه گذشته 244.4 بیت کوین تولید کرده است.

علاوه بر این، Hive به شرکت‌هایی مانند Griid، Argo Blockchain، و Jack Dorsey’s Block (Square سابق) می‌پیوندد که قصد دارند تراشه‌های ASIC اینتل را خریداری کنند. اینتل تراشه‌های ماینینگ جدید خود را در اواسط فوریه معرفی کرد و ادعا کرد که مدارها 1000 برابر عملکرد بهتری نسبت به رقبای فعلی ارائه می‌کنند. بعداً، در کنفرانس بین‌المللی مدارهای حالت جامد (ISSCC) در ماه گذشته، اینتل به شرکت‌کنندگان در رویداد اوج پنهانی را در تراشه ماینینگ شتاب‌دهنده بلاک چین “Bonanza Mine BMZ1” و همچنین “Bonanza Mine BMZ2” ارائه کرد.

برچسب ها در این داستان

100 مگاوات، تسهیلات 100 مگاواتی، 2347 بیت کوین، 2374 بیت کوین، بلاک چین آرگو، تراشه های استخراج ASIC، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، استخراج بیت کوین، Block Inc.، BMZ1، BMZ2، معدن Bonanza، تراشه معدن Bonanza، استخراج BTC، کنعان، محاسبه شمال، فرانک هلمز، گرید، کندو، هایو اینتل، اینتل، ISSCC، نیمه هادی

نظر شما در مورد برنامه های Hive برای خرید تراشه های ASIC اینتل و تأسیسات 100 مگاواتی در تگزاس با Compute North چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.