بیت کوین در حالی سقوط می کند که نزدک 100 نوسانات وحشی را در بحبوحه ناراحتی های فدرال رزرو، داده های PCE ایالات متحده در پیش است

[ad_1] چشم انداز بیت کوین: بیت کوین در حالی که سهام ایالات متحده برای مسیریابی تلاش می کند، سقوط می کند نزدک 100 نوسانات وحشی را به دنبال دارد زیرا عصبانیت های فدرال رزرو احساسات را تضعیف می کند اکنون توجه بازار به ایالات متحده معطوف شده است PCE داده های روز جمعه توصیه شده

کد خبر : 324147
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۴۳
بیت کوین در حالی سقوط می کند که نزدک 100 نوسانات وحشی را در بحبوحه ناراحتی های فدرال رزرو، داده های PCE ایالات متحده در پیش است

[ad_1]

چشم انداز بیت کوین:

  • بیت کوین در حالی که سهام ایالات متحده برای مسیریابی تلاش می کند، سقوط می کند
  • نزدک 100 نوسانات وحشی را به دنبال دارد زیرا عصبانیت های فدرال رزرو احساسات را تضعیف می کند
  • اکنون توجه بازار به ایالات متحده معطوف شده است PCE داده های روز جمعه

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بخوانید: یورو/دلار آمریکا با حفظ دست بالا دلار آمریکا کاهش یافت، طلا نمی تواند بلوز را رها کند

Nasdaq 100 در گشایش نقدی افزایش یافت زیرا درآمدهای شرکتی خوب از سازنده تراشه Nvidia احساسات مثبت را تقویت کرد، اما خوش‌بینی کوتاه مدت بود زیرا فروشندگان به سرعت بازگشتند تا قدرت در فضای سهام در بحبوحه آشفتگی فدرال رزرو کاهش یابد. با این حال، در معاملات اواخر بعدازظهر، شاخص فناوری پیشرفت خود را از سر گرفت، اما نوسانات شدید روزانه نشان می دهد معامله گران تمایلی به حفظ قرار گرفتن در معرض شدید قبل از داده های روز جمعه PCE ایالات متحده ندارند.

افزایش نوسانات و نوسانات غیرقابل پیش بینی بازار، ارزهای دیجیتال را تضعیف کرد و باعث شد بیت کوین (BTC/USD) پیشرفت صبحگاهی خود را از بین ببرد و برای سومین جلسه متوالی به محدوده منفی سقوط کند، حرکتی که این استدلال را تقویت می کند که سهام و دارایی های دیجیتال به طور فزاینده ای بیشتر می شوند. همبسته، سود کمی برای تنوع ارائه می دهد.

در هر صورت، با تمرکز بر بیت کوین، این توکن به دنبال عملکرد خوب خود در مراحل اولیه سال 2023، به وضوح حرکت صعودی خود را از دست داده است. در واقع، قیمت ها پس از شکستن به بالای 25200 دلار شروع به عقب نشینی کرده اند، منطقه ای که مانند آن عمل کرده است. یک مقاومت قوی در اوت سال گذشته.

در حالی که عقب نشینی اخیر می تواند یک مکث موقت قبل از صعود بعدی باشد، شواهد فنی بیشتری برای تایید اینکه بدترین وضعیت در فضای کریپتو به پایان رسیده است و اینکه بیت کوین می تواند بهبود کوتاه مدت خود را افزایش دهد، مورد نیاز است.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

نمودار فنی بیت کوین

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار بیت کوین با استفاده از TradingView تهیه شد

یکی از سیگنال‌هایی که می‌تواند به ادامه روند صعودی اشاره کند، نقض شفاف و قاطع سقف 25200 دلاری است، به خصوص اگر این حرکت با حجم بالاتر از حد متوسط ​​همراه باشد. چنین شکستی حداقل در تئوری می تواند خریداران جدیدی را به بازار جذب کند و زمینه را برای حرکت به سمت سطح روانی 28000 دلار فراهم کند.

از سوی دیگر، اگر بیت کوین/دلار نزول خود را عمیق تر کند، معامله گران باید پشتیبان خط روند را که از مرز 23000 دلار عبور می کند، زیر نظر داشته باشند. اگر این کف برداشته شود، فشار فروش می‌تواند تسریع شود و شرایط مناسبی را برای افت نزولی به سمت 21500 دلار ایجاد کند، حمایتی محوری که توسط اصلاحی فیبوناچی 38.2 درصدی رالی نوامبر 2022 / فوریه 2023 ایجاد شد.

با انتشار داده‌های مخارج مصرفی ژانویه در صبح جمعه، نوسانات ممکن است به آخر هفته افزایش یابد و باعث نوسانات شدید در دارایی‌ها شود. از نظر انتظارات، PCE اصلی، شاخص تورم مورد علاقه فدرال رزرو، از 4.4 درصد سالانه در دسامبر به 4.3 درصد کاهش یافته است که یک بهبود جهت دار کوچک اما خوشایند است.

داده‌های اقتصادی اخیر نشان داده‌اند که فشارهای تورمی در میان بازارهای کار فشرده و تقاضای انعطاف‌پذیر همچنان چسبنده باقی می‌ماند، بنابراین به احتمال زیاد PCE اصلی می‌تواند صعودی را شگفت‌زده کند. این سناریو ممکن است جرقه یک حرکت خطرناک در وال استریت باشد و بر سهام و همچنین ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.