بیت کوین در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین مناقصه قانونی خواهد بود – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بنیانگذار Skybridge Capital پیش‌بینی کرده است که «بیت‌کوین توسط بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین به عنوان ارز قانونی در طول زمان استفاده خواهد شد، نه فقط السالوادور». او اخیراً پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین 100 هزار دلاری خود را دوبرابر کرده است، اما در حال حاضر این ارز دیجیتال را به عنوان محافظی در برابر تورم

کد خبر : 178941
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۳۰
بیت کوین در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین مناقصه قانونی خواهد بود – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بنیانگذار Skybridge Capital پیش‌بینی کرده است که «بیت‌کوین توسط بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین به عنوان ارز قانونی در طول زمان استفاده خواهد شد، نه فقط السالوادور». او اخیراً پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین 100 هزار دلاری خود را دوبرابر کرده است، اما در حال حاضر این ارز دیجیتال را به عنوان محافظی در برابر تورم نمی‌بیند.

اسکاراموچی می‌گوید بیت‌کوین در بسیاری از کشورهای دیگر مناقصه قانونی خواهد بود

بنیانگذار شرکت مدیریت سرمایه گذاری Skybridge Capital، آنتونی اسکاراموچی، انتظار دارد کشورهای بیشتری بیت کوین را به عنوان ارز قانونی استفاده کنند.

او هفته گذشته در مصاحبه ای با مارکت واچ گفت: «من بیت کوین را در وضعیت فعلی خود به عنوان یک دارایی تکنولوژیکی زودهنگام می بینم. بنیانگذار Skybridge Capital توضیح داد:

من فکر می کنم بیت کوین توسط بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین به عنوان پول قانونی در طول زمان استفاده خواهد شد، نه فقط السالوادور، بلکه سایر کشورها.

السالوادور در سپتامبر سال گذشته بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در کنار دلار آمریکا پذیرفت. نایب بوکله، رئیس‌جمهور سالوادور، در ژانویه پیش‌بینی کرد که دو کشور دیگر در سال جاری بیت کوین را به عنوان ارز قانونی تبدیل خواهند کرد.

مدیرعامل گروه Devere، نایجل گرین نیز در ژانویه پیش بینی کرد. او گفت که امسال سه کشور بیت کوین را به عنوان ارز قانونی قبول خواهند کرد.

در همین حال، الکس هوپتنر، مدیر عامل پلتفرم معاملاتی مشتقات ارزهای دیجیتال بیتمکس، در اکتبر سال گذشته گفت که پنج کشور تا پایان سال جاری بیت کوین را به عنوان ارز قانونی می پذیرند.

اسکاراموچی اخیراً پیش بینی قیمت بیت کوین خود از 100 هزار دلار را دو برابر کرده است. او همچنین معتقد است که این ارز دیجیتال در دراز مدت می تواند به ۵۰۰ هزار دلار در هر سکه برسد.

علاوه بر این، او انتظار دارد تا پایان سال 2025 بیش از یک میلیارد کیف پول بیت کوین را در خود جای دهد و تعداد کاربران بیت کوین در دهه آینده به 2.5 تا 3 میلیارد برسد. بنیانگذار Skybridge Capital اظهار داشت:

وقتی به آنجا رسید، فکر می‌کنم به‌عنوان یک دارایی بالغ، می‌توانیم درباره اینکه آیا به‌عنوان یک محافظ تورم عمل می‌کند یا نه، گفتگو کنیم.

اسکاراموچی اخیراً چندین بار گفته است که بیت کوین را هنوز به عنوان پوششی در برابر تورم نمی بیند.

این ایده که آیا بیت کوین محافظ خوبی در برابر تورم است یا خیر، موضوع داغی در میان سرمایه گذاران و مدیران صندوق بوده است. در مارس سال گذشته، بانک آمریکا گفت: «بیت‌کوین به‌عنوان یک محافظ تورم قانع‌کننده نبوده است». در ماه ژوئن، گلدمن ساکس گفت که بیت کوین یک پوشش تورمی جایگزین برای مس است، نه طلا. این بانک سرمایه گذاری قبلاً بیت کوین را به عنوان “حفاظ تورم خرده فروشی” توصیف کرده بود.

در مقابل، بانک سرمایه‌گذاری جهانی JPMorgan در ماه اکتبر اعلام کرد که بیت‌کوین محافظ تورم جدید است، و خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاران نهادی طلا را برای بیت‌کوین تخلیه می‌کنند و ارز دیجیتال را به عنوان پوششی بهتر در برابر تورم می‌دانند.

فکر می کنید امسال چند کشور بیت کوین را به عنوان ارز قانونی قبول خواهند کرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.