بیت کوین جیبی خرید اپلیکیشن کیف پول بیت کوین Bitkipi را اعلام کرد

[ad_1] این خرید به این معنی است که بیت کوین جیبی اکنون برنامه کیف پول داخلی خود را برای کاربرانی که به دنبال خرید بیت کوین با استفاده از این سرویس هستند، دارد. این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد، بیت‌کوین جیبی، صرافی غیرقانونی بیت‌کوین، اپلیکیشن محبوب کیف پول بیت‌کوین Bitkipi را خریداری کرده است. بر

کد خبر : 344199
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
بیت کوین جیبی خرید اپلیکیشن کیف پول بیت کوین Bitkipi را اعلام کرد

[ad_1]

این خرید به این معنی است که بیت کوین جیبی اکنون برنامه کیف پول داخلی خود را برای کاربرانی که به دنبال خرید بیت کوین با استفاده از این سرویس هستند، دارد.

این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد، بیت‌کوین جیبی، صرافی غیرقانونی بیت‌کوین، اپلیکیشن محبوب کیف پول بیت‌کوین Bitkipi را خریداری کرده است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، این اکتساب به بیت کوین جیبی کمک می کند تا تمرکز خود را بر روی خود نگهبانی متمرکز کند و به کاربران بستری برای خرید و نگهداری بیت کوین در کیف پول خود ارائه دهد. پیش از این، مشتریان می‌توانستند از طریق وب‌سایت شرکت، Pocket را با کیف پول‌های موجود خود راه‌اندازی کنند و با استفاده از حواله‌های بانکی ساده، بیت‌کوین را روی هم قرار دهند.

دیوید کنزیچ، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران بیت‌کوین جیبی، گفت: ما معتقدیم که همه باید به آزادی مالی که بیت‌کوین می‌دهد دسترسی داشته باشند و اپلیکیشن Bitkipi در رسیدن به این هدف به ما کمک می‌کند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «با این خرید، Pocket Bitcoin اکنون یک اپلیکیشن کیف پول داخلی دارد که به مبتدیان این امکان را می دهد تا به راحتی با بیت کوین و حضانت شخصی شروع کنند.

بنیانگذار Bitkipi از پیوستن نیروهای خود به بیت کوین جیبی و زنده کردن چشم انداز آنها ابراز هیجان کرد. بنیانگذار Bitkipi می‌گوید: «ما سخت کار کرده‌ایم تا یک برنامه کیف پول با کاربری آسان، ایمن و قابل اعتماد فقط برای بیت‌کوین ایجاد کنیم که می‌تواند به تازه‌واردان کمک کند تا با بیت‌کوین شروع کنند. این برنامه همچنان در اپ استور و گوگل پلی در دسترس خواهد بود و کاربران فعلی می توانند انتظار مشاهده ادامه به روز رسانی ها را داشته باشند.

طبق بیانیه مطبوعاتی، تقریباً در دو سال گذشته، PocketBitcoin تا کنون بیش از 54 میلیون دلار (50 میلیون یورو) بیت کوین را برای مشتریانی از سراسر اروپا مبادله کرده است و آنها را در کیف پول های خود حضانت پرداخت کرده است.

هر کسی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلت فرم فقط بیت کوین جیبی بیت کوین است، می تواند به وب سایت خود به آدرس pocketbitcoin.com مراجعه کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.