بیت کوین به شما اجازه نمی دهد از سیاست فراتر بروید

ما نمی‌توانیم از سیاست فراتر برویم، چون اکنون بیت کوین داریم، برادر. گاهی اوقات می بینم که این نوع تی شرت یا احساسات به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می شود، اما به سادگی اشتباه است. فقط برای اینکه ثابت کنم من اهل نی نی هستم، مثال مشابه دیگری در اینجا آمده است: اگر منظور

کد خبر : 513982
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
بیت کوین به شما اجازه نمی دهد از سیاست فراتر بروید



ما نمی‌توانیم از سیاست فراتر برویم، چون اکنون بیت کوین داریم، برادر. گاهی اوقات می بینم که این نوع تی شرت یا احساسات به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می شود، اما به سادگی اشتباه است.

فقط برای اینکه ثابت کنم من اهل نی نی هستم، مثال مشابه دیگری در اینجا آمده است:

اگر منظور شما فقط “من به سیاست علاقه ای ندارم” یا سیاست یک حزب خاص را دوست ندارید، این یک چیز است، اما هنوز برای تامین آزادی خود کافی نیست. به قول معروف، ممکن است به سیاست علاقه نداشته باشید، اما سیاست به شما علاقه مند است.

در اینجا کمی بزرگنمایی می شود

حتی اگر از انتخابات ریاست جمهوری آتی ایالات متحده انتزاع بگیریم، سیاست به طور کلی تصمیم گیری در گروه ها و بازتاب روابط قدرت بین افراد است. ما در حال تعیین این هستیم که چه کسی می‌تواند منابع کمیاب و رقیب را کنترل کند، در حالت ایده‌آل به‌گونه‌ای که مردم را قادر می‌سازد تا با هم زندگی کنند و در عین حال تعارض را کاهش دهند. به یک معنا، بیت کوین با استفاده از رمزنگاری به کاهش تضاد بر سر مالکیت پول کمک می کند.

اما واقعیت را در اینجا به خاطر بسپارید

حالا بله، می‌توانیم در مورد آزادی، آنارکو سرمایه‌داری و آنارشی رمزپایه در سطح فلسفی صحبت کنیم. اما دولت امروز وجود دارد. بنابراین، با توجه به این واقعیت، اگر می‌خواهید حقوق سیاسی خود را تضمین کنید، همچنان مهم است که به نوعی درگیر شوید. این می‌تواند به معنای کمپین و مشارکت در آموزش مبتنی بر بیت‌کوین، اقتصاد و آزادی باشد، می‌تواند به معنای نوشتن یک ارسال برای ابراز نظر یا لابی کردن برای یک سیاست طرفدار بیت‌کوین باشد، می‌تواند به معنای عضویت در یک حزب خاص باشد، حتی می‌تواند به معنای مشارکت باشد. به جنبش ها و علل جدایی طلبانه.

اما واگذاری کامل زمین های سیاسی به دشمنان تصمیم بدی است. در برخی موارد، سیاستمداران واقعاً از بیت کوین بی اطلاع هستند و با دیدن سرفصل های اخبار آن را دنبال می کنند. در این موارد واقعاً ناآگاه، آموزش دادن به بیت‌کوین‌ها در صحبت کردن با آنها و کمک به آنها برای مرتکب اشتباهات بزرگ مفید خواهد بود. این می‌تواند خطر مقررات یا قوانین بد مربوط به خود نگهبانی بیت‌کوین، انتقال، استخراج، اجرای نود و غیره را کاهش دهد. این می‌تواند خطر جرم انگاری بیت‌کوین‌ها، کاهش عدم اطمینان رژیم، کاهش بار مالیاتی یا موارد دیگر را کاهش دهد.

در موارد دیگر، سیاستمدارانی وجود دارند که تبر در مورد بیت کوین یا کریپتو دارند، مانند الیزابت وارن با “ارتش ضد کریپتو” خود. در این موارد، شاید باید رویکرد مبارزه‌جویانه‌تری اتخاذ شود، جایی که جامعه از یک نامزد طرفدار بیت‌کوین به جای سیاستمدار ضد بیت‌کوین حمایت می‌کند.

اما در مورد سایفرپانک‌هایی که کد می‌نویسند و در آنارشی کریپتو وجود دارند، چطور؟

هال فینی فقید، اسطوره بیت کوین و پیشگام رمزنگاری، نیز آزادی خواه بود و حتی موارد زیر را در یک گفتگوی لیست پستی پست کرد (از آرون ون ویردام برای بیان این موضوع در کتاب پیدایش فریاد بزنید):

من الان در فضای مجازی نیستم. من در کالیفرنیا هستم. من تحت قوانین کالیفرنیا و ایالات متحده هستم، حتی اگر با شخص دیگری ارتباط برقرار کنم، چه از طریق پست پستی یا پست الکترونیکی، از طریق تلفن یا اتصال TCP/IP. صحبت از دولت در فضای مجازی به چه معناست؟ من از دولت در فضای فیزیکی می ترسم. عوامل آن اسلحه های فیزیکی حمل می کنند که گلوله های واقعی شلیک می کنند. تا زمانی که نتوانم در کامپیوترم زندگی کنم و الکترون بخورم، اهمیت فضای مجازی را نمی بینم.»

این به این معنا نیست که او از نظر فلسفی با آزادی یا هرج و مرج رمزی مخالف بود، بلکه این است که او محدودیت‌های دنیای واقعی را برای آنچه که بودند و هستند می‌دید.

اما آیا خوب نیست اگر همه با هم کنار بیایند؟ کومبایا؟

بله، یک مفهوم ایده آلیستی وجود دارد که در آن “آیا خوب نیست” یا “چه می شود اگر همه ما فقط به حقوق یکدیگر احترام بگذاریم و دولت را نادیده بگیریم” – اما واقعیت این است که “مردم همه عادل نیستند”. آنها سیستمی را می بینند که آنها را قادر می سازد از افراد دیگر دزدی کنند یا دیگران را کنترل کنند و از آن سوء استفاده خواهند کرد. این می تواند به روش های بسیار ساده ظاهر شود، جایی که سیاستمداران وعده “چیزهای رایگان” می دهند یا در ازای قدرت، از شما در برابر قاتل محافظت می کنند. با توجه به اینکه بسیاری از رای دهندگان در کشورهای دموکراتیک پرداخت کننده خالص سیستم نیستند، البته آنها به بلندمدت فکر نخواهند کرد. آنها به ریسک پذیرفته شده یا تلاش برای انباشت سرمایه و ایجاد یک تجارت فکر نمی کنند. برای این رای دهندگان خودخواه، آنها فقط هر چیزی را که می توانند در اینجا و اکنون به دست آورند، می گیرند و به آینده فکر نمی کنند.

آیا بیت کوین این مشکل را برطرف نمی کند؟

آیا بیت کوین برخی از این موارد را برطرف نمی کند؟ بله، درست است که دولت از اعتبار ارزان قیمت و کنترل پول برای توسعه خود استفاده می کند. بله، درست است که دولت اشکال رقابتی حکومت خصوصی، مانند خانواده، اجتماع، حتی مذهب و خیریه خصوصی را تضعیف می کند تا خود را به عنوان مکانیزم دولتی قدرتمندتر که مردم به آن وابسته هستند، معرفی کند.

به عنوان بخشی از این فرآیند، چیزهای بیشتری سیاسی می شوند و این در بیشتر دوران زندگی ما اتفاق افتاده است. قبلاً قوانین نانوشته ای در مورد صحبت نکردن درباره سیاست در هنگام قرار ملاقات یا در یک محیط اجتماعی مودبانه وجود داشت. این حس آراستگی اکنون از بین رفته است، و امروزه همه ما سخنرانی‌هایی درباره آخرین «امروزه» را حتی در رویدادهای غیرسیاسی تحمل می‌کنیم.

حتی در دنیای هایپربیت کوینی شده، همچنان سیاست های خانوادگی در مورد مواردی مانند تجارت خانوادگی، جنگ های ارثی یا جنگ های طلاق وجود خواهد داشت. یا اگر حکومت‌های سلطنتی و مدیریت شهری خصوصی آزاد داشته باشیم، باز هم ممکن است سیاست درگیر باشد. مزیت ممکن است این باشد که انصراف از آن آسان تر است و مردم عادی مجبور به شرکت در آن نیستند. بنابراین بله در درازمدت، بیت کوین کاهش می یابد اما سیاست را حذف نمی کند. اما این دنیا را الان اشتباه نگیرید، برای آن دنیا بعدا.

اگر فکر می‌کنید از نظر سیاسی می‌توان به این همه چیز دست یافت، اصلاً چرا بیت‌کوین یا کد دارید؟

اینجا یک تقسیم کار وجود دارد. بیت کوین و نوشتن کد کاملا ضروری است. اما منظور من بیشتر این است که افراد خوب در سیاست حزبی باید روی آن تمرکز کنند و افرادی که در نوشتن و بازبینی کد مهارت دارند باید روی آن تمرکز کنند.

خصومت کمتر کردن سیستم سیاسی به این افراد کمک می کند تا کد بنویسند، و به HODLers های روزمره که کلیدهای خود را نگه داشته و گره خود را اجرا می کنند، کمک می کند. به هر حال، اگر کد اپلیکیشن بیت کوین و بیت کوین بهبود یابد، از نظر فنی استفاده از بیت کوین را برای مردم آسان تر می کند. در یک مفهوم سیاسی گسترده تر، نوشتن کد با کاهش بیشتر هزینه محافظت از پول، درگیری را کاهش می دهد. این به افراد بیشتری کمک می کند که HODL کنند و از سکه های خود همانطور که می خواهند استفاده کنند.

خلاصه همه چیز

بله، اگر افراد کمتری از دولت برای سرقت از یکدیگر یا کنترل یکدیگر استفاده کنند، خوب است، اما مسیر رسیدن به آنجا به این معنا نیست که شما فقط باید زانو بزنید و از طرف دیگر کتک بزنید. بله، خوب بود اگر مجبور نبودیم به این چیزها توجه کنیم، اما این یک آرزو است. حتی اگر شما شخصاً «شکم» ضرب المثلی را ندارید که در باتلاق فعالیت‌های سیاسی به نفع بیت‌کوین وارد شوید، حداقل کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تلاش‌های کسانی را که می‌خواهند آن را انجام دهند، پوک نکنید. به همین ترتیب، افرادی که می‌توانند سیاست حزبی یا فعالیت‌های سیاسی انجام دهند، نباید تلاش‌های کسانی را که کد می‌نویسند و مرور می‌کنند برای بهبود بیت‌کوین، تهوع کنند.

در پایان، جامعه مورد نظر خود را با روش رسیدن به آن اشتباه نگیرید.

این یک پست مهمان توسط استفان لیورا است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.