بیت کوین بهبود یافت، 7.6 درصد صعود کرد و از 20400 دلار گذشت

[ad_1] © رویترز. نمایی از نمادی از سقوط بیت کوین در آب رمزنگاری شده در این تصویر در 23 مه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته تینا بلون (رویترز) – روز یکشنبه حدود 7.6 درصد افزایش یافت و به 20404 دلار نسبت به بسته شدن قبلی خود رسید که نشان دهنده بهبودی پس از

کد خبر : 218915
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۲۰
بیت کوین بهبود یافت، 7.6 درصد صعود کرد و از 20400 دلار گذشت

[ad_1]


© رویترز. نمایی از نمادی از سقوط بیت کوین در آب رمزنگاری شده در این تصویر در 23 مه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته تینا بلون

(رویترز) – روز یکشنبه حدود 7.6 درصد افزایش یافت و به 20404 دلار نسبت به بسته شدن قبلی خود رسید که نشان دهنده بهبودی پس از افت شدید روز شنبه بود.

بیت‌کوین، بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ارز رمزنگاری‌شده جهان، هم‌اکنون ۱۶.۷ درصد از پایین‌ترین قیمت سال جاری یعنی ۱۷۵۹۲.۷۸ دلار در ۱۸ ژوئن، زمانی که نگرانی‌های سرمایه‌گذاران در مورد مشکلات فزاینده در صنعت کریپتو و در بحبوحه عقب‌نشینی کلی از دارایی‌های پرریسک‌تر کاهش یافت، افزایش یافته است.

اندرو برنر، رئیس درآمد ثابت بین‌المللی در National Alliance Securities، روز یکشنبه گفت که افزایش بیت‌کوین احتمالاً نتیجه خرید سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی ارز دیجیتال در آخر هفته است، زمانی که تعداد کمی از معامله‌گران حرفه‌ای مشغول به کار هستند.

برنر گفت: “بعضی از خریداران فکر می کنند اکنون زمان خوبی برای ورود است زیرا بیت کوین به سطحی رسیده که جذابیت کوتاه مدت را نشان می دهد.” وی افزود که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارند.

اتر، سکه متصل به شبکه بلاک چین اتریوم، روز یکشنبه نسبت به بسته شدن قبلی خود در روز شنبه، بیش از 13 درصد افزایش یافت و به 1131 دلار رسید که با 993 دلار پایین‌ترین قیمت اتر از ابتدای سال جاری بود.

فروش در بازار کریپتو با کاهش ارزش سهام همزمان شده است، زیرا سهام ایالات متحده به دلیل ترس از افزایش نرخ بهره و احتمال رو به رشد رکود، بیشترین کاهش درصد هفتگی خود را در دو سال اخیر تجربه کردند.

برنر گفت ارزهای دیجیتال در زمانی که فدرال رزرو آمریکا با پایان دادن به سیاست های پولی انبساطی عرضه دلار را کاهش می دهد، سرمایه گذاری خوبی نبود.

برنر گفت: «تا زمانی که دلار به قدرت خود ادامه دهد، ارزهای دیجیتال جایی نیستند که شما می خواهید باشید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.