بیت کوین با 80 درصد افزایش قیمت از پایان سال 2022، 6 پیش بینی مرگ را زیر پا می گذارد – اخبار بیت کوین

بیش از 100 روز از پایان سال 2022 می گذرد و از آن زمان تاکنون قیمت بیت کوین بیش از 80 درصد افزایش یافته است. طی 30 روز گذشته، بیت کوین در برابر دلار آمریکا بیش از 45 درصد افزایش یافته است. علیرغم بهبود آن در سال جاری، پس از یک زمستان طولانی رمزارز در

کد خبر : 344306
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
بیت کوین با 80 درصد افزایش قیمت از پایان سال 2022، 6 پیش بینی مرگ را زیر پا می گذارد – اخبار بیت کوین


بیش از 100 روز از پایان سال 2022 می گذرد و از آن زمان تاکنون قیمت بیت کوین بیش از 80 درصد افزایش یافته است. طی 30 روز گذشته، بیت کوین در برابر دلار آمریکا بیش از 45 درصد افزایش یافته است. علیرغم بهبود آن در سال جاری، پس از یک زمستان طولانی رمزارز در سال گذشته، فهرست مرگ بیت کوین نشان می دهد که بیت کوین شش بار توسط شکاکان رمزارز مرده اعلام شده است. آخرین آگهی ترحیم در 14 مارس 2023 توسط رابین بروکس، اقتصاددان ارشد موسسه مالی بین المللی منتشر شد که اصرار دارد بیت کوین “فقط یک دارایی حباب دیگری است”.

علیرغم عملکرد بازار بیت کوین در سال جاری، بیت کوین 6 بار در چشم شکاکان مرده است.

فهرست مرگ بیت کوین که در 99bitcoins.com میزبانی شده است نشان می دهد که مخالفان بیت کوین از سال 2010 تاکنون 473 بار ارز دیجیتال پیشرو را مرده اعلام کرده اند. در سال 2022، بیت کوین 27 بار مرده اعلام شد که نسبت به چندین سال دیگر کمتر است. با این حال، در مقایسه با 124 اعلامیه مرگ ثبت شده در سال 2017 یا 93 اعلامیه مرگ ثبت شده در سال بعد در سال 2018 کمرنگ است. این اعلامیه های مرگ یادبود، یادبود، یادبود یا ادای احترام نیستند. در عوض، آنها توسط مخالفان بیت‌کوین نوشته شده‌اند که متقاعد نشده‌اند و معتقدند روزهای شکوه این ارز دیجیتال به شماره افتاده است.

آخرین آگهی ترحیم بیت کوین توسط رابین بروکس، اقتصاددان ارشد موسسه مالی بین المللی نوشته شده است. او در 14 مارس نوشت: «بنابراین معلوم می شود که بیت کوین فقط یک دارایی حباب دیگری است که وقتی فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره جدی می شود منفجر می شود. ذخیره صفر تابع ارزش. سود تنوع صفر بازدهی صفر سایونارا بیت کوین…” علاوه بر بروکس، پنج آگهی ترحیم دیگر نیز در رابطه با به اصطلاح مرگ بیت کوین در سال 2023 وجود دارد. قبل از بیانیه بروکس، هاروی جونز، سردبیر مالی شخصی دیلی اکسپرس، بیت کوین را یک طرح پونزی نامید و اظهار داشت:

بیت کوین و تمام ارزهای جعلی اسفناکی که در پی آن ظاهر شدند، بدترین اتفاقی هستند که در زندگی من برای دنیای سرمایه گذاری رخ داده است. آنها یک شوخی هستند که در یک کلاهبرداری پیچیده شده است، در یک طرح پونزی پیچیده شده و به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری سریع برای ثروتمند شدن فروخته می شود.

در میان شکاکانی که در سال 2023 آگهی های ترحیم بیت کوین نوشته اند، رابرت پارک از سینسیناتی انکوایرر، جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان، پیتر زیهان، کارشناس ژئوپلیتیک، جیم کرامر مجری CNBC و جان رید استارک، مسئول سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، می توان نام برد. پارک و دایمون هر دو بیت کوین را با طرح پونزی مقایسه می کنند، همانطور که ده ها شکاک دیگر قبل از آنها. مانند پیتر شیف حامی طلا، زیهان معتقد است که ارزش بیت کوین به محدوده صفر و حتی قیمت منفی کاهش می یابد.

زیهان گفت: «کریپتو اکنون در مرحله صفر شدن است به جز بیت کوین که احتمالاً منفی خواهد شد زیرا اگر ما به دنیایی با مالیات کربن حرکت می کنیم، در وهله اول باید انرژی تولید آن را در نظر بگیریم.» .

فهرست مرگ بیت کوین که در 99bitcoins.com میزبانی شده است، البته یک شوخی است که با نویسندگان این مداحی ها انجام می شود، با این هدف که برداشت های بد آنها در اینترنت برای همیشه ثبت شود. از زمان اولین اعلام مرگ در سال 2010، ارزش بیت کوین و تأثیر شبکه به شدت افزایش یافته است. این دارایی در حال حاضر یازدهمین دارایی با ارزش جهان از نظر ارزش بازار است که دقیقاً زیر ارزش خالص تسلا و بالاتر از ارزش بازار متا قرار دارد.

علیرغم اینکه یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که توسط دولت یا شرکتی پشتیبانی نمی شود، هیچ تیم بازاریابی، اعضای هیئت مدیره یا مدیرعاملی ندارد و در 14 سال گذشته توسط همه این نهادها مورد حمله قرار گرفته است، مردم همچنان معتقدند که ارز دیجیتال پیشرو محکوم به فنا، فقط به این دلیل که آنها چنین می گویند.

برچسب ها در این داستان

مرگ بیت کوین 2023، 99bitcoins.com، برداشت های بد، بیت کوین، مرگ بیت کوین، مرگ های بیت کوین، تشییع جنازه بیت کوین، درگذشت بیت کوین، فهرست مرگ بیت کوین، فناوری بلاک چین، دارایی حباب، مالیات کربن، شرکت، زمستان رمزنگاری، ارز دیجیتال، غیرمتمرکز، ارز دیجیتال، تنوع، مصرف انرژی، مداحی، دنیای مالی، کلاهبرداری، ثروتمند شدن سریع، دولت، سرمایه گذاری، ارزهای دیجیتال پیشرو، سرمایه گذاری بازار، عملکرد بازار، ارزش گذاری بازار، متا، اثر شبکه، آگهی های فوت، طرح پونزی، شکاکان، ذخیره ارزش، تسلا، بازده

نظر شما در مورد فهرست مرگ بیت کوین در سال 2023 چیست؟ آیا فکر می‌کنید بیت‌کوین برای ماندن است یا نابودی آن نزدیک است؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، MikeDotta / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.