بیت کوین آمریکا از کوین شیبا اینو به دستگاه های خودپرداز بیت کوین خود استقبال می کند – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. بیت کوین آمریکا به طور رسمی جدیدترین اضافه شده به دستگاه های خودپرداز بیت کوین (BTM) خود را اعلام کرده است. سکه شیبا اینو اکنون در مکان های خودپرداز بیت کوین آمریکا در دسترس است. بیت کوین آمریکا بیش از 1800 BTM در 31 ایالت دارد. آنها به محبوبیت روزافزون

کد خبر : 190080
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
بیت کوین آمریکا از کوین شیبا اینو به دستگاه های خودپرداز بیت کوین خود استقبال می کند – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. بیت کوین آمریکا به طور رسمی جدیدترین اضافه شده به دستگاه های خودپرداز بیت کوین (BTM) خود را اعلام کرده است. سکه شیبا اینو اکنون در مکان های خودپرداز بیت کوین آمریکا در دسترس است. بیت کوین آمریکا بیش از 1800 BTM در 31 ایالت دارد. آنها به محبوبیت روزافزون Shiba Inu پی بردند و به این نتیجه رسیدند که زمان آن رسیده است که آن را در BTM های خود بگنجانند. بیت کوین آمریکا گزینه های بیت کوین، لایت کوین و اتریوم را نیز ارائه می دهد. این خبر پس از افزودن Dogecoin اخیر آنها در مارس سال جاری منتشر شد.

بیت کوین آمریکا یک صرافی رایج ارز مجازی است که به عنوان یک تجارت خدمات پولی در وزارت خزانه داری ایالات متحده (FinCEN) (RegNum) ثبت شده است. آنها به دلیل بهترین پشتیبانی مشتری خود شناخته شده اند و در عین حال یک تراکنش سریع و بدون دردسر را نیز ارائه می دهند.

بیت کوین آمریکا دسترسی به دستگاه خودپرداز بیت کوین را برای مشاغل روزمره و مشتریان را آسان می کند بیت کوین بخر. آنها با ارائه درآمد غیرفعال، افزایش ترافیک و بازاریابی از مکان میزبان خود مراقبت می کنند. آنها حتی پشتیبانی مشتری و هرگونه خدمات نگهداری/نصب را انجام می دهند.

این اپراتور محبوب در سال گذشته به روز رسانی های زیادی را برای BTM ها و خدمات خود انجام داده است. آنها کیوسک های جهانی خود را راه اندازی کردند که به عنوان یک دستگاه خودپرداز سنتی همراه با عملکردهای BTM عمل می کنند. بیت کوین آمریکا یک سیستم نقطه فروش برای برنامه تبلت خود ایجاد کرده است که به کسب و کارها اجازه می دهد ارز دیجیتال را به عنوان یک شکل جدید پرداخت بپذیرند. بیت کوین آمریکا به طور مداوم در حال گسترش و بهبود خدمات خود است.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.