بیت‌کوین ماینر کلینسپارک ۳۸۵۳ ریگ استخراج بیت‌مین ساخت بیت‌مین را به قیمت ۵.۹ میلیون دلار خریداری کرد – اخبار استخراج بیت‌کوین

[ad_1] در 1 نوامبر 2022، ماینر بیت کوین Cleanspark فاش کرد که 3853 دستگاه ماینینگ Antminer S19J Pro با نام تجاری Bitmain را به قیمت 5.9 میلیون دلار خریداری کرده است. طبق گفته Cleanspark، این شرکت از زمان شروع زمستان کریپتو در ماه ژوئن، 26500 دستگاه استخراج بیت کوین خریداری کرده است. Cleanspark 3853 واحد

کد خبر : 275217
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
بیت‌کوین ماینر کلینسپارک ۳۸۵۳ ریگ استخراج بیت‌مین ساخت بیت‌مین را به قیمت ۵.۹ میلیون دلار خریداری کرد – اخبار استخراج بیت‌کوین

[ad_1]

در 1 نوامبر 2022، ماینر بیت کوین Cleanspark فاش کرد که 3853 دستگاه ماینینگ Antminer S19J Pro با نام تجاری Bitmain را به قیمت 5.9 میلیون دلار خریداری کرده است. طبق گفته Cleanspark، این شرکت از زمان شروع زمستان کریپتو در ماه ژوئن، 26500 دستگاه استخراج بیت کوین خریداری کرده است.

Cleanspark 3853 واحد Antminer S19J Pro را به قیمت 15.50 دلار به ازای هر Terahash خریداری می کند.

پس از اینکه شرکت استخراج بیت کوین (BTC) Cleanspark (Nasdaq: CLSK) اعلام کرد که هش کل آن از 5 اگزاهش در ثانیه (EH/s) فراتر رفته است، این شرکت توضیح داد که اهداف پایان سال خود را تا پایان سال به 5.5 EH / ثانیه افزایش خواهد داد. یک هفته بعد، Cleanspark فاش کرد که شرکت استخراج بیت کوین دسته جدیدی از دکل های استخراج را به قیمت 5.9 میلیون دلار یا 15.50 دلار به ازای هر تراهش خریداری کرده است. شرکت استخراج بیت کوین در مجموع 3853 واحد Antminer S19J Pro خریداری کرد، یک دستگاه ماینینگ که تقریباً 96 تراهش در ثانیه (TH/s) در هر دستگاه تولید می‌کند.

زاک برادفورد، مدیرعامل کلینسپارک، روز سه‌شنبه گفت: «این جدیدترین خرید نشان می‌دهد که چگونه CleanSpark در بازارهای پریشان به اجرای خود ادامه می‌دهد. تمرکز تزلزل ناپذیر ما بر روی پایداری، ترازنامه و استراتژی عملیاتی قوی را برای ما فراهم کرده است که به ما این امکان را می‌دهد تا ماشین‌هایی را با قیمت‌های باورنکردنی خریداری کنیم، نرخ هش خود را افزایش دهیم و تولید روزانه بیت‌کوین خود را با پیش‌بینی بهبود شرایط بازار طی چند ماه آینده افزایش دهیم. ”

Cleanspark می‌گوید که در آغاز بازار نزولی در ماه ژوئن، توانست در مجموع 26500 دکل معدنی را خریداری کند. امروزه این شرکت در مجموع دارای چهار سایت عملیاتی و حدود 50000 دکل معدنی در حال فعالیت است. با ماشین‌های 50K، این شرکت به “بالاترین تولید روزانه 19.2 بیت کوین” دست یافته است. حرکت‌های اخیر این شرکت در زمستان کریپتو در زمانی انجام می‌شود که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین درد شدیدی را احساس می‌کنند زیرا قیمت هش بیت‌کوین در اکتبر به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

به عنوان مثال، پرونده ای در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که در 26 اکتبر 2022 ثبت شد، نشان می دهد که Core Scientific در مورد امکان تجدید ساختار بحث کرده است. سهام Core Scientific پس از اشاره به ورشکستگی احتمالی توسط SEC کاهش یافت. علاوه بر پرونده‌های مشکل‌دار Core Scientific، پرونده‌های حمایت از ورشکستگی فصل 11 که در 22 سپتامبر منتشر شد، نشان می‌دهد که Compute North نیز با مسائل مالی سروکار دارد.

پس از فراتر رفتن از 5 EH/s و اشاره به اینکه قصد دارد 10% قدرت هش خود را افزایش دهد، Cleanspark در روز سه‌شنبه توضیح داد که انتظار دارد به اهداف پایان سال 2023 این شرکت دست یابد زیرا قصد دارد 22.4 EH / ثانیه را به دست آورد.

برچسب ها در این داستان

240 EH/s، ARBKF، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، مدیر عامل شرکت Cleanspark، CLSK، CORZ، رکود کریپتو، کریپتو وینتر، DMGGF، گلاس نود، MARA، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، شرکت استخراج، ماینینگ صنعت، شرکت اطلاعاتی بازار زنجیره‌ای، شرکت‌های استخراج عمومی، درآمد هر اگزاش، Riot، روند، زک برادفورد

نظر شما در مورد خرید 3853 دستگاه Antminer S19J Pro Cleanspark به قیمت 5.9 میلیون دلار چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.