بیانیه وزیر Ng با استقبال از گزارش دفتر حسابرسی کل در مورد صندوق امداد و بهبود منطقه

[ad_1] 9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی امروز بیانیه‌ای صادر کرد: «در طول همه‌گیری کووید-19، دولت فدرال حمایت بی‌سابقه‌ای از مشاغل و کارگران کوچک کانادایی ارائه کرد. ما می دانیم که مشاغل کوچک در سراسر کشور ستون فقرات اقتصاد ما و قلب جوامع

کد خبر : 140416
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۳۴
بیانیه وزیر Ng با استقبال از گزارش دفتر حسابرسی کل در مورد صندوق امداد و بهبود منطقه

[ad_1]

9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی امروز بیانیه‌ای صادر کرد:

«در طول همه‌گیری کووید-19، دولت فدرال حمایت بی‌سابقه‌ای از مشاغل و کارگران کوچک کانادایی ارائه کرد. ما می دانیم که مشاغل کوچک در سراسر کشور ستون فقرات اقتصاد ما و قلب جوامع ما هستند، بنابراین به همین دلیل است که ما به سرعت برای ارائه حمایت های حیاتی از آنها از جمله صندوق امداد و بهبود منطقه (RRRF) اقدام کردیم.

سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری دولت کانادا در RRRF یکی از اجزای کلیدی برنامه‌های همه‌گیر ما بود و از کسب‌وکارهایی که به کمک بیشتری نیاز داشتند یا واجد شرایط سایر اقدامات نبودند، حمایت می‌کرد. تحویل سریع برنامه ما از طریق آژانس‌های توسعه منطقه‌ای باعث حفظ 156000 شغل در کانادا شد و به 25000 کسب‌وکار و سازمان حمایت از کسب‌وکار کمک کرد که درهای خود را باز نگه دارند و به کارمندان خود پرداخت کنند و آنها را از طریق بیماری همه‌گیر به سوی بهبودی موفقیت‌آمیز پر کند.

ما از حسابرس کل و دفتر او برای کار مهمشان تشکر می کنیم. گزارش حسابرس کل تأیید کرد که این برنامه در ارائه پشتیبانی به موقع به هزاران کسب و کار، سازمان و کارگر در سراسر کشور در زمانی که بیشترین نیاز را داشتند، موفق شد. دفتر حسابرسی کل به یافته های مثبت اشاره کرد، از جمله آمادگی ما برای حمایت از استقرار این برنامه از طریق آژانس های توسعه منطقه ای و ارائه پشتیبانی برای هزاران تجارت. همچنین تاکید کرد که این صندوق حمایت قابل توجهی را از گروه هایی که کمتر از آنها نمایندگی می شود، ارائه می کند.

ما از نظرات و بازخوردهای حسابرس کل استقبال می کنیم. دولت متعهد است که به طور مستمر برای بهبود برنامه ها و خدماتی که به کانادایی ها ارائه می دهیم کار کند. یافته‌های ممیزی، همراه با درس‌هایی که از ارائه امداد در طول همه‌گیری فراگرفتیم، به تقویت توانایی ما برای ادامه حمایت از مشاغل و کارگران کانادایی در طول همه‌گیری و بهبودی کمک می‌کند، بلکه به بحران‌های آینده نیز پاسخ می‌دهد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.