بیانیه وزیر ین به مناسبت روز جهانی محو خشونت علیه زنان و آغاز 16 روز فعالیت علیه خشونت مبتنی بر جنسیت

[ad_1] اتاوا – وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان امروز به مناسبت روز جهانی محو خشونت علیه زنان بیانیه زیر را صادر کرد: «هیچ کس نباید به خاطر شخصیتی که دارد با خشونت روبرو شود. با این حال، برای بسیاری از زنان، دختران، جوانان و افراد با هویت‌ها و بیان‌های جنسی متفاوت، این

کد خبر : 134176
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
بیانیه وزیر ین به مناسبت روز جهانی محو خشونت علیه زنان و آغاز 16 روز فعالیت علیه خشونت مبتنی بر جنسیت

[ad_1]

اتاوا – وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان امروز به مناسبت روز جهانی محو خشونت علیه زنان بیانیه زیر را صادر کرد:

«هیچ کس نباید به خاطر شخصیتی که دارد با خشونت روبرو شود. با این حال، برای بسیاری از زنان، دختران، جوانان و افراد با هویت‌ها و بیان‌های جنسی متفاوت، این واقعیت وحشتناک آنهاست.

امروز، در روز جهانی منع خشونت علیه زنان، که همزمان با آغاز 16 روز فعالیت علیه خشونت مبتنی بر جنسیت است، ما دوباره متعهد می‌شویم که در اینجا در کانادا، علیه خشونت‌های مبتنی بر جنسیت سخن بگوییم. و در سراسر جهان.

کمپین امسال، 16 روز و فراتر از آن، این را به رسمیت می شناسد پایان دادن به خشونت مبتنی بر جنسیت چیزی نیست که بتوانیم در 16 روز به آن دست یابیم – این نیازمند اقدام معنادار همه ما در تمام طول سال است. حالا این به ما بستگی دارد که بهتر باشیم. برای انجام بهتر.

امسال نیز 30 را گرامی می داریمهفتم سالگرد کمپین 16 روزه کنشگری که توسط فعالان مؤسسه راهبری جهانی زنان در سال 1991 آغاز شد. بیش از 6000 سازمان در تقریباً 187 کشور در این جنبش جهانی برای جلوگیری و از بین بردن خشونت علیه زنان و دختران از سال 1991 شرکت کرده اند. 300 میلیون نفر کانادا مفتخر است که از نزدیک با شرکای جهانی برای بزرگداشت این سالگرد همکاری می کند، که فرصتی برای افزایش آگاهی، ترویج حمایت و تأمل در کارهای باقی مانده فراهم می کند.

بحران کووید-19 نابرابری های موجود را تشدید کرده و بر نیاز به اقدام فوری تاکید کرده است. در طول همه‌گیری همه‌گیری، زنان از کودکان و جوامع خود حمایت کرده‌اند، جوانان فرصت‌های آموزشی و آموزشی را از دست داده‌اند، و افراد دارای تنوع جنسیتی از سیستم‌های حمایتی خود محروم شده‌اند. همه‌گیری همه ما را تحت تأثیر قرار داده است و برای کسانی که با خشونت روبرو هستند، تأثیرات شدید بوده است. سازمان هایی که حمایت ها و خدمات مرتبط با خشونت مبتنی بر جنسیت را ارائه می دهند، افزایش قابل توجهی در تقاضا و افزایش شدت موارد را گزارش کرده اند.

ما باید اطمینان حاصل کنیم که زنان با همه تنوع‌شان ایمن هستند، به فرصت‌های اقتصادی یکسان دسترسی دارند و از عزیزانشان مراقبت می‌شود. از آوریل 2020، دولت کانادا از بیش از 1200 سازمانی حمایت کرده است که خدمات و حمایت های خشونت مبتنی بر جنسیت را ارائه می کنند و اطمینان حاصل می کند که بیش از 1.3 میلیون نفر مکان امنی برای مراجعه دارند. ما در حال کار با شرکا، رهبران بومی و استان ها و مناطق هستیم تا یک برنامه اقدام ملی 10 ساله جدید برای پایان دادن به خشونت مبتنی بر جنسیت را پیش ببریم. این با سرمایه گذاری تاریخی 601.3 میلیون دلاری طی پنج سال از طریق بودجه 2021 پشتیبانی می شود. ما همچنین اصلاحاتی را برای تقویت قوانین خشونت مبتنی بر جنسیت و اطمینان از اینکه با بازماندگان تجاوز جنسی و خشونت مبتنی بر جنسیت به طور عادلانه در سیستم قضایی خود رفتار می شود، ارائه کرده ایم.

خشونت مبتنی بر جنسیت در کانادا جایی ندارد و ما به تلاش برای پایان دادن به آن در همه اشکالش ادامه خواهیم داد. این همان کانادا است که همه ما سزاوار آن هستیم: جایی که همه عاری از خشونت، آزار و اذیت و تبعیض هستند.

من به عنوان وزیر زنان و برابری جنسیتی و جوانان، و از طرف دولت کانادا، همه را تشویق می‌کنم که در کمپین 16 روزه فعالیت شرکت کنند، علیه خشونت‌های مبتنی بر جنسیت صحبت کنند، از بازماندگان بشنوند و یاد بگیرند. و به این فکر کنید که چگونه می توانیم آینده ای فراگیرتر و برابرتر برای همه بسازیم.”

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.