بیانیه وزیر کشاورزی و کشاورزی در مورد هفته ایمنی کشاورزی کانادا از 13 تا 19 مارس

[ad_1] 14 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا هفته ایمنی کشاورزی کانادا به ما این فرصت را می دهد تا به یاد بیاوریم که ایمنی مزارع چقدر برای سلامت و رفاه تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در کانادا مهم است. از ما دعوت می کند تا برای ارزیابی خطرات احتمالی

کد خبر : 178743
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
بیانیه وزیر کشاورزی و کشاورزی در مورد هفته ایمنی کشاورزی کانادا از 13 تا 19 مارس

[ad_1]

14 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

هفته ایمنی کشاورزی کانادا به ما این فرصت را می دهد تا به یاد بیاوریم که ایمنی مزارع چقدر برای سلامت و رفاه تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در کانادا مهم است. از ما دعوت می کند تا برای ارزیابی خطرات احتمالی در مزارع وقت بگذاریم، بدون اینکه خطرات سلامت روان را نیز فراموش کنیم.

مزارع نه تنها محل کار، بلکه خانه و حتی زمین بازی برای کودکان نیز هستند. در حالی که فن‌آوری‌های جدید و تجهیزات پیشرفته مزارع را بهره‌ورتر می‌کنند، اما می‌توانند خطرات جدیدی را به همراه داشته باشند. صدمات وارده در مزرعه می‌تواند برای تولیدکنندگان و خانواده‌هایشان ویرانگر باشد – هم از نظر عاطفی و هم از نظر اقتصادی. خطرات جسمی و روانی هستند: کار و ساعات کاری می تواند طاقت فرسا و گاهی اوقات بسیار استرس زا باشد.

با این حال، اگر تولیدکنندگان، مدیران مزرعه و کارگران مزرعه بدانند که باید مراقب چه چیزی باشند و چگونه از خطرات در مزرعه اجتناب کنند، بیشتر صدمات قابل پیش بینی و پیشگیری هستند. این طبیعت انسان است که وقتی احساس می‌کنید که سرگردان هستید، رفاه و امنیت خود را فراموش می‌کند.

ایمنی مزرعه در مورد تغییر رفتارها و عادات ناایمن، درک این موضوع است که شیوه‌های کشاورزی ایمن سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار است، و انجام آنچه برای قرار دادن واقعی ایمنی و سلامت در اولویت است.

به همین دلیل است که هفته ایمنی کشاورزی کانادا و انجمن ایمنی کشاورزی کانادا بسیار مهم هستند. CASA کشاورزان را در مورد خطرات و خطرات جدید در کشاورزی مطلع می کند. علاوه بر این، CASA از طریق Toolbox Talks برای کودکان و روزهای ایمنی کشاورزی به جوانان آموزش می دهد. ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به این برنامه های آموزشی، منابع و توسعه نیاز داریم.

دولت کانادا مفتخر است که از ابتکارات تأثیرگذار ایمنی ag-ایمنی CASA از طریق مشارکت کشاورزی کانادا، و همه کارهای عالی آنها در توانمندسازی کانادایی هایی که در مزارع کانادا زندگی و کار می کنند، حمایت می کند.

این هفته از شما دعوت می‌کنم که به گفتگوی آنلاین بپیوندید و با ارسال یک ویدیو، یک عکس، چند کلمه یا روبان مجازی CASA Ag Safe نشان دهید که به #FarmSafety Everyday اهمیت می‌دهید. در طول هفته ایمنی کشاورزی کانادا، بیایید زمانی را برای افزایش آگاهی در مورد ایمنی مزرعه اختصاص دهیم و گفتگو را در مورد ایمنی ادامه دهیم تا هر روز در مزرعه را به روزی بدون حادثه تبدیل کنیم.

ارجمند ماری کلود بیبو، PC، MP

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.