بیانیه وزیر ویلکینسون با تبریک به شرکت های فناوری پاک کانادا

[ad_1] 13 ژانویه 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا امروز، وزیر منابع طبیعی کانادا، جناب جاناتان ویلکینسون، بیانیه زیر را در مورد لیست 100 جهانی Cleantech گروه Cleantech در سال 2022 از شرکت های متعهد به اقدام در مورد بحران آب و هوا منتشر کرد: «امروز، گروه کلین‌تک فهرست ۱۰۰ کلین‌تک جهانی را منتشر کرد،

کد خبر : 155311
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
بیانیه وزیر ویلکینسون با تبریک به شرکت های فناوری پاک کانادا

[ad_1]

13 ژانویه 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

امروز، وزیر منابع طبیعی کانادا، جناب جاناتان ویلکینسون، بیانیه زیر را در مورد لیست 100 جهانی Cleantech گروه Cleantech در سال 2022 از شرکت های متعهد به اقدام در مورد بحران آب و هوا منتشر کرد:

«امروز، گروه کلین‌تک فهرست ۱۰۰ کلین‌تک جهانی را منتشر کرد، شرکت‌هایی را که نماینده شرکت‌های خصوصی، مستقل و انتفاعی هستند که بهترین موقعیت را برای ارائه راه‌حل‌هایی دارند که ما را از تعهدات به اقدامات در مسیر صفر شدن انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال ۲۰۵۰ می‌برد. ۱۰۰ شرکت. از بین بیش از 10000 نامزد، از بیش از 94 کشور انتخاب شدند. این واقعیت که 13 شرکت از 100 شرکت برتر کانادایی هستند، گواهی بر نقش رهبری کانادا در انتقال انرژی پاک جهانی است.

من می خواهم به 13 شرکت کانادایی که در سال 2022 به عنوان یک شرکت جهانی Cleantech 100 نامگذاری شدند تبریک بگویم. این شرکت ها در زمینه های مختلف در بخش فناوری پاک کار می کنند:

مقابله با تغییرات اقلیمی به روش‌های متفکرانه همچنین پتانسیل فرصت‌های اقتصادی قابل توجهی را برای مشاغل، جوامع و کارگران در کانادا و سراسر جهان فراهم می‌کند. فینالیست های امسال کانادایی از این فرصت ها استفاده می کنند و امروز به دلیل نوآوری، دستاوردها و پیشرفت هایشان شناخته می شوند. هر شرکتی که سهم قابل توجهی در تسریع اهداف خالص صفر ملی و جهانی دارد، آنها نیروی محرکه ای هستند که کانادا را به یکی از رهبران جهانی در این بخش تبدیل می کند. آنها محصول بخش فناوری پاک قوی و پویا کانادا هستند که 31 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی کانادا در سال 2020 کمک کرد.

دولت فدرال برای حمایت از شرکت‌های کانادایی مانند موارد ذکر شده در بالا، سرمایه‌گذاری‌های نسلی انجام می‌دهد تا مزیت رقابتی کانادا را افزایش دهد، فرصت‌های بازار را متنوع کند، شغل‌های خوب طبقه متوسط ​​ایجاد کند و به اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ما دست یابد.

NRCan مفتخر است که از هشت مورد از این شرکت ها از طریق طرح هایی مانند Breakthrough Energy Solutions Canada و برنامه نوآوری انرژی حمایت کرده است. برنامه‌ریزی تحقیق، توسعه و نمایش این بخش، پشتیبانی مرحله اولیه مورد نیاز را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا در مقیاس ملی و جهانی تأثیر بگذارند.

این تلاش‌ها شامل کربن زدایی بخش‌هایی است که به سختی کاهش می‌یابد، از جمله صنعت و حمل‌ونقل سنگین، افزایش بهره‌وری انرژی و گسترش یکی از پاک‌ترین ترکیب‌های برق در جهان برای تولید انرژی پاک‌تر، و قدرت بیشتر اقتصاد ما. از طریق مشارکت های قوی، نوآوری و حفاظت از محیط زیست، ما در حال ساختن آینده ای پایدارتر و رقابتی برای همه هستیم.

من فوق‌العاده به این شرکت‌های فناوری پاک کانادایی افتخار می‌کنم و آنها را به خاطر اینکه در فهرست ۱۰۰ برتر جهانی Cleantech امسال قرار گرفتند تحسین می‌کنم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.