بیانیه وزیر نگ در مورد پیروزی کانادا در مناقشه توافق کانادا-ایالات متحده-مکزیک در مورد تعرفه های حفاظت خورشیدی ایالات متحده

[ad_1] 15 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا خانم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، امروز بیانیه زیر را در رابطه با یافته‌های پانل حل و فصل اختلافات توافق‌نامه کانادا، ایالات متحده آمریکا و مکزیک (CUSMA) در رابطه با تعرفه‌های حفاظتی ایالات متحده بر انرژی خورشیدی

کد خبر : 168574
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۴۹
بیانیه وزیر نگ در مورد پیروزی کانادا در مناقشه توافق کانادا-ایالات متحده-مکزیک در مورد تعرفه های حفاظت خورشیدی ایالات متحده

[ad_1]

15 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

خانم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، امروز بیانیه زیر را در رابطه با یافته‌های پانل حل و فصل اختلافات توافق‌نامه کانادا، ایالات متحده آمریکا و مکزیک (CUSMA) در رابطه با تعرفه‌های حفاظتی ایالات متحده بر انرژی خورشیدی صادر کرد. محصولات کانادا:

کانادا و ایالات متحده یکی از نزدیک ترین روابط در جهان را با هم دارند. در پایان سال گذشته، تجارت کالا بین کانادا و ایالات متحده به بالاترین سطح خود رسید. این گواهی بر قدرت روابط نزدیک ما، ارزش‌های مشترک ما و CUSMA است.

من از یافته‌های پانل حل و فصل اختلافات CUSMA استقبال می‌کنم، که به صراحت تایید کرد که تعرفه‌های ایالات متحده بر محصولات خورشیدی کانادا غیرقابل توجیه و در تخطی از CUSMA است.

“همکاری طولانی مدت و نزدیک کانادا با ایالات متحده در تجارت فرامرزی و زنجیره تامین برای حمایت از بهبود اقتصادی مشترک، مبارزه با تغییرات آب و هوا و تضمین رشد و رقابت بلندمدت ما بسیار مهم است.

همانطور که رئیس جمهور در بیانیه اخیر خود اشاره کرد، ما از قصد ایالات متحده برای پیگیری قطعنامه با کانادا و مکزیک استقبال می کنیم. امروز در گزارش پانل حل و فصل اختلافات CUSMA مشخص شده است که تعرفه های محصولات خورشیدی کانادا در تضاد با CUSMA است. کانادا برای حذف کامل این تعرفه های غیرموجه تلاش خواهد کرد.

کانادا همچنین تضمین خواهد کرد که صنعت خورشیدی ما، و همچنین تمام صنایع و کارگران کانادا، می توانند به طور کامل از CUSMA بهره مند شوند.

ما مطمئن هستیم که با همکاری یکدیگر، می‌توانیم به اهداف مشترک اقدام اقلیمی خود دست یابیم، شغل ایجاد کنیم، از کارگران حمایت کنیم و صنعت آمریکای شمالی را تقویت کنیم.»

حقایق فوری

  • از زمان اعمال تعرفه های حفاظتی ایالات متحده در اوایل سال 2018، صادرات محصولات خورشیدی از کانادا به ایالات متحده تا 82 درصد کاهش یافته است.
  • کانادا طبق فصل 31 CUSMA در 28 ژانویه 2021 با ایالات متحده رایزنی کرد و کانادا در 18 ژوئن 2021 از هیئت حل اختلاف درخواست کرد.
  • ایالات متحده 45 روز فرصت دارد تا با کانادا به توافق برسد و اختلافات را حل کند.
  • نسخه‌های عمومی همه موارد ارسالی کانادا در این اختلاف در سیستم بایگانی الکترونیکی (E-Filing) دبیرخانه قراردادهای تجاری (TAS) موجود است. توجه داشته باشید که برای دسترسی به سامانه ثبت نام الزامی است.

محصولات مرتبط

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.