بیانیه وزیر ساجان به مناسبت روز جهانی محو خشونت علیه زنان

[ad_1] 25 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کرد: چه در کانادا و چه در خارج از مرزهای آن، خشونت جنسی و جنسیتی غیرقابل قبول است. در کانادا، زنان بیشتر

کد خبر : 134209
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
بیانیه وزیر ساجان به مناسبت روز جهانی محو خشونت علیه زنان

[ad_1]

25 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

چه در کانادا و چه در خارج از مرزهای آن، خشونت جنسی و جنسیتی غیرقابل قبول است.

در کانادا، زنان بیشتر از مردان در معرض خشونت خانگی و تجاوز جنسی قرار دارند. در حالی که هر کسی ممکن است خشونت را تجربه کند، دختران و زنان جوان، زنان بومی، همجنس‌بازان، همجنس‌گرایان و دوجنس‌گرایان و زنان ساکن در مناطق دورافتاده در معرض خطر بیشتری از خشونت هستند.

در سطح جهان، تقریباً از هر 3 زن، 1 زن حداقل یک بار در زندگی خود مورد خشونت شریک جنسی، خشونت جنسی غیر شریک یا هر دو قرار گرفته است. ما باید بدانیم که در پشت این اعداد افراد مختلف از هر طبقه‌ای وجود دارند که حق دارند با کرامت، بدون ترس، اجبار، خشونت و تبعیض زندگی کنند.

همه‌گیری COVID-19 خشونت علیه زنان و دختران را در سطح جهان تشدید کرده است، تا جایی که این افزایش خشونت اکنون به عنوان یک بیماری همه‌گیر در سایه شناخته می‌شود. خطوط کمک و پناهگاه های خشونت خانگی در جوامع ما در سراسر جهان همچنان تعداد فزاینده ای از تماس ها برای کمک دریافت می کنند. قبل از همه‌گیری، تخمین زده می‌شد که سالانه 12 میلیون دختر در سراسر جهان قبل از تولد 18 سالگی خود مجبور به ازدواج می‌شوند. اکنون، ما پیش‌بینی می‌کنیم در ۱۰ سال آینده ۱۰ میلیون مورد دیگر را در نتیجه همه‌گیری مشاهده کنیم.

“همزمان با گرامیداشت روز جهانی منع خشونت علیه زنان، کمپین 16 روزه فعالیت علیه خشونت مبتنی بر جنسیت را نیز آغاز می کنیم. موضوع کمپین امسال جهان را نارنجی کنید: اکنون به خشونت علیه زنان پایان دهید!

رنگ نارنجی نشان‌دهنده امید به آینده‌ای روشن‌تر، عاری از هرگونه خشونت علیه زنان و دختران است، زیرا هر کس، فارغ از اینکه در کجا به دنیا آمده یا چه جنسیتی دارد، باید بتواند با امنیت و برابری در زندگی سپری کند. حقوق بشر و کرامت

«پایان دادن به خشونت جنسی و مبتنی بر جنسیت و دستیابی به برابری جنسیتی بهترین راه برای ساختن جهانی صلح‌آمیزتر، فراگیرتر و مرفه‌تر است. به همین دلیل است که حذف خشونت جنسی و جنسیتی در مرکز سیاست کمک بین المللی فمینیستی کانادا قرار دارد.

از زمان شروع این سیاست در سال 2017، کانادا بیش از 231 میلیون دلار بودجه پروژه جدید را در پاسخ به خشونت جنسی و جنسیت اختصاص داده است. کانادا یکی از بزرگترین کمک کنندگان بین المللی به این تلاش ها است. ما در سازمان های حقوق زنان و دختران و جنبش های جامعه مدنی سرمایه گذاری می کنیم تا به خشونت و اعمال مضر پایان دهیم و هنجارهای اجتماعی را تغییر دهیم.

“و ما نتایج را می بینیم. بیش از 30 میلیون نفر در 2 سال گذشته توسط پروژه هایی که به پیشگیری، پاسخگویی و پایان دادن به خشونت جنسی، از جمله کودکان، ازدواج زودهنگام و اجباری و ختنه زنان کمک می کند، مورد توجه قرار گرفته اند.

همکاری با سازمان‌های جامعه مدنی، مانند آکسفام کانادا از طریق پروژه ایجاد فضا، به کاهش خشونت علیه زنان و دختران و شیوع کودکان، ازدواج زودهنگام و اجباری در بنگلادش، اندونزی، نپال، پاکستان و فیلیپین کمک می‌کند.

“تلاش های حمایتی قوی توسط سازمان های جامعه مدنی به تغییرات در حداقل سن قانونی ازدواج برای دختران در اندونزی و فیلیپین کمک کرده است و به مبارزه با ازدواج های کودکان، زودهنگام و اجباری کمک می کند.

«امروز روزی است برای تأمل در مورد اینکه چگونه هر یک از ما می‌توانیم برای حمایت از این سازمان‌های شریک و در جهت پیشگیری و حذف همه اشکال خشونت جنسی و جنسیت اقدام کنیم.»

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.