بیانیه وزیر زراعت و غذا درباره از سرگیری صادرات سیب زمینی PEI به ایالات متحده

[ad_1] 24 مارس 2022 – اتاوا، ON – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، بیانیه زیر را در رابطه با اعلام اینکه ایالات متحده به زودی واردات سیب زمینی جدولی جزیره پرنس ادوارد (PEI) را با شرایط منطقی مبتنی بر علم به قاره آمریکا از

کد خبر : 183141
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۲۵
بیانیه وزیر زراعت و غذا درباره از سرگیری صادرات سیب زمینی PEI به ایالات متحده

[ad_1]

24 مارس 2022 – اتاوا، ON – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، بیانیه زیر را در رابطه با اعلام اینکه ایالات متحده به زودی واردات سیب زمینی جدولی جزیره پرنس ادوارد (PEI) را با شرایط منطقی مبتنی بر علم به قاره آمریکا از سر می گیرد، صادر کرد. .

اخبار امروز برای تولیدکنندگان سیب زمینی PEI مهم است. من می دانم که چند ماه گذشته برای کشاورزان، تولیدکنندگان سیب زمینی و همه ساکنان جزیره بسیار سخت بوده است. این بازگشایی در زمان حساسی برای صنعت رخ می دهد. صادرات سیب زمینی برای معیشت بسیاری از ساکنان جزیره ضروری است، و من مطمئن هستم که این تصمیم ایالات متحده به کشاورزان قابلیت پیش بینی و اطمینان لازم را برای فصل رشد سیب زمینی بعدی خواهد داد.

خدمات بازرسی سلامت حیوانات و گیاهان ایالات متحده (USDA APHIS) تجزیه و تحلیل خطر آفات خود را تکمیل کرده است و مانند کانادا به این نتیجه رسیده است که تجارت سیب زمینی میز PEI را می توان با خیال راحت انجام داد. این تصمیم ایالات متحده به دنبال بازگشایی موفقیت آمیز بازار پورتوریکا در 9 فوریه 2022 است.

دولت کانادا از همکاری فنی مداوم ایالات متحده در حل این موضوع بر اساس علم قدردانی می کند، که اهمیت همکاری دوجانبه ما را برجسته می کند. تجارت بین المللی باز، قابل پیش بینی و مبتنی بر علم برای مشاغل کانادایی ضروری است و ثبات را برای تولیدکنندگان و شرکای بین المللی ما فراهم می کند.

آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) با همکاری صنعت برای اجرای الزامات صادرات جدید برای ایالات متحده در کوتاه مدت کار خواهد کرد.

دولت کانادا اطمینان کامل دارد که تجارت سیب زمینی PEI ایمن است. این خبر خوشایند است، زیرا سیب‌زمینی‌های موجود در جدول بیشترین سهم از صادرات سیب‌زمینی تازه PEI به ایالات متحده را تشکیل می‌دهند.

ما به اتخاذ رویکرد تیم کانادا برای اطمینان از اطمینان مداوم به ایمنی سیب زمینی PEI ادامه خواهیم داد. به عنوان بخشی از این تلاش‌ها، CFIA در حال تکمیل تحقیقات در حال انجام در PEI و کارهای فنی است تا به USDA APHIS تضمین‌های لازم و مبتنی بر علم را برای بازگرداندن کامل تجارت ارائه دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.