بیانیه وزیر دوکلوس در مورد ممیزی عملکرد کانادا در مورد اجرای دستورات قرنطینه و آزمایش COVID-19

[ad_1] بیانیه جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، امروز پس از ارائه گزارش حسابرس کل کانادا در مورد حسابرسی عملکرد آژانس بهداشت عمومی کانادا از 1 جولای 2020 تا 30 ژوئن 2021 بیانیه زیر را صادر کرد. (PHAC) اعمال قرنطینه اجباری و اقدامات آزمایشی برای مسافران، برای محدود کردن گسترش COVID-19 در کانادا. 9 دسامبر

کد خبر : 140471
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۵۱
بیانیه وزیر دوکلوس در مورد ممیزی عملکرد کانادا در مورد اجرای دستورات قرنطینه و آزمایش COVID-19

[ad_1]

بیانیه

9 دسامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، امروز پس از ارائه گزارش حسابرس کل کانادا در مورد حسابرسی عملکرد آژانس بهداشت عمومی کانادا از 1 جولای 2020 تا 30 ژوئن 2021 بیانیه زیر را صادر کرد. (PHAC) اعمال قرنطینه اجباری و اقدامات آزمایشی برای مسافران، برای محدود کردن گسترش COVID-19 در کانادا:

“من از حسابرس کل برای این گزارش تشکر می کنم. همانطور که حسابرس کل خاطرنشان کرده است که پاسخ ما بسیار عالی بوده است. ما آن را تصدیق می کنیم و هیچ بهانه ای برای آن نمی آوریم. ما می توانیم و باید بهتر عمل کنیم. همانطور که گفته شد، حسابرس گفت: جنرال همچنین گام‌های مهمی را که PHAC برای بهبود اجرای دستور قرنطینه و تأیید تبعیت مسافران در سال گذشته برداشته است، تأیید می‌کند، که عناصر اساسی رویکرد لایه‌ای آن به اقدامات مرزی است.

به عبارت دیگر، پیشرفت های قابل توجهی صورت گرفته است و ما باید به پیشرفت خود ادامه دهیم.

از زمان آخرین ممیزی حسابرس کل (حسابرسی آمادگی و واکنش به بیماری همه گیر)، PHAC مدیریت خود را در مورد دستور قرنطینه 14 روزه بهبود بخشید و تعداد بیشتری از مسافران را که مشکوک به رعایت نکردن آن بودند، به مجریان قانون ارجاع داد تا اقدامات بعدی انجام شود.

از ابتدای اقدامات مرزی تا کنون:

  • بیش از 7 میلیون تماس تأیید انطباق برقرار کرد و
  • بیش از 500000 بازدید از مسافران بازگشتی را انجام داد تا تأیید کند که آنها در خانه قرنطینه شده اند.

در نتیجه این فعالیت ها:

  • بیش از 7000 اقدام اجرایی انجام شد
  • بیش از 15000 نفر در یک مرکز قرنطینه تعیین شده تحت مدیریت دولت فدرال ماندند و
  • ما بیش از 2.8 میلیون آزمایش پس از ورود را برای محدود کردن واردات و گسترش کووید و انواع نگران کننده آن انجام دادیم.

آژانس توصیه‌های حسابرس کل را می‌پذیرد زیرا ما موافقیم که باید دائماً در رویکرد خود نسبت به اقدامات مرزی هوشیار باشیم.

حسابرس کل دریافت که آژانس راهی برای ردیابی اینکه آیا مسافرانی که از طریق هوایی وارد می‌شوند و باید در اقامتگاه‌های مجاز دولتی (GAA) اقامت داشته باشند، در حالی که منتظر نتایج آزمون ورود بودند، با این الزام مطابقت دارند یا خیر، نداشت. ظرف چند ماه پس از الزام GAA، PHAC بر اساس مدل انطباق و اجرای ریسک مبتنی بر ریسک خود ایجاد کرد و یک سیستم دیجیتال برای نظارت بر وضعیت مسافر در قرنطینه ایجاد کرد. این اطلاعات به PHAC اجازه می‌دهد تا منابع انطباق و اجرا را به افرادی که در معرض بیشترین خطر عدم پیروی هستند اختصاص دهد.

این رویکرد لایه‌ای کلیدی برای کاهش واردات و گسترش COVID-19 و انواع آن در کانادا بود و برای رسیدگی به الزامات مرزی COVID-19 به تکامل خود ادامه می‌دهد.

حسابرس کل همچنین دریافت که PHAC از بین رفته یا قادر به انجام 30 درصد از تست‌های COVID-19 برای مسافران ورودی نیست. در طول دوره حسابرسی، نرخ آزمون تکمیل شده 86 درصد برای آزمون ورود و 74 درصد برای آزمون روز 8 بود. صرف نظر از اینکه آیا PHAC نتایج آزمایش را با رکورد ArriveCAN مطابقت می‌دهد یا خیر، آزمایشگاه‌ها/ارائه‌دهندگان آزمایش با مسافر تماس می‌گرفتند تا نتایج خود را به آنها اطلاع دهند. مسافران بدون نتیجه آزمایش قرنطینه آنها تمدید شد و برای پیگیری حضوری در طول قرنطینه طولانی مدت خود به مجریان قانون محلی ارجاع داده شدند. PHAC به همکاری با استان ها و مناطق و مجریان قانون محلی برای بهبود روند ارجاعات و گزارش دهی در مورد مسافرانی که در معرض خطر عدم انطباق ارزیابی شده اند، ادامه می دهد و در صورت لزوم رویکرد مبتنی بر ریسک خود را برای رعایت و اجرا تنظیم می کند.

اقدامات اضافی برای رسیدگی به چالش ها و شکاف هایی که حسابرس کل شناسایی کرده است در حال انجام است. به عنوان مثال، آژانس بیش از 27.1 میلیون دلار قرارداد به چهار شرکت امنیتی خصوصی اعطا کرده است تا تعداد ماموران خود را افزایش دهد که مسافرانی را که باید قرنطینه شوند به طور فیزیکی پیگیری کنند.

علاوه بر این، من به مقامات، از جمله مدیر ارشد داده های آژانس سلامت عمومی کانادا دستور داده ام تا طرحی را برای بهینه سازی جمع آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات مسافران ارائه دهند تا از پیگیری بهتر و اجرای بهتر اقدامات مرزی اطمینان حاصل شود. در آینده نزدیک

رویکرد PHAC به اقدامات مرزی، مانند راهنمایی‌ها و توصیه‌های آن، در طول همه‌گیری تکامل یافته است و همچنان از آخرین شواهد علمی موجود، اپیدمیولوژی و نظر کارشناسان مطلع خواهد شد، که می‌تواند با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات جدید تغییر کند.

ما اخیراً این را در اقدامات مرزی که برای کاهش خطر واردات و انتقال نوع نگران کننده Omicron معرفی کرده ایم، دیده ایم. به دلیل عدم قطعیت پیرامون این نوع، در عرض چند روز، آژانس بهداشت عمومی کانادا اقدامات مرزی را افزایش داد، از جمله قرنطینه سختگیرانه و الزامات آزمایشی برای مسافران.

ما به توسعه اقدامات مرزی خود بر اساس آخرین اطلاعات بهداشت عمومی ادامه خواهیم داد. توصیه‌های حسابرس کل همراه با سایر ممیزی‌ها، ارزیابی‌ها و درس‌های آموخته‌شده از واکنش به COVID-19، به اطلاع‌رسانی گام‌های بعدی مرتبط با همه‌گیری کنونی کمک می‌کند.»

حقایق فوری:

  • حسابرسی حسابرس کل دوره از 1 ژوئیه 2020 تا 30 ژوئن 2021 را پوشش می دهد. PHAC یک برنامه اقدام برای رسیدگی به توصیه های این حسابرسی ایجاد کرده است، از جمله:
    • ادامه تعامل با همتایان استانی و منطقه‌ای خود برای اطمینان از حداکثر همکاری در پیگیری مسافران، به‌ویژه کسانی که آزمایششان مثبت بوده یا در قرنطینه هستند.
    • تلاش‌های مجدد برای مشارکت دادن شرکای اجرای قانون با تمرکز ویژه بر جستجوی اطلاعات در مورد نتایج ارجاع برای موارد اولویت‌دار برای نظارت بیشتر بر انطباق مسافران و تنظیم رویکرد مبتنی بر ریسک آن برای انطباق و اجرا، در صورت لزوم.
    • ارزیابی مکانیسم های اضافی برای اجرای قانون قرنطینه به طور مداوم در سطح ملی
    • بهبود و ساده‌سازی روش‌ها برای ارزیابی کیفیت داده‌ها در داخل.
    • به روز رسانی ارزیابی مبتنی بر جنسیت + تجزیه و تحلیل و ترکیب نتایج در اجرای اقدامات مرزی آینده.
    • به روز رسانی برنامه ها برای اداره و اجرای دستورات اضطراری در شیوع های آینده، از جمله ترکیب درس های آموخته شده از همه گیری فعلی.

ارجمند ژان ایو دوکلوس، PC، MP

مخاطب

ماری-فرانس پرولکس
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.