بیانیه وزیر دفاع ملی، رئیس ستاد دفاع ملی و معاون وزیر دفاع ملی

[ad_1] 29 نوامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا وزیر دفاع ملی، آنیتا آناند، رئیس ستاد دفاع، ژنرال وین ایر و معاون وزیر، جودی توماس بیانیه زیر را صادر کردند: «در سازمان ما مطلقاً نباید جایی برای تجاوز جنسی، آزار و اذیت جنسی یا تبعیض بر اساس جنسیت، جنسیت، هویت جنسیتی

کد خبر : 136076
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۳۹
بیانیه وزیر دفاع ملی، رئیس ستاد دفاع ملی و معاون وزیر دفاع ملی

[ad_1]

29 نوامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

وزیر دفاع ملی، آنیتا آناند، رئیس ستاد دفاع، ژنرال وین ایر و معاون وزیر، جودی توماس بیانیه زیر را صادر کردند:

«در سازمان ما مطلقاً نباید جایی برای تجاوز جنسی، آزار و اذیت جنسی یا تبعیض بر اساس جنسیت، جنسیت، هویت جنسیتی یا گرایش جنسی وجود داشته باشد. ما می دانیم که شکست جمعی ما در ایجاد یک فرهنگ محیط کار فراگیر و عاری از این رفتارهای غیرقابل قبول، به مردم ما آسیب رسانده است.

به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای بازگرداندن روابط با افرادی که آسیب دیده‌اند، از همه اعضای فعلی و سابق تیم دفاع که تحت تأثیر تجاوز جنسی و سوء رفتار جنسی، از جمله آزار و اذیت و تبعیض قرار گرفته‌اند، عذرخواهی عمومی خواهیم کرد.»

آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی، از طرف دولت کانادا عذرخواهی خواهد کرد. ژنرال وین ایر، رئیس ستاد دفاع، از طرف نیروهای مسلح کانادا عذرخواهی خواهد کرد. جودی توماس، معاون وزیر دفاع ملی، از طرف وزارت دفاع ملی عذرخواهی خواهد کرد.

عذرخواهی تقریباً در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرق در 13 دسامبر انجام می شود و در صفحه فیس بوک نیروهای مسلح کانادا به صورت زنده پخش می شود. بینندگان می توانند جریان ویدئو را بدون حساب کاربری یا ورود به فیس بوک تماشا کنند. پیوندی به ویدیو کمی قبل از رویداد در صفحات فیس بوک و توییتر CAF و DND ارسال می شود و همچنین در صفحه وب عذرخواهی سوء رفتار جنسی DND/CAF در دسترس خواهد بود. این رویداد همچنین ضبط می شود و پس از آن در YouTube برای کسانی که قادر به تماشای آن به صورت زنده نیستند یا ترجیح می دهند در زمان دیگری آن را مشاهده کنند، در دسترس خواهد بود.

هر کس عذرخواهی را به روش خود پردازش می کند. عذرخواهی ممکن است واکنش‌های عاطفی قوی را برانگیزد و/یا باعث بروز مجدد آسیب‌های روحی شود – چه در لحظه یا بعد. اگر شما یا شخصی که می شناسید نیاز به پشتیبانی دارید، لیستی از خدمات پشتیبانی موجود را می توانید در اینجا بیابید.

اگر شما یا کسی که می‌شناسید یک حادثه سوء رفتار جنسی را تجربه کرده‌اید، کمک در دسترس است. در اینجا خدماتی که در اختیار اعضای تیم دفاع قرار می گیرد آمده است.

با تمام اعضای تیم دفاع باید در محیط کاری امن و عاری از هر نوع آزار و اذیت و تبعیض رفتار شود. ما می دانیم که برای ایجاد تغییر پایدار و مثبت فرهنگ باید کارهای بیشتری انجام دهیم، و به شنیدن و آموختن آنها ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که اقدامات لازم برای ایجاد این تغییر را انجام می دهیم.”

– 30 –

توجه به سردبیران:

از رسانه ها دعوت می شود تا عذرخواهی را نزدیک به تاریخ رویداد مشاهده کنند. با این حال، رسانه های علاقه مند می توانند از قبل برای ابراز علاقه با دفتر روابط رسانه ای DND تماس بگیرند.

پیوندهای مرتبط

خدمات:

اطلاعات:

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.