بیانیه وزیر حسین در یوم هاشوآ (روز یادبود هولوکاست)

[ad_1] اتاوا–گاتینئو، 27 آوریل 2022 این شب آغاز روز یوم هاشوا یا روز یادبود هولوکاست است. این زمانی برای عزاداری و یادآوری قربانیان هولوکاست است، زمانی که بیش از 6 میلیون یهودی، حداقل 500000 روما و سینتی، و سایر اقلیت های آسیب پذیر از جمله معلولان یهودی، به طرز وحشیانه ای توسط نازی ها و

کد خبر : 199200
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
بیانیه وزیر حسین در یوم هاشوآ (روز یادبود هولوکاست)

[ad_1]

اتاوا–گاتینئو، 27 آوریل 2022

این شب آغاز روز یوم هاشوا یا روز یادبود هولوکاست است. این زمانی برای عزاداری و یادآوری قربانیان هولوکاست است، زمانی که بیش از 6 میلیون یهودی، حداقل 500000 روما و سینتی، و سایر اقلیت های آسیب پذیر از جمله معلولان یهودی، به طرز وحشیانه ای توسط نازی ها و همکاران آنها به قتل رسیدند.

همانطور که برای یادآوری زندگی های بسیاری از دست رفته و اعتراف به شجاعت کسانی که جان سالم به در برده اند، وقت می گذاریم، همچنین باید بدانیم که نیروهایی وجود دارند که همچنان به دنبال تفرقه بین ما هستند. جوامع یهودی در کانادا و سراسر جهان با افزایش وحشتناک اقدامات یهودستیزی روبرو هستند. این غیرقابل قبول است و ما به عنوان یک جامعه باید این خشونت را محکوم کنیم و قاطعانه در برابر آن بایستیم.

دولت کانادا برای گرامیداشت یاد و خاطره غم انگیز بازماندگان و مبارزه با یهود ستیزی، نفرت و نژادپرستی در داخل و خارج از کشور، اروین کاتلر را مجدداً به عنوان فرستاده ویژه کانادا در حفظ یاد و خاطره هولوکاست و مبارزه با یهودی ستیزی منصوب کرد. از طریق بودجه 2022، دولت کانادا 5.6 ​​میلیون دلار در مدت پنج سال برای حمایت از کار فرستاده ویژه اختصاص خواهد داد.

دولت کانادا همچنین 20 میلیون دلار برای حمایت از ساخت موزه جدید هولوکاست در مونترال و 2.5 میلیون دلار برای مرکز آموزشی هولوکاست سارا و چایم نوبرگر از طریق صندوق فضاهای فرهنگی کانادا و برنامه کمک به موزه اختصاص خواهد داد. اصلاحات پیشنهادی در قانون کیفری همچنین انکار یا کم اهمیت جلوه دادن هولوکاست در کانادا را ممنوع می کند.

به عنوان وزیر مسکن و تنوع و شمول، من همه کانادایی ها را تشویق می کنم که درباره هولوکاست بیشتر بیاموزند، داستان های بازماندگان را بخوانند و گوش دهند و در مورد علل اصلی این جنایت فکر کنند، تا هرگز دوباره تکرار نشود. ما این را مدیون قربانیان و بازماندگان هستیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.