بیانیه وزیر بهداشت و وزیر بهداشت روان و دستیار وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی یادبود قربانیان برده داری و تجارت برده فراآتلانتیک

[ad_1] بیانیه بیانیه وزیر بهداشت و وزیر بهداشت روان و دستیار وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی یادبود قربانیان برده داری و تجارت برده فراآتلانتیک 25 مارس 2022 | اتاوا، انتاریو | بهداشت کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت و کارولین بنت، وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون

کد خبر : 183645
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۳۴
بیانیه وزیر بهداشت و وزیر بهداشت روان و دستیار وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی یادبود قربانیان برده داری و تجارت برده فراآتلانتیک

[ad_1]

بیانیه

25 مارس 2022 | اتاوا، انتاریو | بهداشت کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا

جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت و کارولین بنت، وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت بیانیه زیر را برای تأمل در روز جهانی یادبود قربانیان برده‌داری و تجارت برده‌های فراآتلانتیک صادر کردند:

امروز، در پانزدهمین روز بین‌المللی یادبود قربانیان برده‌داری و تجارت برده‌های فراآتلانتیک، ما زمان می‌گذاریم تا میراث ماندگار تجارت بین‌آتلانتیک را بشناسیم که به شدت با نژادپرستی ساختاری مستمر مرتبط است و به تبعیض‌هایی که جوامع سیاه‌پوست تجربه می‌کنند کمک می‌کند. برده داری در کانادا تا سال 1834 قانونی بود و تقریباً دو قرن پس از پایان قانونی برده داری، ایدئولوژی های نژادپرستانه ایجاد شده در دوره استعمار همچنان باعث ایجاد انگ و تبعیض می شود.

میراث بین نسلی آسیب، انگ، و تبعیض در نابرابری های اجتماعی و بهداشتی در سطوح مختلف، از جمله تبعیض فردی، بین فردی، نهادی و اجتماعی آشکار می شود. تجارب دشوار و منفی پیامدهای جدی برای سلامت روان دارند، و در حالی که بسیاری از مردم گزارش کرده‌اند که سلامت روان در طول همه‌گیری وخیم‌تر شده‌اند، بحران COVID-19 به طور نامتناسبی بر سلامت روانی جوامع سیاه‌پوست و نژادپرستانه تأثیر گذاشته و آن را تشدید کرده است.

دولت ما چالش های پیش روی سیاه پوستان کانادا را می شناسد و اقداماتی را برای رسیدگی به برخی از این چالش ها از طریق آژانس بهداشت عمومی کانادا انجام می دهد. ارتقای برابری سلامت: سلامت روانی صندوق سیاه پوستان کانادا. با همکاری با محققان، سازمان‌های مبتنی بر جامعه، و سایرین در جوامع سیاه پوست، از توسعه برنامه‌ها و مداخلات متمرکزی حمایت می‌کنیم که به مراقبت‌های بهداشت روانی مناسب فرهنگی و عوامل تعیین‌کننده آن می‌پردازند.

ما همچنین می دانیم که تبعیض علیه جوامع سیاه پوست، که به طور منحصر به فرد ریشه در استعمار اروپایی در آفریقا و میراث تجارت برده در اقیانوس اطلس دارد، در موسسات، سیاست ها و شیوه های کانادا عمیقاً ریشه دوانده و عادی شده است. به همین دلیل است که از طریق استراتژی ضد نژادپرستی کانادا و با حمایت دبیرخانه فدرال ضد نژادپرستی، ما به مبارزه با نژادپرستی ضد سیاه پوستان برای رسیدگی به نابرابری های بهداشتی در سیستم های مراقبت های بهداشتی خود ادامه خواهیم داد.

امروز، بگذارید همه ما برای یادگیری و تأمل در مورد تأثیر برده داری و اقداماتی که همه ما می توانیم برای ادامه مبارزه برای کانادایی عادلانه تر برای همه انجام دهیم، وقت بگذاریم.

ارجمند ژان ایو دوکلوس، PC، MP
کارولین بنت محترم، PC، MP

مخاطب

ماری-فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

ماجا استاکا
دبیر مطبوعاتی
دفتر کارولین بنت محترم
وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت
343-552-5568

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.