بیانیه وزیران پنج کشور در دومین سالگرد راه اندازی «اصول داوطلبانه برای مقابله با استثمار و سوء استفاده جنسی از کودکان آنلاین»

[ad_1] اتاوا، 24 مارس 2022 در مارس 2020، وزرای پنج کشور (استرالیا، کانادا، نیوزلند، بریتانیا و ایالات متحده) با مشورت شش شرکت فناوری و اتحاد جهانی WeProtect، اصول داوطلبانه مقابله با استثمار و سوء استفاده جنسی آنلاین از کودکان را راه‌اندازی کرد. از آن زمان، وزرای کشور G7 حمایت خود را اضافه کردند و در

کد خبر : 183123
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
بیانیه وزیران پنج کشور در دومین سالگرد راه اندازی «اصول داوطلبانه برای مقابله با استثمار و سوء استفاده جنسی از کودکان آنلاین»

[ad_1]

اتاوا، 24 مارس 2022

در مارس 2020، وزرای پنج کشور (استرالیا، کانادا، نیوزلند، بریتانیا و ایالات متحده) با مشورت شش شرکت فناوری و اتحاد جهانی WeProtect، اصول داوطلبانه مقابله با استثمار و سوء استفاده جنسی آنلاین از کودکان را راه‌اندازی کرد. از آن زمان، وزرای کشور G7 حمایت خود را اضافه کردند و در مجموع شانزده شرکت اصول را تایید کردند. هدف این اصول “پیشگیری از بهره کشی و سوء استفاده جنسی از کودکان” است.

ما شرکت‌ها را به خاطر تعهد برای محافظت از کودکان در برابر استثمار و سوء استفاده جنسی در پلتفرم‌هایشان قدردانی می‌کنیم. ما اطمینان داریم که هر شرکتی برای اجرای اصول، متناسب با آن تعهدات، اقدام می کند. اما متذکر می شویم که پانزده عضو صنعتی از اتحاد جهانی WeProtect و سیزده عضو ائتلاف فناوری باقی مانده اند.1 – سازمان هایی که هدف اعلام شده آنها محافظت از کودکان آنلاین است – که اصول را تایید نکرده اند. دو سال پس از راه‌اندازی آن‌ها، با سه ماه تا ملاقات دولت، صنعت و جامعه مدنی در اجلاس WeProtect Global Alliance در ژوئن – ما مجدداً درخواست خود را از آن شرکت‌های باقی‌مانده و صنعت گسترده‌تر برای تأیید و اجرای شفاف اصول تکرار می‌کنیم.

همه ما وظیفه داریم برای مبارزه با استثمار و سوء استفاده جنسی آنلاین از کودکان بیشتر تلاش کنیم. دولت‌ها باید اطمینان حاصل کنند که از آموزش، تحقیق و نوآوری حمایت می‌کنند، چارچوب‌های قانونی مناسب را در اختیار دارند و مجریان قانون منابع مورد نیاز خود را در اختیار دارند. صنعت نیز باید نقش محوری در مقابله با این جنایات داشته باشد. دنیای آنلاین یک خلاقیت قدرتمند و مهم است که تغییرات و مزایای باورنکردنی را در سراسر جهان به ارمغان آورده است. اما در کنار این مزایا، آسیب هایی نیز از سوء استفاده از دنیای آنلاین ناشی می شود. صنعت ابزارهای زیادی در اختیار دارد تا بر طراحی آن تأثیر بگذارد و نقشی اساسی در تضمین محافظت از کودکان ایفا کند.

تنها در سال 2021، صنعت 29.4 میلیون گزارش به مرکز ملی کودکان مفقود و استثمارشده مستقر در ایالات متحده ارائه کرد. ما این تلاش ها را تحسین می کنیم. همچنین خاطرنشان می‌کنیم که طی پنج سال گذشته، «پروژه Arachnid» مرکز کانادایی حفاظت از کودکان (C3P) که یک راه‌حل فناوری خزیدن در وب برای شناسایی مطالب سوء استفاده جنسی از کودکان است، بیش از 11 میلیون اعلان را به 1000 شرکت فناوری ارسال کرده است که حدود 100 شرکت را شامل می‌شود. کشورها. در پاسخ به درخواست‌های C3P، شرکت‌ها بیش از شش میلیون تصویر و ویدیو از استثمار و سوء استفاده جنسی از کودکان را از گردش خارج کردند. این تلاش‌ها نشان می‌دهد که بهره‌کشی و سوء استفاده جنسی از کودکان آنلاین یک تهدید جهانی است که به طور مداوم با چشم‌انداز پلتفرم‌های آنلاین در حال تغییر و تحول است و در یک اکوسیستم آنلاین گسترده عمل می‌کند. با این حال، علیرغم تلاش‌های کنونی، حجم و شدت مطالب مربوط به سوء استفاده و بهره‌کشی جنسی از کودکان سال به سال به سرعت در حال افزایش است.

به منظور حمایت از تلاش‌های مشترک برای رسیدگی به این چالش جهانی، از شرکت‌هایی که قبلاً اصول داوطلبانه را تأیید کرده‌اند می‌خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد تصمیم‌هایی که می‌گیرید و اقداماتی که برای ایمن نگه‌داشتن کودکان در فضای آنلاین انجام می‌دهید، به اشتراک بگذارند، به‌ویژه با افزایش تهدید. و تاکتیک‌هایی که مجرمان برای فریب دادن کودکان در اینترنت استفاده می‌کنند، تکامل می‌یابد. بنیاد دیده‌بان اینترنت اخیراً دریافته است که کودکان خردسال به طور فزاینده‌ای مورد هدف قرار می‌گیرند و آراسته می‌شوند، با افزایش شدید محتوایی که نشان‌دهنده سوء استفاده جنسی از کودکان بین سنین هفت تا ده سال است. بخش مهمی از پاسخ به این تهدید دائماً در حال تکامل برای ایمنی کودکان این است که پلتفرم‌ها همچنان در پاسخ‌های خود نوآورانه عمل کنند، منابع متناسب با تهدید را متعهد کنند، خدمات خود را “ایمن ازطریق طراحی” کنند، خدمات مناسب سن را ارائه دهند. و اطلاعات و درس ها را در مورد شکاف ها و چالش ها به اشتراک بگذارید.

ما مجدداً فراخوان خود را از ائتلاف فناوری تکرار می کنیم تا به تعهداتی که در ژوئن 2020 تحت “حفاظت از پروژه” خود داده بودند، که منجر به سرمایه گذاری در فناوری و تحقیق شده است، تعهدات خود را برای مقابله با تهدید در حال تحول انجام دهد. برای حمایت از تلاش‌های مشترک برای رسیدگی به این مشکل، از ائتلاف فناوری می‌خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد تأثیر این کار تا به امروز ارائه کند.

ما همچنین همواره از رویکردی برای شفافیت صنعت که از تخصص شرکت‌های فناوری، سازمان‌های جامعه مدنی و دولت‌ها استفاده می‌کند، دفاع کرده‌ایم. بنابراین ما از دیدن تعهد اخیر ائتلاف فناوری مبنی بر «راه‌اندازی علنی» یک چارچوب صنعتی داوطلبانه برای گزارش‌دهی شفافیت در تاریخ 1 ژوئن 2022 و تعهد آن به مشورت گسترده خوشحال شدیم. ما از صنعت می خواهیم که به عنوان بخشی از این کار، پیشنهادهای ملموس را با هدف توسعه معیارهای پایه ارائه کند. یک جلسه اولیه که اخیراً توسط اتحاد جهانی WeProtect برگزار شد، اولین گام مهم بود، اما مشاوره گسترده و کامل کلید توسعه یک چارچوب معنادار خواهد بود.

ما امیدواریم که این کار شتابی برای اقدامات بیشتر پیش از اجلاس سالانه اتحاد جهانی WeProtect در ژوئن 2022، که همزمان با دومین سالگرد راه اندازی Project Protect است، فراهم کند. پیش از اجلاس سران، کشورهای ما مشتاق دریافت اطلاعات بیشتر در مورد گام های برداشته شده و گفتگوی بیشتر در مورد شفافیت هستند.

همه ما باید به طور جمعی برای ایجاد پیشرفت بیشتر برای محافظت از کودکان در برابر استثمار و سوء استفاده جنسی آنلاین، و رسیدگی به قربانی شدن مجدد بازماندگان این جنایات تلاش کنیم.

نماینده محترم کارن اندروز، وزیر امور داخلی استرالیا

نماینده محترم مارکو مندیچینو، وزیر امنیت عمومی کانادا

آقای جان تینتی نماینده مجلس، وزیر امور داخلی نیوزلند

Rt Hon Priti Patel MP، وزیر امور خارجه بریتانیا در وزارت کشور

مریک بی گارلند، دادستان کل ایالات متحده

آلخاندرو ان. مایورکاس، وزیر امنیت داخلی ایالات متحده

1 ائتلاف فناوری یک سازمان صنعتی است که برای مبارزه با سوء استفاده جنسی از کودکان به صورت آنلاین تأسیس شده است.

لینک های مربوطه:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.