بیانیه وزرای الغبرا، دوکلوس و مندسینو در مورد عدم رعایت الزامات بهداشت عمومی و ایمنی هوا در پرواز اخیر مونترال به کانکون

4 ژانویه 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا امروز وزیر حمل‌ونقل، عمر الغبرا، وزیر بهداشت، جناب ژان ایو دوکلوس و وزیر ایمنی عمومی، جناب مارکو مندیچینو بیانیه‌های زیر را صادر کردند: “سلامت و ایمنی پرسنل داخل هواپیما و همچنین مسافران در طول پرواز اولویت اصلی است. ما از رفتار غیرقابل قبول و موارد عدم رعایت

کد خبر : 151540
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱:۳۳
بیانیه وزرای الغبرا، دوکلوس و مندسینو در مورد عدم رعایت الزامات بهداشت عمومی و ایمنی هوا در پرواز اخیر مونترال به کانکون


4 ژانویه 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا

امروز وزیر حمل‌ونقل، عمر الغبرا، وزیر بهداشت، جناب ژان ایو دوکلوس و وزیر ایمنی عمومی، جناب مارکو مندیچینو بیانیه‌های زیر را صادر کردند:

“سلامت و ایمنی پرسنل داخل هواپیما و همچنین مسافران در طول پرواز اولویت اصلی است. ما از رفتار غیرقابل قبول و موارد عدم رعایت ماسک و سایر الزامات ایمنی هوایی که در یک پرواز چارتر خصوصی از مونترال به کانکون در 30 دسامبر 2021 رخ داده است، آگاه هستیم.

«دولت ما حوادث گزارش شده از این قبیل را بسیار جدی می گیرد. ما به مقامات دپارتمان مربوطه خود دستور داده ایم که فوراً تحقیقاتی را در مورد این اتهامات مربوط به عدم رعایت قوانین و مقررات ایمنی هوا و کووید-19 آغاز کنند.

«ترانسپورت کانادا در مورد این پرواز با شرکت هواپیمایی در تماس بوده است. اگر اداره تشخیص دهد که عدم رعایت مقررات و الزامات حمل و نقل کانادا رخ داده است، جریمه هایی تا سقف 5000 دلار به ازای هر تخلف ممکن است برای مسافران صادر شود.

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) و شرکای کلیدی روند رسیدگی به مسافرانی را که به کانادا باز می گردند هماهنگ می کنند. مسافران مشکوک به عدم رعایت به PHAC ارجاع داده می شوند. هرگونه مدارک مشکوک یا تقلبی محفوظ خواهد ماند.

«ارائه اطلاعات نادرست به یک مقام دولت کانادا هنگام ورود به کانادا یک جرم جدی است و ممکن است منجر به مجازات و/یا اتهامات جنایی شود. اگر یک مسافر بر اساس محکومیت اجمالی مجرم شناخته شود، ممکن است با جریمه ای تا 750000 دلار، شش ماه زندان یا هر دو مواجه شود. در صورت به خطر انداختن جان دیگران و ایجاد آسیب، مسافر ممکن است تا سه سال زندان و/یا تا 1 میلیون دلار جریمه شود.

دولت کانادا همچنان به همه کانادایی ها توصیه می کند که در این زمان از سفرهای غیر ضروری به خارج از کانادا خودداری کنند.

ما به همکاری نزدیک با خطوط هوایی، فرودگاه‌ها و سایر شرکای حمل‌ونقل خود ادامه می‌دهیم تا از سلامت کانادایی‌ها و سیستم حمل‌ونقل هوایی کانادا محافظت کنیم.»

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.