بیانیه مشترک میراث کانادا و روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا به عنوان پرچم ملی کانادا در غروب یکشنبه 7 نوامبر به حالت تمام افراشته باز می گردد.

[ad_1] اتاوا، 5 نوامبر 2021 ما اذعان داریم که این بیانیه در زمانی بیان می‌شود که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای تکریم بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که رنج کشیده‌اند و کسانی که از سختی‌های نسل‌های سیاست‌های دولت گذشته مضر رنج می‌برند. به مردم بومی

کد خبر : 125633
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۵۸
بیانیه مشترک میراث کانادا و روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا به عنوان پرچم ملی کانادا در غروب یکشنبه 7 نوامبر به حالت تمام افراشته باز می گردد.

[ad_1]

اتاوا، 5 نوامبر 2021

ما اذعان داریم که این بیانیه در زمانی بیان می‌شود که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای تکریم بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که رنج کشیده‌اند و کسانی که از سختی‌های نسل‌های سیاست‌های دولت گذشته مضر رنج می‌برند. به مردم بومی

پرچم ملی بر روی برج صلح در اتاوا و تمام ساختمان‌ها و مؤسسات دولت کانادا در سراسر کشور در غروب آفتاب یکشنبه 7 نوامبر به حالت کامل برمی‌گردد. دوباره در طلوع آفتاب روز بعد بلند شد و سپس در 11 نوامبر برای روز یادبود پایین آمد.

پرچم ملی کانادا در 30 می پس از شناسایی قبرهای بدون علامت در مدرسه مسکونی سابق کاملوپس به حالت نیمه افراشته درآمد. به یاد کودکان بومی که به مدارس مسکونی فرستاده شدند، برای کسانی که هرگز به خانه بازنگشتند، و به افتخار خانواده هایی که زندگی آنها برای همیشه تغییر کرد، نیمه دکل باقی مانده است. به عنوان نماد اصلی ملت ما، عمل نیمه برافراشته شدن پرچم ملی کانادا برای طولانی ترین مدت زمان در تاریخ کانادا، بیانگر حس فوق العاده از دست دادن است.

برافراشتن پرچم در این زمان به ما اجازه می دهد تا لحظات مهمی در تاریخ کانادا را گرامی بداریم و به یاد بیاوریم. گفت‌وگوهای زیادی بین شرکای بومی و دولت کانادا انجام شد تا راهنمایی‌هایی را در مورد بهترین نحوه احترام به قربانیان مدارس مسکونی و اطمینان از فراموشی آنها در آینده جستجو کنند.

با حرکت رو به جلو، پرچم ملی کانادا به مناسبت روز ملی حقیقت و آشتی هر 30 سپتامبر نیمه افراشته خواهد شد. علاوه بر این، دولت در پاسخ به فراخوان اقدام 81 و راه اندازی و نصب یک بنای تاریخی ملی در اتاوا کار را پیش می برد. برای تجلیل از بازماندگان مدارس مسکونی و همه کودکانی که هرگز به خانه بازنگشتند. دولت همچنین با مجوز مرکز پرچم بازماندگان مرکز ملی حقیقت و آشتی را در مکان مناسبی در محوطه پارلمان به اهتزاز در خواهد آورد. علاوه بر این، کار با مشارکت بازماندگان، خانواده‌ها و سازمان‌های نماینده برای جستجوی پروتکل‌های مناسب برای شناسایی یافته‌های آینده در مدارس مسکونی سابق و اطمینان از باقی ماندن میراث آنها در خط مقدم ذهن کانادایی‌ها ادامه خواهد یافت.

در نهایت، دولت همچنین تلاش‌ها را با شرکای بومی برای تسریع در اجرای فراخوان‌های 94 کمیسیون حقیقت و آشتی، با تمرکز ویژه بر فراخوان‌های اقدام پیرامون شورای ملی آشتی، پیش خواهد برد.

دولت کانادا متعهد است اطمینان حاصل کند که تاریخ غم انگیز و میراث و تأثیر مستمر مدارس مسکونی هرگز فراموش نمی شود، و به اقدامات ملموس و معنادار در جهت آشتی ادامه خواهد داد، مانند دعوت به اقدام کمیسیون حقیقت و آشتی. ما در کنار مردم بومی ایستاده‌ایم و مسئولیت مشترک خود را در بهبود آسیب‌های بین نسلی که سیستم مدارس مسکونی همچنان بر بازماندگان، خانواده‌های آنها و جوامع آنها وارد می‌کند، می‌دانیم.

مراقب باش:

خط بحران 24/7 ملی مدارس مسکونی هندی خدمات ارجاع عاطفی و بحران را برای دانش‌آموزان مدارس مسکونی قبلی ارائه می‌کند. اگر نیاز به صحبت دارید یا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت برنامه پشتیبانی سلامت قطعنامه مدارس مسکونی مراجعه کنید، با شماره 1-866-925-4419 تماس بگیرید.

خط کمک امید برای سلامتی، مداخله و پشتیبانی فوری و فرهنگی شایسته در بحران را برای همه مردم بومی، 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، از طریق تلفن 1-855-242-3310 و چت آنلاین (hopeforwellness.ca) فراهم می کند. مشاوران باتجربه و از نظر فرهنگی شایسته می توانند کمک کنند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.