بیانیه مشترک در مورد انتخابات شورای قانونگذاری هنگ کنگ

[ad_1] 20 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا ما وزرای خارجه کانادا، استرالیا، نیوزیلند، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا، با اشاره به نتیجه انتخابات شورای قانونگذاری در هنگ کنگ، نگرانی شدید خود را نسبت به فرسایش عناصر دموکراتیک ویژه هنگ کنگ ابراز می کنیم. سیستم انتخاباتی منطقه اداری اقداماتی که حقوق، آزادی

کد خبر : 145139
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
بیانیه مشترک در مورد انتخابات شورای قانونگذاری هنگ کنگ

[ad_1]

20 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

ما وزرای خارجه کانادا، استرالیا، نیوزیلند، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا، با اشاره به نتیجه انتخابات شورای قانونگذاری در هنگ کنگ، نگرانی شدید خود را نسبت به فرسایش عناصر دموکراتیک ویژه هنگ کنگ ابراز می کنیم. سیستم انتخاباتی منطقه اداری اقداماتی که حقوق، آزادی ها و سطح بالای خودمختاری هنگ کنگ را تضعیف می کند، آرزوی مشترک ما برای موفقیت هنگ کنگ را تهدید می کند.

از زمان تحویل، نامزدهایی با دیدگاه‌های سیاسی متفاوت در انتخابات هنگ‌کنگ به رقابت پرداختند. انتخابات دیروز این روند را معکوس کرد. اصلاحات اساسی در سیستم انتخاباتی هنگ کنگ که در اوایل سال جاری معرفی شد، تعداد کرسی های انتخاب شده مستقیم را کاهش داد و یک روند بررسی جدید را برای محدود کردن شدید انتخاب نامزدها در برگه رای ایجاد کرد. این تغییرات هرگونه مخالفت سیاسی معنی دار را از بین برد. در همین حال، بسیاری از سیاستمداران اپوزیسیون شهر – به ویژه “NSL 47” – همچنان در زندان در انتظار محاکمه هستند و برخی دیگر در تبعید به خارج از کشور هستند.

ما همچنین به شدت نگران اثرات وحشتناک تر قانون امنیت ملی و محدودیت های فزاینده بر آزادی بیان و آزادی تجمع هستیم که در سراسر جامعه مدنی احساس می شود. سازمان‌های غیردولتی، اتحادیه‌های کارگری و سازمان‌های حقوق بشری که از دستور کار دولت حمایت نمی‌کنند، مجبور به انحلال یا ترک شده‌اند، در حالی که آزادی رسانه‌ها با سرعت در حال کاهش است.

حفاظت از فضا برای مناظر جایگزین صلح آمیز موثرترین راه برای تضمین ثبات و رفاه هنگ کنگ است. ما از جمهوری خلق چین می خواهیم که مطابق با تعهدات بین المللی خود برای احترام به حقوق محافظت شده و آزادی های اساسی در هنگ کنگ، از جمله موارد تضمین شده در بیانیه مشترک چین و بریتانیا، عمل کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.