بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا در 20 آگوست 2021

بیانیه در 20 آگوست 2021 ، دکتر ترزا تام ، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا ، بیانیه زیر را در مورد COVID-19 منتشر کرد. 20 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا بیماری همه گیر COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به

کد خبر : 93334
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا در 20 آگوست 2021


بیانیه

20 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

بیماری همه گیر COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه کسانی که به شبکه های پشتیبانی معمولی خود دسترسی ندارند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada ، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند از سلامت روان فوری ، محرمانه و محرمانه و استفاده از مواد به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته استفاده کنند.

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) همچنان به نظارت بر شاخص های اپیدمیولوژیک COVID-19 برای تشخیص سریع ، درک و ارتباط موضوعات نوظهور نگران کننده ادامه می دهد. در زیر آخرین خلاصه اعداد و روندهای ملی آمده است. با کاهش گزارشات در تعطیلات آخر هفته و جمع آوری داده های شاخص ملی در طول هفته ، اظهارات خود را هر جمعه در هفته های آینده منتشر خواهم کرد.

از زمان شروع همه گیری ، 1،462،906 مورد COVID-19 و 26،783 مورد مرگ در کانادا گزارش شده است. این اعداد تجمعی در مورد بار کلی بیماری کووید -19 تا به امروز به ما می گوید ، در حالی که تعداد موارد فعال ، در حال حاضر 21،857 ، و میانگین های متحرک 7 روزه نشان دهنده فعالیت فعلی بیماری و روندهای شدید آن است.

آخرین میانگین ملی 7 روزه از 2261 مورد جدید گزارش شده روزانه (13-19 اوت) 38 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته است. پس از چندین هفته افزایش تعداد پرونده ها در برخی از پرجمعیت ترین حوزه های قضایی کانادا ، روند شدت ملی شروع به افزایش کرده است ، که در درجه اول شامل افراد واکسینه نشده است. آخرین داده های استانی و سرزمینی نشان می دهد که به طور متوسط ​​روزانه 648 نفر مبتلا به COVID-19 در آخرین دوره 7 روزه (13-19 اوت) در بیمارستان های کانادا تحت درمان قرار می گیرند که 22 درصد بیشتر از هفته گذشته است. این شامل ، به طور متوسط ​​262 نفر که در بخش های مراقبت ویژه (ICU) تحت درمان بودند ، 24 درصد بیشتر از هفته گذشته و به طور متوسط ​​روزانه 5 مورد مرگ (13 تا 19 اوت) گزارش شده است.

در طول موج چهارم همه گیری COVID-19 در کانادا ، عفونت ها و پیامدهای شدید چندین ویژگی اصلی دارند:

  • در سطح ملی ، Delta Variant of نگرانی (VOC) ، که بیشتر موارد گزارش شده اخیر را شامل می شود ، با افزایش شدت همراه است و ممکن است اثربخشی واکسن ها را کاهش دهد.
  • بیشتر موارد گزارش شده ، بستری شدن و مرگ در میان افراد واکسینه نشده اتفاق می افتد
  • گسترش ویروس در مناطقی با پوشش واکسیناسیون کم ، یک خطر مداوم برای ظهور و جایگزینی VOC های جدید است ، از جمله خطر VOC با توانایی فرار از محافظت از واکسن.

صرف نظر از اینکه کدام نوع SARS-CoV-2 در منطقه ای غالب است ، ما می دانیم که واکسیناسیون ، همراه با اقدامات بهداشت عمومی و اقدامات فردی ، برای کاهش شیوع بیماری و پیامدهای شدید به کار خود ادامه می دهد. به طور خاص ، شواهد نشان می دهد که یک سری کامل دوز واکسن COVID-19 تأیید شده توسط Health Canada ، حفاظت قابل توجهی را ارائه می دهد. بر اساس داده ها تا 31 جولای ، 03/0 درصد از افراد واکسینه شده کاملاً آلوده شدند ، اکثر موارد اخیر و بستری شدن در افراد واکسینه نشده یا تا حدی واکسینه شده است.

تا 19 آگوست ، استانها و مناطق بیش از 52 میلیون دوز واکسن COVID-19 را تزریق کرده اند ، با توجه به آخرین داده ها نشان می دهد که 83 people از افراد 12 سال به بالا حداقل یک دوز واکسن COVID-19 دریافت کرده اند و 74 are اکنون کاملاً واکسینه شده است داده های مربوط به سن تا 14 آگوست نشان می دهد که 72 تا 96 درصد از گروه های سنی واجد شرایط حداقل یک دوز دریافت کرده اند و 58 تا 92 درصد کاملاً واکسینه شده اند. این لحظه مهمی برای افزایش پوشش واکسیناسیون است. با توجه به اینکه VOC بسیار قابل انتقال در این موج غالب است ، ما باید تلاش کنیم تا افراد واجد شرایط تا حد امکان به طور کامل واکسینه شوند تا از خود و دیگران محافظت کنیم ، از جمله افرادی که ممکن است واکنش ایمنی قوی نداشته باشند یا نمی توانند واکسینه شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واکسیناسیون در منطقه خود ، با مقامات بهداشت عمومی محلی خود ، ارائه دهنده خدمات درمانی یا سایر منابع معتبر و معتبر ، مانند Canada.ca و Immunize.ca تماس بگیرید. Canada.ca طیف وسیعی از اطلاعات و منابع COVID-19 را برای کمک به کانادایی ها در درک مزایای واکسیناسیون در برابر COVID-19 و راهنمایی در مورد زندگی پس از واکسیناسیون ارائه می دهد.

در حالی که COVID-19 هنوز در کانادا و در سطح بین المللی در حال گردش است ، شیوه های اصلی بهداشت عمومی همچنان مهم است: در خانه بمانید/در صورت بروز علائم خود را منزوی کنید. از خطرات مربوط به تنظیمات مختلف آگاه باشید. از توصیه های بهداشت عمومی محلی پیروی کنید و اقدامات محافظتی فردی مانند فاصله گذاری فیزیکی و استفاده مناسب از ماسک صورت مناسب و ساخته شده ، را در صورت لزوم حفظ کنید. به کانادایی ها توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری خارج از کانادا اجتناب کنند. اگر باید سفر کنید ، از شرایط لازم برای بازدید از سایر کشورها و بازگشت به کانادا مطلع باشید.

کانادایی ها همچنین می توانند با اشتراک گذاری فراتر بروند معتبر اطلاعات در مورد خطرات COVID-19 و اقدامات پیشگیرانه و اقدامات برای کاهش COVID-19 در جوامع. برای دسترسی بیشتر به اطلاعات و منابع COVID-19 درباره راههای کاهش خطرات و محافظت از خود و دیگران ، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون COVID-19 ، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.