بیانیه محترم مارک میلر در مورد سی و یکمین راهپیمایی سالانه یادبود زنان

[ad_1] خط پشتیبانی یک خط تلفن سراسری و رایگان 24 ساعته و هفت روزه در بحران وجود دارد که برای هر کسی که به کمک عاطفی در رابطه با زنان، دختران بومی ناپدید شده و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+ نیاز دارد، از سلامت روان پشتیبانی می کند. برای کمک، با شماره 1-844-413-6649 تماس بگیرید.

کد خبر : 168041
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
بیانیه محترم مارک میلر در مورد سی و یکمین راهپیمایی سالانه یادبود زنان

[ad_1]

خط پشتیبانی

یک خط تلفن سراسری و رایگان 24 ساعته و هفت روزه در بحران وجود دارد که برای هر کسی که به کمک عاطفی در رابطه با زنان، دختران بومی ناپدید شده و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+ نیاز دارد، از سلامت روان پشتیبانی می کند. برای کمک، با شماره 1-844-413-6649 تماس بگیرید.

پشتیبانی همچنین از طریق خدمات پشتیبانی فرهنگی و بهداشتی MMIWG در دسترس است.

پشتیبانی می‌تواند شامل مشاوره حرفه‌ای با تمرکز بر شفا، حمایت‌های عاطفی مانند گوش دادن و ارجاع به خدمات اضافی، و کمک‌های فرهنگی خاص با محوریت روش‌های درمانی سنتی و خدمات سالمندان باشد.

اتاوا، انتاریو – منطقه سنتی الگونکوین واگذار نشده (14 فوریه 2022) – وزیر روابط تاج و تخت، مارک میلر، امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

در ژانویه 1992، یک زن کوست سالیش به طرز وحشیانه ای در خیابان پاول در مرکز شهر ایست ساید ونکوور به قتل رسید. این رویداد غم انگیز بود که زنان دیگر را به اقدام و تجمع برای بزرگداشت از دست دادن زنان و دختران بومی تشویق کرد. از این احساسات خشم، سرخوردگی و ناامیدی، راهپیمایی سالانه یادبود زنان آغاز شد.

امسال سی و یکمین سالگرد راهپیمایی اصلی یادبود زنان در ونکوور است. هر سال در 14 فوریه – به رهبری زنان بومی و بزرگان – مردم از همه طبقات اجتماعی برای راهپیمایی، عزاداری و یادآوری به هم می پیوندند. آنها به سخنان اعضای خانواده گوش می دهند و در خیابان ها با گل رز در مکان هایی که زنان و دختران بومی ناپدید شده اند یا به قتل رسیده اند راه می روند و مراسم برگزار می کنند. آنها به خانواده ها و بازماندگان خشونت جسمی، روحی، عاطفی و معنوی احترام می گذارند.

دهه‌ها بعد، این راهپیمایی یادبود همچنان توجه را به نیاز به اقدام جلب می‌کند. فراتر از مناطق Downtown Eastside و Coast Salish در ونکوور گسترش یافته و در شهرهای سراسر کشور از جمله تورنتو، اتاوا، مونترال، وینیپگ، ساسکاتون، سنت جان، کلگری و ادمونتون برگزار می‌شود.

همانطور که ما یاد خانواده ها و بازماندگان اعمال فجیع و بی معنی خشونت را گرامی می داریم، مهم است که در مورد آنچه هنوز باید برای جلوگیری از تکرار چنین اعمالی انجام شود و اینکه چگونه می توانیم بهتر از بازماندگان در بهبودی آنها و خانواده ها و جوامع در غم و اندوه آنها حمایت کنیم، فکر کنیم. . در کانادا، بسیاری از زنان هنوز در ترس از خشونت زندگی می کنند، و زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ به طور قابل توجهی بیشتر از زنان غیربومی خشونت را تجربه می کنند. از طریق مسیر فدرال، که کمک دولت کانادا به طرح اقدام ملی زنان، دختران بومی مفقود و کشته شده و 2SLGBTQQIA+ مردم است، ما در تلاش هستیم تا به خشونت و نژادپرستی سیستماتیک که علت اصلی این موضوع است پایان دهیم.

با گوش دادن به یکدیگر و همکاری با یکدیگر، می توانیم به خشونت علیه زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ پایان دهیم. ما برای همیشه در قلب و ذهن خود زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ را که مفقود شده‌اند، به قتل رسیده‌اند یا از خشونت‌های جنسیتی و نژادی بازمانده‌اند نگهداری می‌کنیم. ما ارواح و خاطرات زندگی های از دست رفته را در رویدادهایی مانند راهپیمایی یادبود زنان – تقویت شفا برای خانواده ها و بازماندگان و تلاش برای محافظت از نسل های آینده، ارج می نهیم. از طریق هوشیاری، آموزش و اقدامات مثبت، می‌توانیم کانادایی عاری از خشونت مبتنی بر جنسیت و نژاد را برای همه بسازیم.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.