بیانیه شورای مدیران ارشد پزشکی (CCMOH): به روز رسانی در مورد واکسن های COVID-19 و خطر میوکاردیت و پریکاردیت

[ad_1] بیانیه بیانیه شورای مدیران ارشد پزشکی: به روز رسانی واکسن های COVID-19 و خطر میوکاردیت و پریکاردیت 1 اکتبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا ما پیشرفت های بزرگی را با واکسیناسیون COVID-19 در سراسر کانادا ادامه می دهیم. بیش از 80 درصد از افراد واجد شرایط 12 سال به

کد خبر : 111617
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰:۰۸
بیانیه شورای مدیران ارشد پزشکی (CCMOH): به روز رسانی در مورد واکسن های COVID-19 و خطر میوکاردیت و پریکاردیت

[ad_1]

بیانیه

1 اکتبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

ما پیشرفت های بزرگی را با واکسیناسیون COVID-19 در سراسر کانادا ادامه می دهیم. بیش از 80 درصد از افراد واجد شرایط 12 سال به بالا واکسینه شده اند. ما باید تلاش های خود را برای ترویج واکسیناسیون برای کسانی که هنوز مجموعه واکسیناسیون کامل خود را دریافت نکرده اند ، به ویژه برای جوانان و جوانان ، با توجه به خطرات ناشی از نوع بسیار مسری دلتا ادامه دهیم. واکسیناسیون همچنان یکی از م waysثرترین روش ها برای محافظت از خانواده ها ، جوامع و خود در برابر COVID-19 ، از جمله افرادی که واکسن واجد شرایط نیستند ، و حفظ ظرفیت سیستم های بهداشتی ما است. همه واکسن های مجاز برای استفاده در کانادا از نظر ایمنی ، کارایی و کیفیت توسط Health Canada ارزیابی شده اند. بیش از 56 میلیون دوز واکسن COVID-19 تا به امروز تزریق شده است و بیش از 27 میلیون نفر در کانادا در حال حاضر کاملاً واکسینه شده اند و عوارض جانبی جدی نادر است (0.008 all از همه دوزهای تجویز شده).

به عنوان بخشی از نظارت دقیق بر روی این واکسن ها ، گزارش موارد نادر میوکاردیت (التهاب عضله قلب) و پریکاردیت (التهاب بافت اطراف قلب) پس از ایمن سازی با واکسن های mRNA COVID-19 همچنان در کانادا و اطراف گزارش می شود. جهان.

موارد میوکاردیت و/یا پریکاردیت مربوط به واکسن ها بیشتر در نوجوانان و بزرگسالان زیر 30 سال ، بیشتر در مردان نسبت به زنان رخ می دهد ، بیشتر پس از دوز دوم واکسن mRNA نسبت به اولین دوز و بیشتر در داخل رخ می دهد هفت روز واکسیناسیون داده های نظارت بر ایمنی واکسن در کانادا همچنین میزان نسبت بیشتری از میوکاردیت و/یا پریکاردیت گزارش شده پس از واکسیناسیون Spikevax (Moderna) را در مقایسه با Comirnaty (Pfizer-BioNTech) نشان می دهد. در حالی که پیگیری ادامه دارد ، داده های موجود نشان می دهد که اکثر افراد مبتلا ، حتی اگر در بیمارستان بستری باشند ، بیماری نسبتاً خفیفی را تجربه می کنند ، به درمان محافظه کارانه پاسخ می دهند و به سرعت بهبود می یابند. همچنین مهم است که در نظر بگیریم که نشان داده شده است که خطر عوارض قلبی ، از جمله میوکاردیت ، پس از عفونت SARS-CoV-2 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و این میزان پس از عفونت بیشتر از واکسیناسیون است.

افراد در کانادا باید مطمئن باشند که همه واکسن های COVID-19 مجاز برای استفاده در کانادا به طور دقیق آزمایش شده و توسط Health Canada مورد بررسی دقیق قرار گرفته است. فرایند مجوز دارویی مستقل Health Canada به دلیل استانداردهای بالا و بررسی های دقیق در سراسر جهان شناخته شده است. مطالعات مشاهده ای ، از جمله آنها از کانادا ، همچنان نشان می دهد که هر دو واکسن تأیید شده mRNA منجر به اثربخشی واکسن بالا ، به ویژه در برابر بیماری های شدید می شود. برخی از مطالعات نشان می دهد که واکسن Spikevax (Moderna) در مقایسه با واکسن COVID-19 Comirnaty (Pfizer-BioNTech) دارای اثربخشی و/یا پاسخ ایمنی بیشتری است و ایمنی کمتری دارد.

به عنوان بخشی از سیستم نظارت بر واکسن کانادا ، Health Canada ، آژانس بهداشت عمومی کانادا ، با همکاری استانها و سرزمینهای کانادا ، تولیدکنندگان واکسن و شرکای بین المللی ، گزارشها را جمع آوری ، ارزیابی و به طور علنی واکنشهای مشکوک مشکوک به دنبال ایمن سازی پس از تأیید واکسنها گزارش می دهند. استفاده در کانادا

کمیته مشورتی ملی واکسیناسیون (NACI) ، با در نظر گرفتن خطرات نادر و مزایای شناخته شده واکسن های COVID-19 ، همچنان واکسیناسیون با واکسن mRNA COVID-19 را برای افراد 12 سال به بالا توصیه می کند ، با توجه به مزایای اثبات شده واکسن برای جلوگیری از بیماری های شدید و مرگ.

استانها و مناطق مسئول طراحی و ارائه برنامه های واکسیناسیون خود هستند. دولت های استانی و منطقه ای توصیه های NACI را در تعیین بهترین راه ها برای مدیریت برنامه های واکسیناسیون بر اساس نیازها و شرایط منحصر به فرد خود ، از جمله اپیدمیولوژی محلی ، تهیه و تدارکات واکسن محلی و سایر ملاحظات بهداشت عمومی ، در نظر می گیرند. این تصمیمات همچنین بر اساس استراتژی موفق واکسیناسیون کانادا ، که شامل برنامه های واکسیناسیون مختلط است ، است. ما همچنان متعهد به ارائه اطلاعات به مردم و متخصصان بهداشت برای حمایت از افراد در تصمیم گیری آگاهانه در مورد واکسیناسیون هستیم.

ما به عنوان مدیران ارشد پزشکی سلامت ، ایمنی واکسن را بسیار جدی می گیریم و همچنان ایمنی را در طراحی دقیق توصیه ها و برنامه های واکسن خود در اولویت قرار می دهیم.

مزایای واکسیناسیون واضح است. شواهد همچنان نشان می دهد که واکسن ها در جلوگیری از بیماری های شدید ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از COVID-19 م includingثر هستند ، از جمله در مورد انواع نگران کننده. مدیران ارشد پزشکی کانادا برای محافظت از خود و اطرافیان خود همه افراد را تشویق می کنند که واکسینه شوند.


شورای مدیران ارشد پزشکی شامل مدیر ارشد پزشکی از هر حوزه قضایی استانی و قلمرو ، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا ، مشاور پزشکی اصلی بهداشت کانادا ، مدیر ارشد بهداشت عمومی خدمات بومی کانادا ، رئیس افسر پزشکی از سازمان بهداشت ملل اول ، و اعضای ex-officio از سایر ادارات دولتی فدرال.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.